ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Επαγγελματίες μπαταξήδες πίνουν εις υγείαν των κορόιδων



Τις προάλλες μιλούσα στο τηλέφωνο μ' ένα γνωστό στη Φιλοθέη, σύζυγο μιας φίλης μου, και ανατρίχιασα μ' αυτά που άκουσα να μου λέει χωρίς αιδώ και χωρίς προσχήματα:

"Εγώ δεν πλήρωσα ποτέ το χαράτσι της ΔΕΗ, κι ούτε πρόκειται να το πληρώσω. Πληρώνω μόνο το ρεύμα", μου είπε.

-"Ώστε έτσι ε;  Είναι σωστό αυτό που κάνεις; Δε βαριέσαι, πληρώνουμε εμείς τα κορόιδα και για σας", του απάντησα.
"Και δε μου λες, η εφορία δεν σου έχει στείλει κανένα ειδοποιητήριο για να πας να πληρώσεις;"

-"Μου στέλνουν κάθε τόσο κάτι χαρτιά, αλλά ούτε τα διαβάζω. Απλά τα σκίζω."

-"Με απογοητεύεις, φίλε, μ' αυτά που μου λες. Δεν το περίμενα από σένα, έναν συνειδητοποιημένο οικολόγο και ακτιβιστή."

-"Βάζω στοίχημα ότι στο τέλος θα μας τα χαρίσουν. Είμαστε πολλοί που δεν πληρώνουμε. Κάθε μήνα συγκεντρωνόμαστε και ανταλλάσσουμε απόψεις για το πώς θα ξεφύγουμε από τα νύχια της εφορίας", απάντησε με θράσος και αυτοπεποίθηση ο "φίλος".

Σημειωτέον ότι το άτομο αυτό είναι ιδιοκτήτης πολυτελούς τριώροφης βίλας με τεράστιο κήπο και διαθέτει αυτοκίνητο.

Προχθές πέρασε από το σπίτι μου η γυναίκα του και πιάσαμε συζήτηση για το θέμα.

-"Είναι σωστό αυτό που κάνετε, το να μην πληρώνετε το χαράτσι;", τη ρώτησα, αφού της εξήγησα τη στιχομυθία που είχα με τον άνδρα της από τηλεφώνου.

-"Όχι δεν είναι σωστό", μου απάντησε. "Κι εγώ του το λέω αλλά αυτός το χαβά του. Βλέπεις το σπίτι είναι στο όνομά του και δεν μπορώ να τον αναγκάσω να πληρώσει το χαράτσι."

Έχοντας ακούσει ότι για χρέη στο Δημόσιο αποφασίστηκε κατάσχεση των συντάξεων, τη ρώτησα τι σύνταξη παίρνει ο άνδρας της.

-"975 ευρώ είναι η σύνταξή του, αλλά πουλάει και κάποια προϊόντα στη ζούλα,  αυτό δηλαδή που έκανε πριν συνταξιοδοτηθεί, πράγμα που δεν το δηλώνει."

- "Τώρα με τις ηλεκτρονικές κατασχέσεις θα τον πιάσουν στις καταθέσεις", της είπα.

-"Ποιες καταθέσεις; Τα έχει σηκώσει όλα από την τράπεζα εδώ και καιρό, όπως μου λέει ο γιος μου που είχε κοινό λογαριασμό με τον πατέρα του."

-"Και πού τα πήγε;"

-"Ένας Θεός ξέρει... Τα έβγαλε στο εξωτερικό; Τα έβαλε σε θυρίδα; Τα έθαψε στον κήπο; Ιδέα δεν έχω. Πάντως δεν θα του βρουν τίποτα για να του κατασχέσουν", μου απάντησε η γυναίκα του, της οποίας η σχέση με τον άνδρα της δεν είναι ιδανική.

Μάγκες μπαταξήδες σαν το φίλο μου υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας - μήπως και εκατομμύρια; - που βρίσκουν πάντα τον τρόπο να ξεφεύγουν από τις δαγκάνες της εφορίας. Γι' αυτούς πληρώνουν τα κορόιδα σαν κι εμένα...

Στη συνέχεια η συνταξιούχος φίλη μου αναφέρθηκε στα δικά της οικονομικά και στη δήλωση που έπρεπε να κάνει ηλεκτρονικά και με ρώτησε αν μπορούσα να τη βοηθήσω. Μετά τις σχετικές πληροφορίες, της είπα πόσο φόρο θα πλήρωνε, εκτός αν είχε ιατρικές δαπάνες να επισυνάψει.

-"Όχι δεν έχω αποδείξεις από ιατρικές δαπάνες. Δόξα το Θεό, από υγεία είμαι καλά. Μόνο στον οδοντίατρο είχα πληρώσει 7.000 ευρώ πέρυσι, αλλά δεν πήρα απόδειξη.  Βλέπεις, με απόδειξη θα με χρέωνε 9.000, και έτσι προτίμησα να πληρώσω τις 7.000 χωρίς απόδειξη....", μου είπε η φίλη μου, χωρίς να αισθάνεται καμία τύψη γι' αυτό.

Τώρα, το πώς θα πιάσουν όλους αυτούς τους μεγαλογιατρούς, που κλέβουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από την εφορία και τα διοχετεύουν σε βαλίτσες στις τράπεζες του εξωτερικού, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Απλούστατα, δεν θα τους πιάσουν ποτέ...

Κατά τ' άλλα, εγώ πρέπει να πάω στον "παράδεισο", αφού μου υπεξαίρεσαν σχεδόν το 40% της σύνταξής μου από το 2010 μέχρι σήμερα, και καλούμαι τώρα να πληρώσω επιπλέον του παρακρατηθέντος πέρυσι φόρου των 3.000 ευρώ άλλα 600 ευρώ, και φυσικά τα χαράτσια των 1.000 ευρώ για την "τεράστια" ακίνητη περιουσία (δύο δυάρια των 50 τετραγωνικών, εκ των οποίων το ένα, η μόνιμη κατοικία, είναι παλαιότητας 40 ετών και το άλλο εξοχικό στο χωριό μου) που απέκτησα με τον ιδρώτα 35 ετών. 

Ανήκα, βλέπετε, στο κατώτερο σκαλί της πάλαι ποτέ "μεσαίας τάξης" η οποία πρέπει να σηκώσει στους ώμους της όλες τις αμαρτίες εξουσίας και λαού των τελευταίων 39 ετών και να εξισωθεί, κομμουνιστικώ τω τρόπω, με τους φτωχούς των 1.000 ευρώ σύνταξης, που πλήρωναν το ένα δέκατο των ασφαλιστικών εισφορών από εκείνες που πλήρωνα εγώ... Είναι ο "σοσιαλισμός" που μας μπήκε από την πίσω πόρτα, μέσω του άγριου νεοφιλελευθερισμού!

Νιώθω επίσης ιδιαίτερη μαζοχιστική ικανοποίηση ως στυλοβάτης όλων των λαμογιών και των μπαταξήδων του Λαμογιστάν. Αλλά το κάνω για την πατρίδα ρε μαμότο! 

Κατόπιν τούτων, ζω τώρα με το όνειρο και τη νοσταλγία μιας έντιμης χούντας - και γιατί να το κρύψω άλλωστε; - που θα βάλει κάθε κατεργάρη στον πάγκο του, αρχίζοντας από τους 300 που μας δουλεύουν ασύστολα, και τα λιβανιστήρια τους, τα ΜΜΕ.

Συγνώμη που έβγαλα τα εν οίκω εν δήμω. Δεν ζητάω οίκτο από κανένα, αφού άλλωστε το σύστημα με θεωρεί "πλούσια"... Απλά ήθελα κάπου να τα πω, να τα βγάλω από μέσα μου...

Σαν την ιστορία του "φίλου" που σας είπα, έχω ακούσει και άλλες από ελεύθερους επαγγελματίες με ιδιόκτητα μαγαζιά που δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ για τα χαράτσια μέσω ΔΕΗ... Αυτοί δεν έχουν μισθό ή σύνταξη, κι ούτε αφήνουν καταθέσεις στις τράπεζες για να τις κατασχέσει η εφορία...

Και μία τελευταία ερώτηση στον κ. Στουρνάρα: Εγώ τώρα δικαιούμαι ν' αφήσω 300 ευρώ χρέος στην εφορία, αφού η διαδικασία της ηλεκτρονικής κατάσχεσης θα ενεργοποιείται για χρέη άνω των 300 ευρώ;  Δηλαδή τα 7 εκατομμύρια των Ελλήνων φορολογουμένων δικαιούνται να χρωστάνε στην εφορία από 300 ευρώ ο καθένας, δηλαδή σύνολο 7.000.000 x 300 = 2.100.000.000 ευρώ; 
Μπράβο ρε μεγαλοφυΐες στουρνάρια!