ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2013

Απομαγνητοφώνηση της ατελέσφορης "Ιεράς Εξέτασης" του Βύρωνα Πολύδωρα από Σρόιτερ και Βερύκιο



Ιδού οι προχθεσινές "βόμβες" από τον βαρεμένο από τρικυμία εν κρανίω Βύρωνα Πολύδωρα, στη συνέντευξή του στον ALPHA. 
"Βόμβες" κατά της κοινής λογικής, της Αλήθειας και της Δικαιοσύνης. "Βόμβες" κατά της νοημοσύνης μας. "Βόμβες" εναντίον κάθε ελπίδας για εθνική ενότητα και έξοδο από τα εφιαλτικά αδιέξοδα της "Δημοκρατίας" των πολιτικάντηδων. 

Απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης της 2ας Ιουλίου 2013, μπας και βγάλουμε ακριβή διάγνωση για τον εν συγχύσει διατελούντα και εν υποκρισία διαλεγόμενο αλαζόνα Βύρωνα Πολύδωρα.

Αντώνης Σρόιτερ: Λοιπόν, μαζί μου είναι ο Δήμος Βερύκιος για να καλησπερίσουμε τον πρώην Πρόεδρο της Βουλής και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, τον κύριο Βύρωνα Πολύδωρα. Καλησπέρα κύριε Πρόεδρε.

Βύρων Πολύδωρας: Καλησπέρα σας κύριε Σρόιτερ, καλησπέρα σας κύριε Βερύκιε.

Αντώνης Σρόιτερ: Χαρά μας να είστε εδώ. Διαβάζω από το πρωί παντού, και φαντάζομαι τα διαβάζετε κι εσείς, ότι ο Πολύδωρας έσπευσε να διορθώσει τα όσα είπε, έσπευσε να τα μαζέψει, για να γλιτώσει τη διαγραφή. Σας απείλησαν με διαγραφή, κύριε Πρόεδρε;

Βύρων Πολύδωρας: Όχι, δεν έλαβα κανένα σήμα ιδιαιτέρως. Έλαβα σήματα δημοσία. Θέλω να σας παρακαλέσω να κάνετε μόνος σας τη διόρθωση, ότι δεν υπήρξε λέξη «συνεργασία» από τα χείλη μου.

Αντώνης Σρόιτερ: Τι είπατε ακριβώς κύριε Πρόεδρε;

Βύρων Πολύδωρας: Να συνεννοηθούμε όλα τα κόμματα, όλες οι πολιτικές δυνάμεις, ΣΥΡΙΖΑ, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, όλα τα κόμματα στη Βουλή, για το πώς ν’ αντιμετωπίσουμε αυτή την έκτακτη κατάσταση.

Δημοσιογράφος: Και η Χρυσή Αυγή;

Βύρων Πολύδωρας: Ναι και η Χρυσή Αυγή. Να συνεννοηθούμε. Και να σας διευκρινίσω…

Αντώνης Σρόιτερ: Τη διαφορά τώρα της συνεννόησης με τη συνεργασία, κύριε Πρόεδρε, πώς την εννοείτε;

Βύρων Πολύδωρας: Τεράστια.

Δήμος Βερύκιος: Μα σας ρώτησε ο συνάδελφος, σας ρώτησε: συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή; Και είπατε "ΝΑΙ".

Βύρων Πολύδωρας: Όχι, όχι. Όχι συνεργασία. Αυτό είναι η πλαστογραφία του κειμένου.

Δήμος Βερύκιος: Μα το παίξαμε στο video Πρόεδρε.

Βύρων Πολύδωρας: Όχι, κάνετε λάθος.

Δήμος Βερύκιος: Μήπως δεν το θυμάστε καλά; Τέλος πάντων, τώρα, πείτε μας…

Βύρων Πολύδωρας: Έλεγε ένα κείμενο πλαστογραφημένο, από τα Δελτία Τύπου που βγάζουν - δεν ξέρω αν ήταν από το Real ή από αλλού - έλεγε «και συνεργασία;»

Δήμος Βερύκιος: Μήπως εννοείτε συνεργασία με τους Χρυσαυγίτες, όχι με τη Χρυσή Αυγή;

Βύρων Πολύδωρας: Δεν εννοώ τίποτα. Θα σας πω τι εννοώ. Δεν εννοώ… Πάντως, μπορείτε να μου πείτε εσείς – δεν θα σας κάνω άλλη ερώτηση – μπορείτε να μου πείτε τι βάση επιθέσεως θα υπήρχε αν έλειπε η λέξη συνεργασία;

Αντώνης Σρόιτερ: Όταν λέτε συνεννόηση μ’ ένα κόμμα σαν τη Χρυσή Αυγή, εσείς πώς την εννοείτε, για να το καταλάβω, Πρόεδρε, και να σας πω αν υπάρχει παρεξήγηση ή όχι.

Βύρων Πολύδωρας: Όχι! Πρώτα πρώτα δεν μου μιλάνε.

Δήμος Βερύκιος: Ποιοι; Οι Χρυσαυγίτες ή οι Νεοδημοκράτες.

Βύρων Πολύδωρας: Οι Χρυσαυγίτες.

Δήμος Βερύκιος: Οι Νεοδημοκράτες σας μιλάνε;

Βύρων Πολύδωρας: Όοχι! Ένας κόσμος μου μιλάει, ο οποίος ήταν Νέα Δημοκρατία και πήγε Χρυσή Αυγή.

Δήμος Βερύκιος: Και θέλετε να φέρετε…

Βύρων Πολύδωρας: Όχι, θέλω να διαλεχθώ. Δεν θέλω να φέρω. Κάνω προσκλητήριο. Προσκλητήριο κάνω προς όλους τους πολίτες. Και φυσικά υπάρχει μια κρίσιμη μάζα, αυτοί που είναι στεγασμένοι προσωρινά στη Χρυσή Αυγή, στην οποία απευθύνομαι με τη λέξη συνεννόηση.

Δήμος Βερύκιος: Πιστεύετε, λοιπόν, ότι η Νέα Δημοκρατία πρέπει να ανοίξει τώρα μία συζήτηση με τον κόσμο που έχει πάει στη Χρυσή Αυγή;

Βύρων Πολύδωρας: Εγώ πιστεύω ότι απαιτείται προσκλητήριο προς τον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας τον παλιό που προσκαίρως στεγάζεται στη Χρυσή Αυγή. Εγώ τους προσκαλώ. Δεν θέλω να υποδείξω τίποτα για το κόμμα μου. Μπορεί το κόμμα μου να είναι τόσο γενναίο που να πει ότι όλοι οι μολυσμένοι που ψήφισαν Χρυσή Αυγή αποκλείονται από τη Νέα Δημοκρατία. Πού ξέρω εγώ;

Αντώνης Σρόιτερ: Κύριε Πολύδωρα, εγώ είδα ένα αντίστροφο προσκλητήριο στα λόγια του κυρίου Μιχαλολιάκου. Είπε, με αφορμή τα όσα είπατε, ότι όποιος Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας έχει πατριωτικές και εθνικές απόψεις να καταλάβει ότι εκείνος βρίσκεται σε άλλο κόμμα.

Βύρων Πολύδωρας: Θα μου επιτρέψετε να μην θέλω να βάλω μετρητή και κριτή των πατριωτικών και εθνικών απόψεών μου τον κύριο Μιχαλολιάκο.

Δήμος Βερύκιος: Κύριε Πολύδωρα, ωστόσο όμως μιλάει για…

Βύρων Πολύδωρας: Εγώ είμαι παλιός. Έχω μία ιστορία. Μια ιστορία συνέπειας.

Δήμος Βερύκιος: Ωστόσο απόψε μιλάτε σα να βρίσκεστε ξένο σώμα στη Νέα Δημοκρατία. Μας λέτε: πού ξέρω εγώ στη Νέα Δημοκρατία τι θέλουν; Τι πού ξέρετε εσείς; Ένα στέλεχος πρώτης γραμμής δεν ξέρετε εσείς; Ξέρετε και παραξέρετε!

Βύρων Πολύδωρας: Αυτό είναι προβοκατόρικο.

Δήμος Βερύκιος: Γιατί το λέτε αυτό; 

Βύρων Πολύδωρας: Γιατί μόνο τον εαυτό μου ορίζω.

Δήμος Βερύκιος: Δεν μιλάτε με την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας; Δεν είσαστε σε επαφή;

Βύρων Πολύδωρας: Ας πούμε άλλο θέμα.

Δήμος Βερύκιος: Γιατί; Γιατί αποφεύγετε να απαντήσετε;

Βύρων Πολύδωρας: Άλλο θέμα.

Αντώνης Σρόιτερ: Κύριε Πρόεδρε, συμφωνείτε με τη φράση του Αντώνη Σαμαρά ότι τα μέλη αυτής της οργάνωσης είναι νεοναζί;

Βύρων Πολύδωρας: Ποια είναι τα μέλη αυτής της οργάνωσης;

Αντώνης Σρόιτερ: Οι Βουλευτές του κόμματος και τα μέλη τους.

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ξέρω. Δεν το ξέρω. Τα μέλη τους είναι βέβαιον ότι δεν είναι. Μπορεί να είναι κάποιος πυρήνας. Και μάλιστα εγώ έχω προσέξει και δηλώσεις του αρχηγού τους και άλλων στελεχών, που κάνουνε βέβαια κάποιες αντιφάσεις, κάποιες παλινωδίες, αλλά δεν ομολογούν με καμία παρρησία ότι είναι νεοναζί ή λάτρεις του Χίτλερ.

Αντώνης Σρόιτερ: Κύριε Πρόεδρε, αντιλαμβάνεστε ότι όταν λέτε αυτή τη στιγμή εδώ ότι δεν είναι όλα τα μέλη, τα μέλη ξαναλέω, του κόμματος της Χρυσής Αυγής νεοναζί έρχεστε σε πλήρη αντίθεση και με τον κύριο Σαμαρά, ο οποίος όποτε αναφέρεται στη Χρυσή Αυγή αναφέρεται σε νεοναζί, και με την εκπρόσωπο του κόμματος, αλλά και με πάρα πολλούς Βουλευτές που το θεωρούν ξεκάθαρο ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι νεοναζί.

Βύρων Πολύδωρας: Μήπως πρέπει να τους ξαναρωτήσετε; Γιατί εγώ δεν θέλω ούτε να τους ερμηνεύω ούτε να διαφωνώ.

Δήμος Βερύκιος: Κοινώς, είστε εκτός γραμμής σας λέει ο Αντώνης. Βάσει των δηλώσεων…

Βύρων Πολύδωρας: Ακούστε να σας πω. Εγώ δεν είμαι άνθρωπος-κασέτα. Εγώ έχω αναλυτική σκέψη και δική μου έκφραση.

Δήμος Βερύκιος: Ωστόσο ανήκετε σε ένα κόμμα.

Βύρων Πολύδωρας: Έχω υπάρξει με εφτά αρχηγούς. Δεν ήμουν άνθρωπος-κασέττα σε κανέναν απ’ αυτούς. Σέβομαι τους πάντες, και τον κύριο Σαμαρά. Δεν έχω δει στο όνειρό μου να έχω ένα όραμα, να επαναλαμβάνω, να παπαγαλίζω, να είμαι το γραμμόφωνο του αρχηγού. Δεν το είχα, δεν το 'χω. Εγώ έχω ελεύθερη έκφραση, αναλυτική σκέψη, αν θέλετε, στα επιχειρήματα τα οποία διατυπώνω. Εγώ διετύπωσα μια σειρά επιχειρημάτων. Πώς κάνανε αυτή την επιλεκτική απομόνωση από τη συνέντευξη τη χθεσινή, και μου τη βάλανε και πλαστογραφημένη με τη λέξη συνεργασία;

Αντώνης Σρόιτερ: Κύριε Πρόεδρε, να δούμε παρακαλώ, επειδή έχουμε την κασέττα στο κοντρόλ, παρακαλώ ν’ ακούσουμε το απόσπασμα του κυρίου Πολύδωρα με το συνάδελφο το Γιάννη τον Παπαδόπουλο στο Realfm

Βύρων Πολύδωρας: Με αμφισβητείτε;

Αντώνης Σρόιτερ: Καθόλου. Θέλω να δούμε…

Βύρων Πολύδωρας: Θα χάσετε.

Αντώνης Σρόιτερ: Προτιμώ να χάσουμε, αν είναι έτσι. Παρακαλώ ν’ ακούσουμε.

Βύρων Πολύδωρας: Εδώ χρειάζεται ευρύτατη συνεννόηση για μια εθνική άμυνα.

Γιάννης Παπαδόπουλος: Ακόμα και με τη Χρυσή Αυγή κύριε Πρόεδρε;

Βύρων Πολύδωρας: Βεβαίως. Μας έπιασε η ευαισθησία για τη Χρυσή Αυγή, η οποία είναι ψηφισμένη από 600.000 κόσμο, και θα ψηφιστεί από ένα εκατομμύριο, κι εμείς θα κάνουμε αναμνήσεις του Συντάγματος της Βαϊμάρης; Να πάτε να το βγάλετε από τον Άρειο Πάγο. Όσοι είσαστε αντίθετοι να κάνετε την αίτηση να το θέσετε εκτός νόμου, όπως είπε ο κύριος Βενιζέλος. Γίνονται αυτά τα πράγματα;

Αντώνης Σρόιτερ: Λοιπόν, αυτή ήταν η συζήτηση. 

Βύρων Πολύδωρας: Χάσατε. Συνεννόηση.

Αντώνης Σρόιτερ: Όχι, καθόλου. Εγώ δεν είπα ότι είπατε αυτή τη λέξη. Εγώ είπα να το δούμε για να το ακούσετε κι εσείς, και δεν διαφωνώ καθόλου.

Βύρων Πολύδωρας: Σας είχα προκαλέσει, και φαίνεται ότι είχατε και κάποιες επιφυλάξεις.

Αντώνης Σρόιτερ: Ίσα ίσα. Είπατε τη λέξη συνεννόηση, και γι’ αυτό, επειδή το είπατε, ήθελα να το ακούσω.

Δήμος Βερύκιος: Ποια η διαφορά μεταξύ συνεργασίας και συνεννόησης κύριε πρόεδρε;

Βύρων Πολύδωρας: Πρώτα πρώτα είδατε ότι νοηματικά, εννοιολογικά, έστρεψα το βάρος στον κόσμο. Η συνεννόηση απαιτείται με τον κόσμο. Η συνεννόηση, είτε για παρηγορία για το κακό που μας βρήκε με την Τρόικα, είτε για υπομονή, είτε για να μην είμαστε εκρηκτικοί…
Έδωσα, κύριε Βερύκιε, κύριε Σρόιτερ, στη συνέντευξη χθες μια διάσταση που θέλω να τη θέσω και στη συζήτησή μας, κάπως σαν ανακοίνωση: Η οικονομική κρίση είναι οικονομική κρίση, το χρέος, τα δημοσιονομικά και τα άλλα στοιχεία, η ανεργία κλπ.
Πολιτική κρίση ποια είναι; Η πολιτική κρίση είναι όχι όταν αφηρημένως οι θεσμοί κλονίζονται, κλπ. Όταν ο πολίτης αισθάνεται ότι κανένα κόμμα δεν μπορεί ν’ αποτελεί την εναλλακτική λύση και καταφεύγει στη βία, τότε βρισκόμαστε σε κάποιο βυθό πολιτικής κρίσης.

Δήμος Βερύκιος: Επιμένετε ότι στην εθνική άμυνα κατά της τρόικας πρέπει να μετάσχει και η Χρυσή Αυγή;

Βύρων Πολύδωρας: Έχω πολλά στη σκέψη μου. Έχω πολλά στη σκέψη μου, παραδείγματος χάριν, έχω πολλά στη σκέψη μου, παραδείγματος χάριν συνδέσμους με τους πολίτες που τους ξέρουμε, είναι γνωστοί και από τις τοπικές οργανώσεις μας, και από το ποιοι ήσαν και ποιοι έφυγαν, να ανοίξει ένας δίαυλος επικοινωνίας και συνεννόησης με τους πολίτες. Έχω κοινοβουλευτική φαντασία για να τους προκαλέσω να λάβουν θέση πάνω σε κρίσιμα θέματα.

Αντώνης Σρόιτερ: Γιατί κύριε Πρόεδρε πιστεύετε ότι 600.000 Έλληνες ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή;

Βύρων Πολύδωρας: Και είπατε ότι δεν έπεσα έξω. Μπορεί να έπεσα έξω.

Δήμος Βερύκιος: Προβλέψατε ότι θα αυγατίσουν.

Βύρων Πολύδωρας: Δημοσκοπικά, δημοσκοπικά.

Αντώνης Σρόιτερ: Γιατί πιστεύετε ότι στράφηκαν τόσο πολλοί πολίτες σ’ αυτή την οργάνωση.

Βύρων Πολύδωρας: Ναι, διότι το… πώς να πούμε, το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης έτσι όπως το διαχειριστήκαμε ως πολιτικός κόσμος, με το να καταγγέλλει ο ένας τον άλλο, με το να οργανώνουμε τις πλατείες, στη συνέχεια να μένει μετέωρος, ήρθε και φούντωσε. Ξέρετε ότι το μεγαλύτερο φυτώριο της Χρυσής Αυγής, άμα κάνει κανείς μια μικρή ανάλυση, είναι η πλατεία των αγανακτισμένων; Είχαν πιάσει στασίδι και αυγάταιναν.

Δήμος Βερύκιος: Δηλαδή η λαϊκή Δεξιά έφυγε από τη Νέα Δημοκρατία και πήγε στη Χρυσή Αυγή; Αυτό πιστεύετε;

Βύρων Πολύδωρας: Επεκράτησε, όσον αφορά τη λαϊκή Δεξιά, ως κυρίαρχος ιδεολογικός λόγος, από ανθρώπους, όχι ο δικός μου. Επεκράτησε το τεχνοκρατικόν. Έγινε μια επιλογή της τεχνοκρατίας αντί της πολιτικής.

Δήμος Βερύκιος: Και τώρα ο Βύρωνας ο Πολύδωρας μπαίνει μπροστά ως εκπρόσωπος της λαϊκής Δεξιάς για να επανέλθει αυτός ο κόσμος.

Βύρων Πολύδωρας: Όχι! Ούτε μπαίνω μπροστά ούτε τίποτα. Εγώ είμαι ο ίδιος, αμετάβλητος. Αλλά με λένε βλάκα, με του Λεμπέση το ανάγνωσμα “η τεράστια σημασία των βλακών στην κοινωνία”, με λένε στρατηγό άνεμο που με βάρεσε ο αέρας στο κεφάλι… Με σαρκάζουν.

Εγώ είμαι ο ίδιος όμως. Εγώ δεν είχα ποτέ σαν κριτήριο, είτε για να ενισχύσω την αυτοεκτίμησή μου είτε για να οργανώσω ένα σχεδιάγραμμα καριέρας – τι θα γίνει, τι θα κάνω, τι θα με κάνουν… Δεν είχα ποτέ αυτές τις γνώμες.
Τι είχα; Τα γράμματά μου, τη βιοπάλη μου, την ιστορία μου και το λαό. Εγώ είμαι κοντά στο λαό. Και τώρα που μιλάμε δεν τον δέρνω το λαό όπως τον δέρνουνε κάποιοι. Θα ήθελα να δώσω μια συμβουλή στους συναδέλφους μου να μη μιλάνε πολύ συνηγορητικά για το μνημόνιο. Καλή είναι μια γραμμή που λέει: κι ο Σαμαράς δεν το πιστεύει.

Δήμος Βερύκιος: Δηλαδή ο Σαμαράς χτυπάει το λαό;

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ξέρω τι μου λέτε τώρα. Εγώ ό,τι είπα αν θέλετε να το επαναλάβω, χωρίς "δηλαδή" δικό σας. Εγώ σας λέω ότι είμαι με το λαό … και θέλω να δώσω μια συμβουλή.

Αντώνης Σρόιτερ: Και δεν είστε με το μνημόνιο, το οποίο μνημόνιο έχετε ψηφίσει όμως, κύριε Πολύδωρα, σε όλες του τις…

Βύρων Πολύδωρας: Ναι, αλλά δε θέλω, δε θέλω, καθώς τρίζω τα δόντια, δε θέλω κανένα να μου λέει, ή Σρόιτερ ή Βερύκιο, ότι είμαι ασυνεπής.

Αντώνης Σρόιτερ: Όχι δε λέμε αυτό… άλλο ρωτάμε.

Βύρων Πολύδωρας: Ή συναδέλφους μου που ψήφιζαν κι έτριζα τα δόντια και δέχομαι παρατήρηση αν οργανώσω μια συνεκδοχή στη σκέψη μου, ότι μην τρίζεις τα δόντια και αγριεύει ο δανειστής,, γιατί θέλει να είσαι πολύ πειθαρχημένος.

Δήμος Βερύκιος: Δηλαδή για παράδειγμα ο Χατζηδάκης δεν είναι ένας καλός υπουργός της Νέας Δημοκρατίας;

Βύρων Πολύδωρας: Δεν κάνω εγώ τέτοια σχόλια, δεν κάνω τέτοια σχόλια, ούτε κρίνω.

Αντώνης Σρόιτερ: Γιατί σας χτυπούν συνάδελφοί σας από τη Νέα Δημοκρατία.

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ξέρω. Ίσως επειδή υπάρχω.

Αντώνης Σρόιτερ: Όχι. Η κυρία Πιπιλή για παράδειγμα λέει ότι όλο αυτό που κάνετε το κάνετε για να μαζέψετε ψήφους.

Βύρων Πολύδωρας: Πώς, πάλι ψήφους; Αφού αιώνες μαζεύω ψήφους.

Δήμος Βερύκιος: Δεν σας ενδιαφέρουν οι ψήφοι;

Βύρων Πολύδωρας:  Ξέρετε, το πρόβλημα είναι για τον ερωτώντα κύριο Βερύκιο, για τους συναδέλφους μου, είναι ότι δεν έχω ανάγκη από τίποτα. Όταν λέμε από τίποτα, από τίποτα. Ούτε αξιώματα, ούτε επανεκλογές… Αλλά είναι, έχω μέσα μου, την παλιά αξίωση, ανθρώπινο, ότι μόλις κάνεις 13 εκλογές επιτυχημένες με σταυρό τότε να μιλάς με μένα…
Παραδοσιακό. Τι είναι; Όταν βγήκες μια φορά και βγήκες με λίστα ή είσαι ευρωβουλευτής, παίρνεις 15 χιλιάρικα το μήνα και λες κρίμα Βύρωνα, δεν είναι σοβαρό. Εγώ ζω, και είμαι και καλός στην άμυνα όπως έλεγε ο Απόστολος Παύλος. Εγώ πυγμαχώ, έλεγε, και ήταν και ισχνός, και η μπουνιά μου δεν πιάνει αέρα. Του Αποστόλου Παύλου.

Αντώνης Σρόιτερ: Με την εκτίμηση του κυρίου Βενιζέλου ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένα εξαιρετικά επικίνδυνο για τη Δημοκρατία κόμμα, ένα το κρατούμενο…

Βύρων Πολύδωρας: Δεν κάνω χαρακτηρισμούς. Λέει και το άλλο. Λέει θα κινήσω διαδικασία να τη θέσω εκτός νόμου.

Αντώνης Σρόιτερ: Με την προσπάθεια να τη θέσει εκτός νόμου διαφωνείτε; Δεν μπορεί να τεθεί εκτός νόμου αυτό το κόμμα;

Βύρων Πολύδωρας: Όχι βέβαια. Όχι βέβαια. Το συνεχίζουν.

Δήμος Βερύκιος: Τότε σε ποιο πλαίσιο μπορεί να γίνει αυτή η εθνική συνεννόηση και για ποιο λόγο με τη Χρυσή Αυγή;

Βύρων Πολύδωρας: Μη σας πω τώρα ονόματα πενήντα φίλων μου που ψήφισαν Χρυσή Αυγή και είναι πρώτης τάξεως πολίτες και νοικοκυραίοι. Πενήντα τώρα! Δεν είναι σωστό. Είναι αδιακρισία. Αλλά εγώ κινούμαι στην κοινωνία. Μιλάω στο τηλέφωνο, πηγαίνω σε συναντήσεις. Δεν πηγαίνω σε κοινωνικές εκδηλώσεις και τέτοια life style, αλλά…

Δήμος Βερύκιος: Δηλαδή οι Χρυσαυγίτες είναι δημοκράτες; Δεν είναι απειλή για τη Δημοκρατία;

Βύρων Πολύδωρας: Όχι. Όχι οι χρυσαυγίτες. Μη μου πείτε τώρα κάποιο επιτελείο που θα μου τους φέρετε…

Αντώνης Σρόιτερ: Έχετε πει πάντως σήμερα το βράδυ δύο πράγματα τα οποία εγώ θα σας το πω είναι τελείως εκτός της Γραμμής της Νέας Δημοκρατίας. Πρώτον αυτό που απαντήσατε στο Δήμο, ότι δεν είναι απειλή για τη δημοκρατία και δεύτερον ότι δεν είναι όλοι τους νεοναζί, κύριε Πρόεδρε. Δηλαδή αύριο αν σας πουν ότι είστε πάλι εκτός γραμμής του κόμματος, δεν θα σας το πουν άδικα.

Βύρων Πολύδωρας: Έτσι κρίνετε εσείς;

Αντώνης Σρόιτερ: Η δική μου κρίση, και μου επιτρέπετε να την κάνω.

Βύρων Πολύδωρας: Έχετε κάνει κάποιο λάθος.

Αντώνης Σρόιτερ: Μπορεί να κάνω λάθος.

Βύρων Πολύδωρας: Γιατί εγώ μόνος μου σας είπα, αν έχουνε το κουράγιο, τα guts που λένε, ας πουν: αποκλείονται από τη Νέα Δημοκρατία για την επανεισδοχή ή επαναψήφιση όλοι οι μολυσμένοι που ψήφισαν, και να περνάνε και από ένα κομπιούτερ…

Δήμος Βερύκιος: Η Χρυσή Αυγή δηλαδή είναι εντός του δημοκρατικού τόξου;

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ξέρω τι μου λέτε. Εσείς μιλάτε για ένα κομματικό σχηματισμό που είναι της ώρας, της ώρας, της ημέρας, πρόσκαιρος.

Αντώνης Σρόιτερ: Δηλαδή αύριο τι θάναι;

Βύρων Πολύδωρας: Θα έχει εξαφανιστεί. Εγώ την πάλεψα τη Χρυσή Αυγή στα ψευδώνυμά της του παρελθόντος και τη νίκησα. Την πάλεψα και τη νίκησα. Το είπα κι αυτό. Πότε την πάλεψα; Το '77, '81 ήταν μια κραταιά και πολέμαγε κι έβγαλε και βουλευτές. Τους οποίους πήρε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής για την εκλογή του.

Δήμος Βερύκιος: Κύριε Πολύδωρα, η Χρυσή Αυγή λοιπόν, με τη λογική αυτή τη δική σας, θα μπορούσε να ήταν κάλλιστα και κυβερνητικός εταίρος της Νέας Δημοκρατίας.

Βύρων Πολύδωρας: Δεν το ξέρω.

Δήμος Βερύκιος: Τι δεν το ξέρετε;

Βύρων Πολύδωρας: Εγώ διαλέγομαι μέσω υμών με τον κόσμο που ψήφισε Χρυσή Αυγή.

Αντώνης Σρόιτερ: Να καταλάβω κάτι, κύριε πρόεδρε: εάν η Νέα Δημοκρατία κινδύνευε να πέσει από την κυβέρνηση, και με τις ψήφους της Χρυσής Αυγής θα μπορούσε να παραμείνει στην κυβέρνηση, εσείς θα δεχόσασταν για λόγους εθνικής ανάγκης μια τέτοια συνεργασία;

Βύρων Πολύδωρας: Δεν το ξέρω. Θέλω να δω όχι μόνο το ότι θα κινδύνευε να πέσει η κυβέρνηση – η Νέα Δημοκρατία κυβέρνηση – θέλω να δω την ποιότητα της εθνικής ανάγκης και τον ορισμό της.

Αντώνης Σρόιτερ: Σε έναν ορισμό που εσείς θα κρίνατε ότι είναι σοβαρός, έναν ορισμό της εθνικής ανάγκης όπως εσείς τον θέλετε.

Βύρων Πολύδωρας: Ε, καλά, απλώστε τη φαντασία σας μόνος σας, γιατί δε θέλω να πάμε στη δειγματοληψία. Υπάρχουν εθνικές ανάγκες οι οποίες ανταποκρίνονται στο στοίχημα αυτό που λέει ο κύριος Σρόιτερ, και θα έλεγα ΝΑΙ.

Αντώνης Σρόιτερ: Όπως οικονομικής καταστροφής.

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ξέρω.

Αντώνης Σρόιτερ: Άρα δεν το απορρίπτετε αυτό. Δεν το κλείνετε αυτό.

Βύρων Πολύδωρας: Όχι, δεν ξέρω αν είναι η ένταση και η ποιότητα της εθνικής ανάγκης, η εθνική καταστροφή και οι διαστάσεις της εθνικής καταστροφής.

Αντώνης Σρόιτερ: Η χρεοκοπία;

Βύρων Πολύδωρας: Σε χρεοκοπία είμαστε.

Δήμος Βερύκιος: Ξέρετε τι μου κάνει εντύπωση; Κύριε Βύρωνα, ενώ εσείς είστε τόσο ήπιος και διαλλακτικός με τη Χρυσή Αυγή, ο ηγέτης της Χρυσής Αυγής, ο πρόεδρός της ο κύριος Μιχαλολιάκος, ξεκαθάρισε από την πρώτη στιγμή ότι δεν τίθεται τέτοιο θέμα συνεργασίας ή συνεννόησης όπως εσείς χαρακτηριστικά λέτε. Και αν δεν κάνω λάθος, έδωσε την εντύπωση ότι σας γύρισε και την πλάτη. Φάγατε πόρτα.

Βύρων Πολύδωρας: Αμοιβαίως, αμοιβαίως. Ωραίος συνήγορος δικός μου είσαστε. Εμένα μου αρέσουν οι αντιδικίες. Εγώ είμαι δικηγόρος. Καταλαβαίνετε; Μ’ αρέσουν οι αντιδικίες. Αλλά να έχουν ένα λογικό ειρμό.

Δήμος Βερύκιος: Μα δεν είναι αντιδικίες.

Βύρων Πολύδωρας: Γιατί όχι; Πράγματι, έφαγα πόρτα και λέω αμοιβαίως. Και είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πράγματι.

Δήμος Βερύκιος: Φάγατε πόρτα από τη Νέα Δημοκρατία από την κυρία Ασημακοπούλου.

Βύρων Πολύδωρας: Ε, καλά, άστο.

Δήμος Βερύκιος: Γιατί να το αφήσω;

Βύρων Πολύδωρας: Το κρινόμενο ζήτημα τώρα, ανάμεσα σ’ εμάς τους δυο, είναι ότι μου είπατε ότι έφαγα πόρτα από τον κύριο Μιχαλολιάκο.

Δήμος Βερύκιος: Κι απ’ τη Νέα Δημοκρατία και από τη Χρυσή Αυγή. Επομένως ο λόγος σας αυτή τη στιγμή δεν βρίσκει ούτε από τους μεν ούτε από τους δε κάποια ανταπόκριση.

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ψάχνω για τέτοια πελατεία. Ψάχνω για πελατεία κόσμου, λαού, και πολιτικής ανάλυσης. Επιχειρημάτων.

Αντώνης Σρόιτερ: Κύριε Πολύδωρα, για να κλείσουμε. Μετά από τόσα χρόνια στη Βουλή πώς αισθάνεστε, πρώτον όταν συζητείται το ενδεχόμενο της διαγραφής σας, και δεύτερον αν τη φοβάστε τη διαγραφή.

Βύρων Πολύδωρας: Εγώ δεν έχω φόβο, παρά μόνο φόβο Θεού. Φόβο Θεού. Και το ενδεχόμενο αυτό, επειδή με απησχόλησε πολλές φορές γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που βάλλομαι εκ των έσω, κρίνω ότι με ελευθερώνει.

Αντώνης Σρόιτερ: Σας ελευθερώνει μια διαγραφή;

Βύρων Πολύδωρας: Βέβαια.

Αντώνης Σρόιτερ: Λύτρωση λοιπόν.

Βύρων Πολύδωρας: Με ελευθερώνει. Και θα εκτεθούν…

Αντώνης Σρόιτερ: Μήπως την επιδιώκετε;

Βύρων Πολύδωρας: Όχι. Δε χρειάζεται. Εγώ είμαι ανοιχτό βιβλίο. Δε χρειάζεται ν’ αναζητείτε πίσω σκέψεις σε μένα. Τα πάντα λέω.

Δήμος Βερύκιος: Μήπως νιώθετε όπως νιώθατε κι όταν ήσασταν υπουργός που αναζητούσατε την ελευθερία σας;

Βύρων Πολύδωρας: Εγώ κατά βάσιν κήδομαι μιας έννοιας: της αξιοπρέπειάς μου. Το ξέρουν οι εχθροί μου και με χτυπάνε εκεί ακριβώς.

Αντώνης Σρόιτερ: Ένας Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας που ψηφίζει μνημόνια και υποχρεώνεται να ψηφίζει αυτά τα μέτρα, εκτίει ποινή σήμερα κύριε Πολύδωρα;

Βύρων Πολύδωρας: Δεν ξέρω.

Αντώνης Σρόιτερ: Εκτίει ποινή όπως εκτίατε εσείς κάποτε ποινή ως υπουργός;

Βύρων Πολύδωρας: Βεβαίως.

Δήμος Βερύκιος: Επομένως κι εσείς τώρα ποινή εκτίετε ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας.

Βύρων Πολύδωρας: Όχι απλά ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας.

Αντώνης Σρόιτερ: Ως Βουλευτής όμως που ψηφίζει…

Βύρων Πολύδωρας: Ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας σχηματίζεται μία …

Αντώνης Σρόιτερ: Ως Βουλευτής που ψηφίζει;

Βύρων Πολύδωρας: Ναι. Ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας σχηματίζεται μία σοβαρή εξίσωση. Το ένα μέρος της εξισώσεως είναι η ιστορία της Νέας Δημοκρατίας και η σχέση μου με αυτήν, πράγμα που με εκφράζει. Στο κάτω κάτω της γραφής ήτανε και των προγόνων μου διαλεκτικά το κόμμα. Δεύτερον, συνέπεια σ’ αυτό. Εγώ δεν έχω ξοδέψει τον καιρό μου με αφιξαναχωρήσεις. Είναι ο βιότοπός μου.

Αντώνης Σρόιτερ: Κρατάω αυτό που είπατε ότι δεν φοβάστε…

Βύρων Πολύδωρας: Καταλαβαίνετε ότι θέλω να έχω μία ελευθερία γνώμης. Αν το καθεστώς του κόμματός μου, η καθεστηκυία τάξις, δεν το θέλει, εγώ δεν θα ακυρώσω τη γνώμη μου. Θα το δυσαρεστήσω. Αν με διαγράψει, σας λέω θα με ελευθερώσει.

Αντώνης Σρόιτερ: Λοιπόν, ελευθερία η διαγραφή. Το κρατάω κύριε Πολύδωρα. Να σας ευχαριστήσω πολύ.

*****

Κατόπιν τούτων, η "πυγολαμπίδα" έβγαλε τη διάγνωσή της ότι ο Βύρων Πολύδωρας είναι ανοργάνωτος ως προς τη συνεκδοχή της σκέψης του, και ή μας δουλεύει όλους συνειδητά ή οδεύει ολοταχώς για το ζουρλομανδύα!

Αδύνατη κάθε συνεννόηση και συνεργασία με τον ανερμάτιστο Βύρωνα Πολύδωρα!

*****
Υστερόγραφο: 

Επειδή, κύριε Πολύδωρα, πολύ λυπήθηκα που σας στερούν τη διαγραφή από το κόμμα της Ν.Δ., και κατά συνέπεια σας κλέβουν το πολυτιμότερο αγαθό κάτω από τον ήλιο, την ελευθερία σας, σκέφτηκα να σας προτείνω κάτι "πρωτότυπο", κάτι που δεν θα μπορούσατε να σκεφτείτε ο ίδιος: να σπάσετε τα κομματικά δεσμά μόνος σας, υποβάλλοντας την παραίτησή σας από την άχαρη ιδιότητα του βΟλευτή. Έτσι θα τερματίσετε την ποινή που εκτίετε μια κι έξω και θα λυτρωθείτε!

Κρίμα που οι άσσοι δημοσιογράφοι Α. Σρόιτερ και Δ. Βερύκιος δεν το σκέφτηκαν να σας το προτείνουν επί τόπου.

Και κάτι άλλο: Μου κάνει αλγεινή εντύπωση που ενώ ομολογείτε ότι έχετε φόβο Θεού, μας φλομώσατε στο ψέμα, στις υπεκφυγές και τις παλινδρομήσεις στη συνέντευξη...