ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013

Η κυβέρνηση δεν θέλει έσοδα, τη "δόση" της θέλει


Πώς το ξέρω ότι δεν θέλουν έσοδα; Μάγος είμαι;

Δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο, αλλά χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
Τι φαίνεται; Ποιο χωριό; Θα το δείτε στη συνέχεια.

Έχει ασπρίσει το μάτι μου περιμένοντας καθημερινά τη βεβαίωση της σύνταξής μου για το έτος 2012, ώστε να είμαι έτοιμη για την υποβολή της φορολογικής δήλωσης του 2013, όποτε η κυβέρνηση (τα ζώα μου αργά) δώσει το πράσινο φως.

Διότι, δεν θυμάμαι αν σας το έχω πει, ο πατέρας μου ο μακαρίτης μας είχε κάνει πλύση εγκεφάλου να μη χρωστάμε τίποτα και σε κανένα. Έτσι λοιπόν και εγώ περιμένω με ανυπομονησία να υποβάλω τη φορολογική δήλωσή μου για να μου έρθει, ο μη γένοιτο, καμιά λυπητερή και να πληρώσω άμεσα το φόρο που μου αναλογεί, εκπληρώνοντας τα πατριωτικά μου καθήκοντα. Βιάζομαι σας είπα.

Έλα όμως που η κυβέρνηση Σαμαρά-Στουρνάρα δεν βιάζεται καθόλου. Αυτό πώς το ξεπερνάς; Κάθε χρόνο η βεβαίωση εισοδήματος από το Ταμείο μου (ΤΣΜΕΔΕ) ερχόταν προς τα τέλη Φεβρουαρίου, το αργότερο αρχές Μαρτίου. Ανησυχώντας λοιπόν μήπως έχει κάπου χαθεί, πήγα αυτοπροσώπως στο ΤΣΜΕΔΕ (επί της Κολοκοτρώνη) για να βρω άκρη. Η αρμόδια υπάλληλος ένιψε τας χείρας της και μου είπε πως το Ταμείο ό,τι είχε να κάνει το έκανε προ πολλού, και ότι αρμόδια για την αποστολή των βεβαιώσεων είναι η Η.ΔΙ.Κ.Α.

"Η.ΔΙ.Κ.Α"; Ποια είναι αυτή η "Η.ΔΙ.Κ.Α;"

Επέστρεψα λοιπόν άπρακτη στο σπίτι, απογοητευμένη και οργισμένη κατά της κυβέρνησης που κωλυσιεργεί στην είσπραξη φόρων, και τρέμοντας νέα επιδρομή με το χασαπομάχαιρο κατά των συντάξεων (αυτό μόνο ξέρουν να κάνουν οι αχαΐρευτοι) μπήκα στο Διαδίκτυο για να μάθω περισσότερα γι' αυτή την Η.ΔΙ.Κ.Α. Θα μου πεις, έπρεπε να το γνωρίζω. Συγνώμη, δεν τα ξέρω όλα, κι ούτε με πληρώνει κανείς για να τα γνωρίζω όλα. Ό,τι μπορώ κάνω κι εγώ...

Πάμε παρακάτω. Η Η.ΔΙ.Κ.ΑΗλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης» είναι μια Ανώνυμη Εταιρεία, παρακαλώ, μη κερδοσκοπικού, όμως, χαρακτήρα. Κάτσε καλάααα!
Λειτουργεί, λέει, χάριν του δημοσίου συμφέροντος (μπράβο!) σύμφωνα με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας (σωθήκαμε!) αλλά συγχρόνως υπάγεται στις διατάξεις που αφορούν... κρατηθείτε... τις αμαρτωλές Δ.Ε.Κ.Ο! Κοίτα να δεις αθέμιτος συνδυασμός!

Βρήκα, λοιπόν, κάτι τηλέφωνα, κι άρχισα πρωί-πρωί να τηλεφωνώ. Οπλισμένη με γαϊδουρινή υπομονή, καλούσα τον ένα αριθμό μετά το άλλο, υπέβαλλα την ερώτησή μου, και περίμενα στη γραμμή μέχρις ότου η υπάλληλος ρωτήσει κάποιον άλλο "αρμόδιο", που θα ρωτούσε έναν "αρμοδιότερο", κλπ. γραικυλίστικα. Μη σας τα πολυλογώ, αφού μ' εξαπέστειλαν κάμποσες φορές από τον Άννα στον Καϊάφα, κατά τα πατροπαράδοτα αήθη κι έθιμα των δημοσίων υπηρεσιών κι ας ήταν ιδιωτική εταιρεία,  και  αφού ξόδεψα αρκετά  πολύτιμα ευρωλεπτά στην αναμονή,  (Έκοψα το πακέτο με τις απεριόριστες κλήσεις λόγω λιτότητας) έμαθα το συνταρακτικό νέο το οποίο και σπεύδω να συμμεριστώ μαζί σας, αλύτρωτοι σύντροφοι.

Η εκτύπωση των βεβαιώσεων, μου είπαν, δεν έχει αρχίσει ακόμα, αλλά μην απελπίζομαι, θ' αρχίσει την άλλη εβδομάδα, δηλαδή στα μέσα Μαΐου.  Η δε αποστολή τους θ' αρχίσει στο τέλος Μαΐου - ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι - και η υποβολή φορολογικών δηλώσεων θα παραταθεί δεόντως!

Γι' αυτό σας είπα ότι η στουρνάρειος κυβέρνηση δεν θέλει έσοδα. Τη δόση της θέλει μόνο για να στανιάρει. Γι' αυτό και ο κύριος Στουρνάρας βγήκε συνοφρυωμένος αργά χθες το βράδυ από το Μαξίμου, διαψεύδοντας τα περί ταυτόχρονης εκταμίευσης δύο δόσεων και λέγοντας: «Ας πάρουμε πρώτα τη μία

Ξέχασα να σας πω ότι, στην παρατήρησή μου πως ακούγονται φήμες ότι οι βεβαιώσεις θα δοθούν ηλεκτρονικά, η "αρμόδια" υπάλληλος μου απάντησε: "Εμείς δεν έχουμε τέτοια πληροφόρηση προς το παρόν. Αν όμως δοθεί εντολή από το Υπουργείο Οικονομικών, τότε θα διακόψουμε την εκτύπωση και αποστολή."

Το απόλυτο μπάχαλο, δηλαδή...
Κατακαημένη Ελλάδα, ποιοι άχρηστοι σε κυβερνούν!