ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Κατά φαντασία "πάταξη λαθρεπιβίβασης" και άλλα ανέκδοτα...


Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν! Ο εστί μεθερμηνευόμενο, "Κοιλοπονούσε το βουνό μα γέννησε ποντίκι"! 

Από το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις περίφημες μπάρες στην... επιβίβαση από τη μπροστινή πόρτα! Μιλάμε για δούλεμα εις τη νιοστή!

Ο λόγος για την επάρατη λαθρεπιβίβαση, ή άλλως την εισιτηριοδιαφυγή, μια από τις αμέτρητες κακές συνήθειες των κατοίκων -  ντόπιων και φιλοξενούμενων - του Λαμογιστάν. Καθείς το κατά δύναμιν και κατά ευκαιρίαν, θα μου πεις... 
Όμως θαρσείτε! Από σήμερον η κυβερνητική αξίνα χτυπάει το κακό στη ρίζα του! Χα, χα, χάαα!

Με τυμπανοκρουσίες τα ΜΜΕ εξήγγειλαν ότι από 1/7/2013 όλοι οι επιβάτες, επίδοξοι λάθρο και νομοταγείς, θα επιβιβάζονται από την μπροστινή πόρτα - βρε πώς το σκέφτηκαν οι φωστήρες έπειτα από τόσα χρόνια κακοδαιμονίας του ΟΑΣΑ; - κι έτσι θα μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή! Τόσο απλά! Έπρεπε να περάσουν χρόνια και καιροί για να συλλάβουν τη μεγαλεπίβολη ιδέα οι "τα ζώα μου αργά"!

Α, ναι, να μην ξεχάσω να συμπληρώσω ότι επειδή το μέτρο είναι σκληρό και μπορεί να δυσαρεστήσει τους καλομαθημένους λαθρεπιβάτες, δεν θα εφαρμοστεί απότομα σε όλες τις γραμμές για να πέσει στα μαλακά! 
Καταλάβατε πόσο ευαίσθητη και στοργική είναι η Πολιτεία; Φροντίζει ώστε οι τοξικομανείς της λαθρεπιβίβασης να μην υποφέρουν από στερητικά συμπτώματα και το πάει λάου-λάου!

Το μέτρο, λέει, «Θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις λεωφορειακές γραμμές που διασχίζουν άξονες των οδών Κηφισίας, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου και Βασιλίσσης Σοφίας και στη συνέχεια θα επεκταθεί.» (imerisia, 29/6/2013)

Πριν προχωρήσω στην εξιστόρηση του "ανένδοτου αγώνα" των άχρηστων κυβερνήσεων των τελευταίων ετών ενάντια στη λαθρεπιβίβαση, θέλω να ρωτήσω τους αρμόδιους: Τα ΚΤΕΛ γιατί  δεν έχουν λαθρεπιβίβαση;

Λοιπόν, πάμε τώρα στο ιστορικό του ανένδοτου, για να δείτε πώς επαληθεύεται η παροιμία: Όποιος βαριέται να ζυμώσει πέντε μέρες κοσκινάει. Άλλοι θα πουν ότι δεν είναι ζήτημα τεμπελιάς αλλά βλακείας. Και άλλοι πάλι, πιο καχύποπτοι και ευφάνταστοι, θα πουν "κάποιο λάκκο έχει η φάβα". Η αθυρόστομη "πυγολαμπίδα" θα μιλήσει για κυβερνήσεις καραγκιόζηδων τις οποίες δυστυχώς ανέχεται ο αυτιστικός λαός της Εσπερίας...

3/9/2010: «Στους λαθρεπιβάτες αποδίδει την ευθύνη για τις αυξήσεις των εισιτηρίων ο ΟΑΣΘ σύμφωνα με ανακοίνωσή του, μέσω της οποίας καλεί το επιβατικό κοινό να μετακινείται με την καταβολή του νόμιμου κομίστρου. "Είναι προφανές ότι η μη καταβολή κομίστρου από ορισμένους επιβάτες επιβαρύνει τελικά τους νομοταγείς πολίτες, αφού το τμήμα των εσόδων που πρέπει να εισπραχθεί από τα εισιτήρια επιμερίζεται σε λιγότερους και όχι σε όλους, πράγμα που θα οδηγήσει στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων", αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.» (πηγή)

*****

2/2/2011: «"Οι τζαμπατζήδες υπονομεύουν και στρέφονται εναντίον των εργαζομένων στις εταιρίες συγκοινωνιών. Συνιστά δολιοφθορά η στάση ενός τζαμπατζή. Όταν κάποιος έχει τέτοια συμπεριφορά είναι σα να λέει, δεν πληρώνω εγώ ώστε για μένα να πληρώσει κάθε άλλος Έλληνας" είπε ο Υπουργός Υποδομών και πρόσθεσε ότι από αυτή τη στάση είτε θα αυξηθούν τα ελλείμματα και θα πρέπει να τα πληρώνουν όλοι οι Έλληνες, ή θα αυξηθεί και άλλο το κόμιστρο.» (πηγή)

*****

10/2/2011: «Μήνυση κατά ομάδων πολιτών, που παροτρύνουν το επιβατικό κοινό να μην πληρώνει εισιτήριο, κατέθεσε η Τραμ ΑΕ. 

Όπως αναφέρει, στη μηνυτήρια αναφορά της, η Τραμ ΑΕ, "αυτοαποκαλούμενες ομάδες πολιτών ή επιτροπές πολιτών παρακινούν το επιβατικό κοινό να μην εκδίδει εισιτήρια ή και χορηγούν στο επιβατικό κοινό εισιτήρια, τα οποία δεν έχουν ξεπεράσει το χρονικό διάστημα της μιάμισης ώρας, παρακινώντας να τα χρησιμοποιήσουν, προκειμένου να μην εκδώσουν νέα".

(...) Το Τραμ αδυνατεί να αποπληρώσει με ίδιες δυνάμεις προσωπικό και προμηθευτές, καταφεύγοντας συνεχώς σε νέο δανεισμό και σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου (η τελευταία ΑΜΚ ήταν 5 εκατ. ευρώ). 

Ως τα τέλη του 2009, τα έντοκα δάνεια ανέρχονταν στα 118 εκατ. ευρώ, οι συσσωρευμένες ζημιές στα 150 εκατ., το σύνολο των υποχρεώσεων στα 131 εκατ. και οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού στα 21 εκατ., για μια εταιρεία με 650 εργαζομένους και κύκλο εργασιών μόλις 5,6 εκατ. ευρώ.» (πηγή)

*****

16/2/2011:  «Πταίσμα και όχι πλημμέλημα θα είναι η μη πληρωμή εισιτηρίου, σύμφωνα με τροποποίηση του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες, που ψηφίστηκε κατά άρθρο από τη Βουλή τις πρώτες πρωινές ώρες, με τη στήριξη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της Ντόρας Μπακογιάννη. 
Κάνοντας δεκτή σχετική πρόταση που είχαν υποβάλει βουλευτές της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, ο κ. Ρέππας αναδιατύπωσε τη σχετική τροπολογία ώστε να μη θεωρείται πλέον πλημμέλημα αλλά πταίσμα το αδίκημα της μη πληρωμής εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Έτσι, πλέον, δεν υπάρχει θέμα φυλάκισης...» (πηγή) ( Σ.σ: Βρε κοίτα να δεις "ευαισθησίες" η ΝΔ και ο ΛΑΟΣ!)

*****

16/2/2011: «Σε πταίσμα μετέτρεψε ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας τη μη καταβολή κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες με τροπολογία που κατέθεσε στο παρά πέντε της ψήφισης του επίμαχου νομοσχεδίου και αναιρεί προηγούμενη τροπολογία. Η "φυλάκιση έως και τριών μηνών και η χρηματική ποινή" μετατράπηκαν ξαφνικά σε "τιμωρία με κράτηση ή πρόστιμο", με αποτέλεσμα να μην επέρχεται καμία απολύτως αλλαγή σε όσα ισχύουν σήμερα για τους λαθρεπιβάτες...» (πηγή)

*****

30/3/2011:  «Μαύρη τρύπα 57 εκατ. στη συγκοινωνία από πλαστά και λαθρεπιβίβαση.
Μειώσεις εσόδων που ξεπέρασαν το 24% παρουσίασαν το 2010 τρεις συγκοινωνιακές εταιρείες, παρά το γεγονός ότι επιβλήθηκε μια "γενναία" αύξηση στα εισιτήρια. 

 Ο ΗΛΠΑΠ , ο ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ κατάφεραν να εισπράξουν το 2010 68,8 εκατ. ευρώ από 85,4 εκατ. ευρώ το 2009, γεγονός που εκτόξευσε για μία ακόμα φορά τα αρνητικά αποτελέσματά τους διαμορφώνοντας τριπλάσιες ζημιές από τα έσοδά τους.

 Εκτός από το γεγονός ότι ο ΗΣΑΠ είχε απώλεια εσόδων, μια και όλο το 2010 κάποιο από τα τμήματα του έκλεινε για να προχωρήσει ο εκσυγχρονισμός των γραμμών, ωστόσο μεγάλος "πονοκέφαλος" για τις συγκοινωνιακές εταιρείες αποτελεί η λαθρεπιβίβαση και τα πλαστά εισιτήρια. 
Είναι αξιοσημείωτο ότι οι συγκοινωνιακές εταιρείες έχουν κάθε χρόνο "μαύρη τρύπα" πάνω από 57 εκατ. ευρώ από τους λαθρεπιβάτες και τα πλαστά εισιτήρια που κυκλοφορούν με το περίπου 14% των συνολικών επιβατών να επιβιβάζονται στα μέσα χωρίς να ... πληρώνουν!!! 

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κάθε χρόνο μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς 854,62 εκατ. επιβάτες, ενώ την ίδια στιγμή 118,63 εκατ. επιβάτες είναι λαθρεπιβάτες ή επιβιβάζονται με πλαστά εισιτήρια (ποσοστό που φτάνει το 13,88%)!

Το αρχικό κόστος της εισιτηριοδιαφυγής για τους πέντε φορείς αστικών συγκοινωνιών διαμορφώνεται στα 53,44 εκατ. ευρώ ενώ μετά από ΦΠΑ, το οποίο αποδίδεται από τους φορείς στο κράτος ακόμα και για τα εισιτήρια που δεν εισέπραξε, το τελικό κόστος της λαθρεπιβίβασης διαμορφώνεται σα 57 εκατ. ευρώ. 

Οι περισσότεροι "λαθραίοι" επιβάτες εντοπίζονται στην ΕΘΕΛ με το ποσοστό να αγγίζει και το 40% ενώ ακολουθούν τα άλλα μέσα με το μικρότερο ποσοστό να κυμαίνεται στο 7% και να ανήκει στο μετρό. 

Ειδικότερα ανά μέσο οι επιβάτες που "ξέχασαν" το 2009 να επικυρώσουν το εισιτήριό τους είναι: 

- Στην ΕΘΕΛ (μπλε λεωφορεία) 60,65 εκατ. άτομα.
- Στον ΗΣΑΠ (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) 42,52 εκατ. άτομα. 
- Στον ΗΛΠΑΠ (τρόλει) 13,99 εκατ. άτομα.
- Στο Τραμ 3,43 εκατ. άτομα.  
- Στην ΑΜΕΛ (μετρό) 47,20 εκατ. άτομα.

Η απάντηση: Το Υπουργείο Υποδομών προκειμένου να προχωρήσει στη μείωση αυτού του φαινομένου προχωρά σε διαγωνισμό για την αυτόματη συλλογή κομίστρου αλλά και το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Μάλιστα χθες Τρίτη σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι "Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα προχωρήσει, προκειμένου να παταχθεί η εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες".» (πηγή)

*****

4/4/2011: «Στο στόχαστρο η λαθρεπιβίβαση  
Στα λεωφορεία επιβιβάζονται από τη Δευτέρα οι νέοι ελεγκτές του ΟΑΣΑ, με σκοπό να περιοριστεί ο αριθμός όσων δεν ακυρώνουν εισιτήριο στα ΜΜΜ. 
Πρόκειται για ένα ειδικό σώμα, που θα φέρει στολή και σήμα και από τον ερχόμενο Οκτώβριο θα είναι εφοδιασμένοι και με φορητούς υπολογιστές που θα είναι σε on line σύνδεση με την εφορία για την αυτόματη καταχώρηση των προστίμων. 
"Στόχος τους είναι η πρόληψη και ο έλεγχος" εξήγησε ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών κ. Χάρης Τσιόκας, ο οποίος αποκάλυψε ότι το Υπουργείο έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας των ελεγκτών αυτών με την Αστυνομία και τη Δημοτική Αστυνομία.» (πηγή)

*****

21/10/2011:  «Διαγωνισμό έχει προκηρύξει το Υπουργείο Μεταφορών, για την εγκατάσταση μπαρών εισόδου και εξόδου από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

"Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου", αναφέρει ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης και προσθέτει ότι "ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης".» (πηγή)

*****

15/6/2012: «Στο κόκκινο η λαθρεπιβίβαση και τα έσοδα του ΟΑΣΑ!
Σε επίπεδα ρεκόρ έχουν φτάσει οι λαθρεπιβάτες στα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς 3 στους 10 επιβάτες μετακινούνται χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο...

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΣΑ η λαθρεπιβίβαση στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ έχει εκτοξευτεί στο 30% το πρώτο τετράμηνο του 2012, όταν το 2008 βάση σχετικής μελέτης το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 1,8%. 
 (...)
Ενδεικτικό είναι ότι πριν τη διάλυση του Σώματος Ελεγκτών υπήρξαν 800 εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι που διενεργούσαν καθημερινά ελέγχους σε όλα τα μέσα, ενώ σήμερα Κάρτα Ελεγκτή έχουν μόλις 400 άτομα τα οποία κάνουν εθελοντικά ελέγχους μετά το τέλος του ωραρίου τους.
(...)
Δεν είναι τυχαίο ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του 2010 του ΟΑΣΑ το ετήσιο κόστος της λαθρεπιβίβασης ξεπερνά τα 60 εκατ. ευρώ ενώ χωρίς εισιτήριο μετακινούνται περίπου 120 εκατ. επιβάτες.
(...)
Την ίδια ώρα, στον… "πάγο" για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη μπαίνει το "ηλεκτρονικό εισιτήριο" του ΟΑΣΑ ο διαγωνισμός για το όποιο δεν έχει ολοκληρωθεί ενώ οι λαθρεπιβάτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς φαίνεται να αυξάνονται καθημερινά. Το φαινόμενο αναμένεται να πάρει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις καθώς από τον επόμενο χρόνο αναμένονται μεγάλες αυξήσεις στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών. 

Αν και το σύστημα θα έπρεπε να τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2012 προκειμένου να εξαλείψει τη λαθρεπιβίβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς, ωστόσο φαίνεται πως παίρνει παράταση ενός τουλάχιστον έτους. 
Την ίδια στιγμή οι ελεγκτές στα μέσα έχουν μειωθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να παρατηρούνται μεγάλες απώλειες εσόδων από τους επιβάτες που κυκλοφορούν χωρίς εισιτήριο.» (πηγή)

*****

29/8/2012: «Τεράστιες απώλειες στις αστικές συγκοινωνίες από την λαθρεπιβίβαση.

Τα στοιχεία προκαλούν σοκ! Το κόστος λεθρεπιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας υπολογίζεται από το αρμόδιο υπουργείο( ΥΠΑΝΥΠ ) ότι θα κυμανθεί στα 25 έως τα 37,5 εκατομμύρια ευρώ για το 2012. 

Οι απώλειες από την λαθρεπιβίβαση στην Θεσσαλονίκη αναμένεται να κυμανθούν στα 15 έως 20 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, το ποσοστό των επιβατών που αποφεύγουν να επικυρώνουν εισιτήριο φτάνει το 20%! 

Με αυτά τα δραματικά οικονομικά στοιχεία είναι δύσκολο να αποφύγουμε και τις αυξήσεις 25% που προβλέπει το μνημόνιο για το 2013, στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών και τον ΟΣΕ.

Μόνη λύση σύμφωνα με τον Υπουργό Ανάπτυξης, Υποδομών και Μεταφορών, Κωστή Χατζηδάκη, είναι να εφαρμοστεί άμεσα το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το όποιο θα έχει την μορφή πιστωτικής κάρτας και θα είναι ενιαίο για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.» (πηγή)

*****

14/9/2012:  «Ανακοινώθηκαν τα μέτρα για την λαθρεπιβίβαση.

Διπλασιασμός ελέγχων με δυο οκτάωρες βάρδιες που θα επιθεωρούν όλο το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών, ένα δωρεάν εισιτήριο για κάθε δέκα επικυρωμένα και είσοδος επιβατών μόνο από τις μπροστινές πόρτες για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. 

Είναι τα σημαντικότερα μέτρα που θα τεθούν σε ισχύ από τις 24 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής. 

Άμεσος στόχος είναι να έχει περιορισθεί η λαθρεπιβίβαση κατά 50% μέχρι το τέλος του 2012, για να μπορέσει το υπουργείο Ανάπτυξης να πείσει τους δανειστές μας να μην ισχύσουν οι αυξήσεις εισιτηρίων 25% που έχουν προγραμματιστεί για το 2013.» (πηγή)

6/6/2013: Νέα δέσμη μέτρων για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης και να αυξηθούν τα έσοδα στις αστικές συγκοινωνίες, προκειμένου να αποφευχθεί πιθανή αύξηση των εισιτηρίων τον ερχόμενο Οκτώβριο, θα λάβει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. (...)

Το ζήτημα της ενδεχόμενης αύξησης της τιμής του εισιτηρίου, όπως ανέφερε ο κ. Σταθόπουλος, πρόκειται να εξεταστεί τον Σεπτέμβριο σε συνεργασία με την τρόικα, αφού τεθούν όλα στο τραπέζι των συζητήσεων.(...)

Σύμφωνα με τον κ. Σταθόπουλο, ο στόχος που έχει τεθεί για να μην αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, είναι να αυξηθούν τα έσοδα του ΟΑΣΑ σε ποσοστό 10%, που αντιστοιχεί σε 25 εκατομμύρια ευρώ. Ποσό ικανοποιητικό για να μην υπάρξει αύξηση, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Επίσης, στη δέσμη μέτρων συμπεριλαμβάνεται και η εφαρμογή της εισόδου των επιβατών στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ μόνο από τη μπροστινή πόρτα του οχήματος, έως το τέλος Ιουνίου. Ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες και είναι αποτρεπτικό της λαθρεπιβίβασης, αφού ο οδηγός ελέγχει αν οι επιβάτες που εισέρχονται στο όχημα ακυρώνουν εισιτήριο. 

Σύμφωνα με τον κ. Σταθόπουλο, ο στόχος που έχει τεθεί για να μην αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, είναι να αυξηθούν τα έσοδα του ΟΑΣΑ σε ποσοστό 10%, που αντιστοιχεί σε 25 εκατομμύρια ευρώ. Ποσό ικανοποιητικό για να μην υπάρξει αύξηση, όπως είπε χαρακτηριστικά. Επίσης, στη δέσμη μέτρων συμπεριλαμβάνεται και η εφαρμογή της εισόδου των επιβατών στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ μόνο από τη μπροστινή πόρτα του οχήματος, έως το τέλος Ιουνίου.

Ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες και είναι αποτρεπτικό της λαθρεπιβίβασης, αφού ο οδηγός ελέγχει αν οι επιβάτες που εισέρχονται στο όχημα ακυρώνουν εισιτήριο. 

 Παράλληλα, θα πωλούνται εισιτήρια μέσα στα οχήματα από τους οδηγούς, στην τιμή του 1,50 ευρώ (αντί 1,40 για το ενιαίο ή 1,20 για το απλό εισιτήριο). 

Όπως εξήγησε ο γ.γ. Μεταφορών του υπουργείου, θα υπάρχει επιβάρυνση της τιμής, προκειμένου να λειτουργεί αποτρεπτικά και μόνο σε περιπτώσεις ανάγκης να αγοράζονται εισιτήρια εντός του οχήματος. 

Σε ερώτηση για το πώς θα προστατευθούν οι οδηγοί από φαινόμενα ληστείας, κυρίως σε επικίνδυνες περιοχές, ο κ. Σταθόπουλος είπε πως θα ζητηθεί η συνδρομή της δημοτικής αστυνομίας. 

Ο ΟΑΣΑ και το υπουργείο σχεδιάζουν άλλο ένα μέτρο που θα υλοποιηθεί στο επόμενο εξάμηνο και θα αφορά την ανταλλαξιμότητα χρησιμοποιημένων εισιτηρίων. 
Δηλαδή, ο κάτοχος του εισιτηρίου θα έχει όφελος της εναπομείνουσας αξίας προσκομίζοντάς το στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. 

Με αυτόν τον τρόπο αναμένεται να λυθεί το πρόβλημα της ανταλλαγής εισιτηρίων, που αποτελεί σοβαρή πηγή απώλειας εσόδων. Στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, τις επόμενες μέρες ο ΟΑΣΑ θα απευθύνει πρόσκληση στις εταιρείες που θέλουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.»  (πηγή)

*****

Αυτά τα ολίγα ή πολλά για την αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης και των ελλειμμάτων στα ΜΜΜ. Συγνώμη αν σας κούρασα. Προσωπικά νομίζω ότι τα παιδία παίζει και μας εμπαίζει...

Σχετικά με τις μπάρες σε Μετρό και ΗΣΑΠ που μας υποσχόταν ο κ. Μαγκριώτης από το 2011, οι "αρμόδιοι"  σήμερα τηρούν σιγήν ιχθύος. Μέχρι και Βρετανός δημοσιογράφος του BBC μας λοιδόρησε το 2011 για την έλλειψή τους.

Αντί για ηλεκτρονικό εισιτήριο που χρόνια το μαγειρεύουν (φαίνεται δεν τα βρίσκουν στις μίζες), κατέληξαν στην είσοδο από τη μπροστινή πόρτα!

Ωστόσο, ποιος οδηγός και πώς θα εμποδίσει τους εισερχόμενους από τη μεσαία ή την πίσω πόρτα, τη στιγμή που τις ανοίγει για να κατέβουν επιβάτες;

Και ποιος ανοιχτομάτης οδηγός θα μπορεί εκ του μακρόθεν να ελέγχει αν το εισιτήριο που ακυρώνει ο επαγγελματίας λαθρεπιβάτης είχε ακυρωθεί άλλες καμιά δεκαριά φορές; Άσε που πρέπει να έχει ακοή δελφινιού, για ν' ακούει το "κλικ" της ακύρωσης, και μάτια και από πίσω για να βλέπει τι συμβαίνει. 

Θα πουλάει και εισιτήρια, ο ταλαίπωρος! Τελικά τα φορτώνουν όλα στον οδηγό για να βγάλει αυτός το φίδι από την τρύπα. Λες και δε φτάνει η ταλαιπωρία, σωματική και ψυχική, να οδηγεί στην πρωτεύουσα ή τη συμπρωτεύουσα... Λες και δε φτάνουν οι κίνδυνοι που διατρέχει... 
Ντροπή σας, βρε άχρηστοι!

Εξάλλου, ποιος επιβάτης θ' αφήνει τη δουλειά του για να τρέχει στις "συνεργαζόμενες επιχειρήσεις" για ν' ανταλλάξει με μετρητά τα 20 λεπτά της ώρας, π.χ., που απέμειναν έως τη συμπλήρωση της μιάμισης ώρας διάρκειας του εισιτηρίου; Αφήστε που μέχρι να φτάσει σ' αυτές θα έχουν περάσει και 20 και 30  λεπτά... 
Εκτός κι αν βάλουν συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε κάθε στάση όλων των λεωφορείων. ΑΔΥΝΑΤΟΝ!

Γι' αυτό λέω και ξαναλέω ότι μας κυβερνάνε ηλίθιοι!  Ε, ρε, κόπανος που τους χρειάζεται...