ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Δάκρυσε ο Tayyip Erdogan για τη δολοφονημένη Asma Beltagy

23/8/2013

Ο Ερντογάν κλαίει κατά τη διάρκεια μιας τηλεοπτικής συνέντευξης, καθώς ακούει την επιστολή του Mohamed Beltagy προς τη 17χρονη κόρη του Αsma, που πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε από τις αιγυπτιακές δυνάμεις ασφαλείας.

Ο Ερντογάν είπε: «Αυτή η στάση, η θέση του πατέρα της, πιστεύω, ελπίζω, ότι θα διδάξει πολλούς στον Ισλαμικό κόσμο. Αυτό είναι ένα παράδειγμα που θα διδάξει τους νέους μας.» (πηγή)

Κατωτέρω είναι η μετάφραση της επιστολής:

«Πολυαγαπημένη μου κόρη και διακεκριμένη δασκάλα Asma Beltagy,
Δεν λέω αντίο σε σένα. Λέω ότι αύριο θα συναντηθούμε πάλι.

Έζησες κρατώντας το κεφάλι ψηλά, επαναστάτρια ενάντια στην τυραννία και τις χειροπέδες και αγαπώντας την ελευθερία. Έζησες σαν μια σιωπηλή αναζητήτρια νέων οριζόντων για να επανοικοδομηθεί αυτό το έθνος και να αναλάβει τη θέση του ανάμεσα στους πολιτισμούς. 

Ποτέ δεν απασχόλησες τον εαυτό σου με ό,τι απασχολεί τους συνομηλίκους σου. Παρόλο που οι παραδοσιακές σπουδές απέτυχαν να εκπληρώσουν τις προσδοκίες και τα ενδιαφέροντά σου, ήσουν πάντα η πρώτη στην τάξη σου.

Δεν είχα αρκετή από την πολύτιμη συντροφιά σου σε αυτή τη σύντομη ζωή, ιδιαίτερα επειδή ο χρόνος μου δεν μου επέτρεψε να απολαύσω την συντροφικότητά σου. Την τελευταία φορά που καθίσαμε μαζί στην πλατεία Rabaa Al Adawiya μου είπες: "Ακόμα και όταν είσαι μαζί μας, είσαι πολυάσχολος."

Και σου απάντησα: "Φαίνεται ότι αυτή η ζωή δεν θα είναι αρκετή για να απολαύσει ο ένας τη συντροφιά του άλλου έτσι προσεύχομαι στο Θεό να απολαύσουμε τη συντροφικότητά μας στον παράδεισο.»

Δύο νύχτες προτού δολοφονηθείς, σε είδα στο όνειρό μου σε ένα άσπρο γαμήλιο φόρεμα και ήσουν μια εικόνα ομορφιάς. Όταν ξάπλωσες δίπλα μου σε ρώτησα: "Είναι αυτή η νύχτα του γάμου σου;"

Απάντησες: "Είναι το μεσημέρι όχι το βράδυ".

Όταν μου είπαν ότι δολοφονήθηκες την Τετάρτη το απόγευμα κατάλαβα τι εννοούσες και ήξερα ότι ο Θεός είχε δεχτεί την ψυχή σου ως μάρτυρα. Ενίσχυσες την πεποίθησή μου ότι είμαστε στην αλήθεια και ο εχθρός μας είναι στο ψέμα.

Μου προκάλεσε έντονο πόνο να μην είμαι στο τελευταίο αντίο σου και να σε δω για τελευταία φοράνα μην φιλήσω το μέτωπό σου και να μην έχω την τιμή να ηγηθώ της νεκρώσιμης προσευχής σου.

Ορκίζομαι στο Θεό, αγάπη μου, δεν φοβόμουνα για τη ζωή μου ή από μια άδικη φυλακή, αλλά θέλησα να φέρω το μήνυμα για το οποίο θυσίασες την ψυχή σου να ολοκληρώσω την επανάσταση, να νικήσω και να επιτύχω τους στόχους της.

Η ψυχή σου έχει ανυψωθεί με το κεφάλι σου να κρατιέται ψηλά αντιστεκόμενη στους τυράννους. Οι δόλιες σφαίρες σε έχουν χτυπήσει στο στήθος. Τι θεαματικά αποφασισμένη και καθαρή ψυχή! Είμαι βέβαιος ότι ήσουν ειλικρινής απέναντι στο Θεό και σε διάλεξε ανάμεσά μας για να σε τιμήσει με τη θυσία.

Τέλος, αγαπημένη μου θυγατέρα και διακεκριμένη δασκάλα: Δεν λέω αντίο, αλλά λέω στο καλό. Θα συναντηθούμε σύντομα με τον αγαπημένο μας Προφήτη και τους συντρόφους του στον Ουρανό, όπου η επιθυμία μας να απολαύσουμε ο ένας τη συντροφιά του άλλου και των αγαπημένων μας θα πραγματοποιηθεί.» (πηγή)

Η Asma Beltagy τη στιγμή που πυροβολείται από Αιγύπτιο στρατιωτικό ελεύθερο σκοπευτή

Περισσότερα για την Asma εδώ.