ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΡΑΕΜ απορυθμίζει ΚΤΕΛ με νομοσχέδια απροσάρμοστων νομοθετών


Όπως διάβασα στα ευυπόληπτα ΝΕΑ της 25ης/9/2013, «Υπερψηφίστηκε, επί της αρχής, στην Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της αγοράς των υπεραστικών συγκοινωνιών, το οποίο περιλαμβάνει και ρυθμίσεις που προωθούν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη διεύρυνση της αγοράς των ταξί. 

Το νομοσχέδιο υπερψήφισαν επί της αρχής, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ, ενώ το καταψήφισαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης, με εξαίρεση τη Χρυσή Αυγή, που και σήμερα απείχε των κοινοβουλευτικών διαδικασιών.» (κλικ εδώ

Μπήκα λοιπόν κι εγώ στα Πρακτικά της Βουλής για να διαβάσω τι είπαν οι εθνοπατέρες μας για το εν λόγω νομοσχέδιο και είδα ότι «Από τη Χρυσή Αυγή απεστάλη επιστολή με την οποία ορίζεται ως Ειδικός Αγορητής ο Βουλευτής Β΄ Αθηνών Ηλίας Παναγιώταρος και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ο Βουλευτής Αττικής κ. Ηλίας Κασιδιάρης.»

Σκέφτηκα ότι κάποιο λάθος θα έγινε ή κάτι δεν κατάλαβα καλά. Αφού κατά τα ΝΕΑ η Χρυσή Αυγή απείχε, πώς όρισε αντιπρόσωπο; Πάω παρακάτω και βρίσκω την ομιλία του Ειδικού Αγορητή της από το "Συνταγματικό Τόξο" δαιμονοποιημένης και τρελής Χρυσής Αυγής, και σκέφτηκα να την αναρτήσω διότι, όπως λέει η παροιμία, από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την Αλήθεια.

ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ, Βουλή, 25-9-2013: «Σας ευχαριστώ. 

Το έχουμε ξαναπεί αυτό. Βλέπουμε σε κάθε νομοσχέδιο το οποίο έρχεται για συζήτηση είτε στις Επιτροπές είτε στην Ολομέλεια ότι ο Εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας, ο Ειδικός Αγορητής του ΠΑΣΟΚ, τα κόμματα της Συγκυβέρνησης να λένε συγκεκριμένες εκφράσεις, όπως: Είναι επιτακτική ανάγκη, είναι προαπαιτούμενο, είναι ειλημμένη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πρέπει να την τηρήσουμε προκειμένου να πάρουμε κάποια από τις δόσεις για να μείνουμε στο ευρώ, για να μην μας πετάξουν έξω. 

Επίσης, βλέπουμε ένα νομοσχέδιο το οποίο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως λέει και ο Εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας και οι της Συγκυβέρνησης, έχει περιθώριο μέχρι το 2019 για να εφαρμοστεί, για να γίνουν κάποιες αλλαγές, όποιες είναι αυτές. 

Βλέπουμε μία ιδιαίτερη ανάγκη, τουλάχιστον μία εξαετία πριν τη λήξη της προθεσμίας, η Συγκυβέρνηση να φέρνει κάποια νομοσχέδια, κάποιες τροπολογίες χωρίς να μπορούμε να καταλάβουμε και να εξηγήσουμε ακριβώς το γιατί. 

Με το εν λόγω νομοσχέδιο ανοίγει ένα παράθυρο για μεγάλες και ενδεχομένως αδιαφανείς μπίζνες, κάτι συνηθισμένο σε αυτό τον τόπο, μεταξύ Περιφερειών, μιας νέας Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών και επιχειρηματιών, σχετικά με τους διαγωνισμούς των υπεραστικών γραμμών με πολλές διατάξεις, μάλλον φωτογραφικές, διαδικασίες και διαγωνισμούς. 

Όλοι αποδέχονται ότι τα εισιτήρια των ΚΤΕΛ είναι σχετικώς ακριβά και θα μπορούσαν να φθηνύνουν. Εμείς το υποστηρίζουμε και θεωρούμε ότι είναι υποχρεωμένο το Υπουργείο να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. 

Όμως, το νομοσχέδιό σας δεν θα το πετύχει, διότι οι ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ πάλι θα καταφέρουν να κερδίσουν τους διαγωνισμούς στις περισσότερες των περιπτώσεων, γιατί είναι και φτιαγμένο έτσι το νομοσχέδιο και καταρτισμένο ώστε να μην μπορούν να μπουν "νέοι παίκτες", όπως λέτε ότι θέλετε. στο παιχνίδι. 

Επίσης, θα γίνουν μεγάλες μπίζνες με επιχειρηματίες που θα εκμεταλλεύονται τους σταθμούς υπεραστικών λεωφορείων. Θα είναι ή υπάρχοντες ή νέοι επιχειρηματίες σε συνεργασία με τους νυν. 

Είναι ζητήματα που θα έπρεπε να είναι απολύτως ξεκάθαρα, να υπάρχει στόχος και όλα αυτά να είναι προς όφελος του επιβατικού κοινού των Ελλήνων πολιτών και όχι συγκεκριμένων ανθρώπων. 

Φτιάχνετε ακόμα μια νέα Ανεξάρτητη Αρχή, τη ΡΑΕΜ. Βλέπουμε ότι προβλέπονται νέες θέσεις για διοικητικό συμβούλιο, για τριάντα τρεις υπαλλήλους και νέα έξοδα. Έχουμε απορία να δούμε από πού θα στελεχωθούν αυτές οι τριάντα τρεις θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο. Θα είναι από κάποια Υπουργεία, από κάποιες άλλες υπηρεσίες ή θα είναι κάποια νέα golden boys, τα οποία με πολύ καλούς μισθούς –χρυσούς μισθούς θα στελεχώσουν τη νέα εν λόγω υπηρεσία; 

Έχουμε παραδείγματα, όπως έγινε με το ΤΑΙΠΕΔ, με το ΤΧΣ, που υπάρχουν παχυλότατοι μισθοί και αποτέλεσμα μηδέν, για τα δικά σας κριτήρια, για τους λόγους για τους οποίους συστήσατε αυτούς τους νέους οργανισμούς. 

Προβλέπουμε ότι δεν θα μπορέσετε να υλοποιήσετε τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου και μετά από λίγους μήνες θα φέρνετε συνεχόμενες τροπολογίες με έκτακτες ρυθμίσεις κατά παρέκκλιση του νομοσχεδίου, προκειμένου να λειτουργήσουν οι υπεραστικές μεταφορές.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη Χρυσή Αυγή, αλλά πιστεύω και για ένα μεγάλο κλάδο, τον κλάδο των ταξιτζήδων, όπου βλέπουμε στα άρθρα 105 και 106 που μιλάνε για νέες άδειες και για αδειοδότηση οχημάτων πέντε και επτά θέσεων χωρίς ταξίμετρο, που βεβαίως το πιο πιθανό είναι ότι θα πάνε σε χέρια συγκεκριμένων επιχειρηματιών, συγκεκριμένων ανθρώπων και θα γίνουν νέες εταιρείες, οι οποίες θα πάρουν και τα καλύτερα δρομολόγια και θα εξοντώσουν τους ήδη εξαθλιωμένους Έλληνες ταξιτζήδες. 

Είναι μία ακόμα κλειστή κατηγορία όπως είναι οι ταξιτζήδες, η οποία κι αυτή λόγω του μνημονίου και της κρίσης βάλλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και εσείς της δίνετε το οριστικό χτύπημα για να καταστραφεί εντελώς προς όφελος λίγων. 

Θα θέλαμε να αναφέρουμε ένα παράδειγμα πάνω σ’ αυτό. Θα έχει κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο κάποια καινούρια βανάκια – ας μην μιλήσουμε για τα πενταθέσια που είναι Ι.Χ., ενώ εσείς το βάζετε και μας λέτε πενταθέσια και τα επταθέσια, που δεν είναι ένας νέος τύπος οχήματος τα πενταθέσια ο οποίος δεν υπάρχει στην αγορά  και θα μπορούν να κάνουν με μία συγκεκριμένη συμφωνία δρομολόγια.

Θα πηγαίνουν, παραδείγματος χάριν, από και προς το αεροδρόμιο με άλλη ταρίφα, συμφωνημένο κόμιστρο, την ίδια ώρα που οι χιλιάδες ταξιτζήδες είναι υποχρεωμένοι να μεταφέρουν τον κόσμο με συγκεκριμένο κοστολόγιο, πιο ακριβό απ’ ό,τι τα καινούρια επταθέσια ή πενταθέσια οχήματα.

Ξαφνικά μια διαδρομή, η οποία είναι καλή, κερδοφόρα για τους ταξιτζήδες –"φιλέτο" θα μπορούσε να πει κανείς  χάνεται και πηγαίνει σε μία νέα κατηγορία ανθρώπων, αυτούς που θα έχουν τις νέες άδειες, οι οποίοι δεν θα χρειάζονται ούτε ταξίμετρο ούτε τίποτα απολύτως.

Όπως συμβαίνει σ’ αυτήν τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες, το πιο πιθανό είναι και αυτή η καινούρια προσπάθεια με τις νέες εταιρείες πενταθέσιων ή επταθέσιων οχημάτων να καταλήξει πάλι στις γνωστές είκοσι-τριάντα οικογένειες, που λυμαίνονται αυτόν τον τόπο και παίρνουν όλες τις νέες ή τις παλαιότερες δουλειές. 

Στο νομοσχέδιο του κ. Βορίδη είχε ανοίξει η κερκόπορτα όταν είχαν δοθεί λίγες άδειες και τώρα βλέπουμε ότι αυτή η κερκόπορτα άνοιξε διάπλατα, έτσι ώστε να συνεχιστεί αυτό το έγκλημα εις βάρος του κλάδου των οδηγών ταξί. 

Σχετικά με τα ΚΤΕΛ, η μέχρι σήμερα δόμηση του συστήματος οδικών επιβατικών υπεραστικών μεταφορών είχε ως άξονα τις κοινοπραξίες ιδιωτών, γνωστές ως ΚΤΕΛ. Η ουσία της ύπαρξης των οδικών επιβατικών μεταφορών είναι η εξασφάλιση λειτουργικής διασύνδεσης μεταξύ των αστικών κέντρων και της περιφέρειας, καθώς και των μικρών πόλεων και χωριών μεταξύ τους με όμορες περιφέρειες και με τα κέντρα των κυριοτέρων πόλεων, πράγμα που σε μεγάλο βαθμό εξασφαλιζόταν με τα ΚΤΕΛ εδώ και δεκαετίες στην πατρίδα μας. 

Παρά ταύτα, είναι γνωστό ότι σε περιπτώσεις που υφίσταται ως συγκρίσιμο μέγεθος μιας συγκεκριμένης διαδρομής και εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, παραδείγματος χάριν το τρένο, οι κοινοπραξίες των ιδιωτών σπανίως είναι ανταγωνιστικές με αυτό, αφού, εκμεταλλευόμενες το μονοπωλιακό καθεστώς του καθορισμού του κομίστρου, έβρισκαν πάντα έτοιμη πελατεία. 

Ακόμη χειρότερα ήταν τα πράγματα όταν δεν υπήρχε εναλλακτική στη μεταφορά, οπότε η τιμή που καθορίζεται από τα ΚΤΕΛ είναι και η μοναδική επιλογή του επιβάτη. 

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο που επικρατεί στην ελληνική επαρχία, η μίσθωση ταξί από περισσότερους του ενός συνήθως επιβάτες, που μεταβαίνουν στη διαδρομή της επιλογής τους ευκολότερα, γρηγορότερα και κυρίως με πιο ανταγωνιστική τιμή απ’ αυτήν των ΚΤΕΛ. 

Σε σχέση με την παροχή της μεταφορικής υπηρεσίας, δεν πρέπει να μας διαφεύγει και το γεγονός ότι παρεμπιπτόντως υφίστανται και άλλες ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο των οδικών μεταφορών. Λέμε "παρεμπιπτόντως" γιατί οι επιχειρήσεις αυτές εκτελούν ένα παράνομο μεταφορικό έργο ελλείψει αξιόπιστου θεσμικού πλαισίου.

Είναι τα λεωφορεία που εκτελούν διεθνείς επιβατικές μεταφορές και συνδέουν τις κύριες ελληνικές πόλεις με πρωτεύουσες των όμορων χωρών. Οι επιχειρήσεις αυτές ανταγωνίζονται ήδη έμμεσα τα ΚΤΕΛ, παραλαμβάνουν τους επιβάτες και από χωριά και κωμοπόλεις της επαρχίας στο δρόμο για το εξωτερικό και μάλιστα με τιμές απείρως πιο ελκυστικές απ’ αυτές των ΚΤΕΛ για την αντίστοιχη διαδρομή, παρόλο που εκτελούν μεγαλύτερες διαδρομές. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η γραμμή Αθήνα-Τίρανα για την οποία έχει γίνει και πάρα πολύς ντόρος. Έχουν δημιουργηθεί προστριβές, υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με το ΚΤΕΛ των Ιωαννίνων, που είναι το πιο κοντινό. 

Αυτό σημαίνει για εμάς ότι είναι προφανής η έλλειψη ορθολογισμού στο σύστημα των οδικών μεταφορών. Από τη μία είναι απαραίτητη η διασύνδεση όλων των χωριών, κωμοπόλεων με τις περιφέρειες στην επαρχία, από την άλλη πρέπει αυτή η συγκοινωνία να είναι φθηνή για τον πολίτη, περισσότερο μάλιστα στις άγονες διαδρομές, στις οποίες δεν υπάρχει οικονομικό όφελος και ανταγωνισμός. 

Αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί ούτε με το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ, που διαστρεβλώνουν τις τιμές ούτε με την πλήρη απελευθέρωση που θα οδηγήσει σε απώλεια γραμμών στις άγονες περιοχές, όπως έγινε, για παράδειγμα, στο αεροπορικό έργο της Ολυμπιακής και που σίγουρα καμία Ρυθμιστική Ανεξάρτητη Αρχή, καινούρια ή παλιότερη, θα κάνει κάτι, γιατί έχει αποδειχθεί ότι όλες οι ανεξάρτητες αρχές δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Δεν θα ταχθούμε, επομένως, ούτε με τα συμφέροντα εκείνων που έχουν βρει στις δημόσιες συγκοινωνίες την εξασφάλιση μιας επιδοτούμενης καριέρας ούτε με εκείνους που θέλουν να παραδώσουν τους επιβάτες στη βορά των επιχειρηματικών συμφερόντων. 

Αυτό που θα κάνουμε είναι να στηρίξουμε μια ορθολογική και διαφανή διαχείριση των επιβατικών συγκοινωνιών, πιστεύοντας ότι κάθε ελληνική περιοχή, κάθε χωριό, κάθε πόλη έχουν δικαίωμα στη φθηνή διασύνδεση με την πρωτεύουσα του νομού και τις μεγάλες πόλεις προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας κάθε περιοχής. 

Επομένως, δεν είμαστε, για παράδειγμα, ως αρχή αντίθετοι με την πρωτοβουλία της θεσμοθέτησης μιας Ρυθμιστικής Αρχής, αλλά πολύ φοβούμαστε ότι θα έχει το ίδιο αναποτελεσματικό τέλος, όπως έχουν όλες. 

Επαναλαμβάνουμε – και θα θέλαμε να μας πείτε  ότι το κόστος αυτής της Ρυθμιστική Αρχής, το οποίο προϋπολογίζεται περίπου στα 2 εκατομμύρια ευρώ, είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό, όπου μαζί με τα άλλα τεράστια ποσά που δίδονται συνεχώς σε άλλες Ρυθμιστικές Αρχές θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εποικοδομητικά προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. 

Για να γίνουν, όμως, όλα αυτά θα πρέπει όλα τα συμφέροντα που εμπλέκονται με τις οδικές μεταφορές να συντονιστούν υπό αυτές τις προϋποθέσεις που θα διασφαλίσει η Αρχή αυτή: Δηλαδή, ποιοι θα συμμετέχουν στη διανομή των παρεχόμενων υπηρεσιών. 

Σε αυτό δεν μας δίνει καμία απάντηση το νομοσχέδιο. Θα είναι μόνο τα ΚΤΕΛ, όπως το γνωρίζουμε σήμερα, που θα συμμετάσχουν στο μεταφορικό έργο; Και αν είναι, ποιος ο λόγος θεσμοθέτησης της Αρχής αυτής; Θα συμμετέχουν κι άλλοι; Και αν ναι, ποιοι θα είναι αυτοί και με ποια κριτήρια; Θα είναι κοινοπραξίες, ιδιώτες μεμονωμένοι, πολυεθνικές επιχειρήσεις ή ακόμα και το δημόσιο; Και σε ποια έκταση θα συμμετέχουν αυτοί; 

Η άποψή μας είναι ότι κριτήριο για όλα αυτά θα είναι το μεταφορικό έργο και ο πολίτης και όχι τα συμφέροντα ούτε η δημοσιοϋπαλληλία, που έχει δημιουργηθεί με τα χρόνια ακόμα και σ’ αυτές τις κοινοπραξίες, ανάλογα με το μεταφορικό έργο της κάθε περιφέρειας, ανάλογα με την πυκνότητα των γραμμών αυτών ή τις ανάγκες κάθε περιοχής. 

Παραδείγματος χάρη, άλλες είναι οι ανάγκες των νησιών και άλλες των ορεινών περιοχών. Θα πρέπει να σχεδιαστεί εξ αρχής ένα δίκτυο συγκοινωνιών, που θα λάβει υπόψη του τόσο τις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες των ΚΤΕΛ όσο και των άλλων υποψηφίων, που με συγκεκριμένες προδιαγραφές θα συναγωνιστούν στην παροχή καλύτερων και φθηνότερων υπηρεσιών για τον πολίτη της κάθε περιοχής. 

Η προκήρυξη των διαγωνισμών αυτών από τη Ρυθμιστική Αρχή δεν ξεκαθαρίζει πώς ακριβώς θα συμβεί αυτό, καθώς και ποιοι θα συμμετέχουν. Δεν διευκρινίζει γενικές προϋποθέσεις, αλλά αφήνει στον εκάστοτε διαγωνισμό να προσδιορίσει τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος παροχής υπηρεσιών. Αυτό είναι απαράδεκτα ασαφές και θα πρέπει να διευκρινισθεί. 

Με άλλα λόγια, δεν μπορούμε να θέσουμε αυτές τις σημαντικές λεπτομέρειες στην εντελώς άγνωστη για μας Ρυθμιστική Αρχή, χωρίς ο νομοθέτης να έχει προηγουμένως καθορίσει τον τρόπο λειτουργίας των συμβάσεων ανάθεσης, γιατί μία εκ των υστέρων ένσταση και πιθανή καταδίκη των αποφάσεων μιας Αρχής, όποια κι αν είναι αυτή, θα έχει ήδη λειτουργήσει εις βάρος του μεταφορικού έργου, των πολιτών και των επιβατών. 

Σχετικά με τα άρθρα που αφορούν τον ΟΣΕ: Η Χρυσή Αυγή είναι εντελώς αντίθετη με τη σαλαμοποίηση αυτού του Οργανισμού, ο οποίος έχει μια τεράστια περιουσία, αλλά δυστυχώς προβλέπεται το ξεπούλημα, για εμάς, σε πολύ χαμηλό κόστος και με πολύ μεγάλη προίκα για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του ΟΣΕ. 

Τέλος  επανερχόμενοι στα ΚΤΕΛ  σχετικά με το κόστος όλων αυτών των ενεργειών και το κόστος των επιδοτήσεων, είναι εντελώς ασαφές ότι μεγάλο μέρος της λειτουργίας των ΚΤΕΛ γίνεται και με επιδοτήσεις γραμμών, στρατιωτών, μαθητών και άλλων. 

Όλα αυτά ποιος θα τα πληρώσει; Πόσο θα στοιχίσουν στον Έλληνα φορολογούμενο; Ποιο θα είναι το όφελος;
Η Χρυσή Αυγή καταψηφίζει το εν λόγω νομοσχέδιο επί της αρχής. 
Ευχαριστώ.»

Πάμε τώρα στην επόμενη μέρα στη Βουλή:

ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ, Βουλή, 26-9-2013: «Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. 

Η Χρυσή Αυγή καταψήφισε επί της αρχής το συγκεκριμένο νομοσχέδιο και καταψηφίζει και τα άρθρα του. Όπως είπαμε και χθες, θεωρούμε ότι δεν γίνεται καμία ουσιαστική αλλαγή στο καθεστώς των ΚΤΕΛ. Τα κακώς κείμενα, δυστυχώς, παραμένουν ως έχουν και μάλλον θα υπάρξει και διεύρυνση αυτών. 

Ενώ ο συγκεκριμένος θεσμός είναι πυλώνας για τη μεταφορά των Ελλήνων πολιτών από τα πιο απομακρυσμένα χωριά και τις μικρές πόλεις προς τις πρωτεύουσες νομών, προς την πρωτεύουσα της Ελλάδας και θα έπρεπε το δίκαιο αυτό να έχει βελτιωθεί και να μην έχει καμία απολύτως παράλειψη, βλέπουμε ότι υπάρχουν πάρα πολλές ασάφειες, κάποια νέα trust τα οποία θα δημιουργηθούν μαζί με τα ήδη υπάρχουσα trust μέσα στα ΚΤΕΛ. 

Δεν δίνεται, δηλαδή, η δυνατότητα υγιούς ανταγωνισμού. Το γεγονός ότι υπάρχει μία καινούρια Ανεξάρτητη Αρχή, η οποία θεσπίζεται κι αυτή με εντελώς ασαφείς κανόνες, ορισμούς και ρόλο ύπαρξης κι έχοντας ως παράδειγμα διάφορες Ανεξάρτητες Αρχές που έχουν δημιουργηθεί κατά το πρόσφατο παρελθόν στην ελληνική κοινωνία, οι οποίες – βλέποντας τα αποτελέσματά τους  μόνο μεγάλα κονδύλια στοιχίζουν στον ελληνικό λαό για τη διατήρησή τους και τα αποτελέσματα τα οποία φέρνουν είναι από πενιχρά έως ανύπαρκτα, μας δημιουργεί την αίσθηση ότι δεν θα υπάρξει τίποτα με το εν λόγω νομοσχέδιο. 

 Βλέπουμε δυο άρθρα τα οποία αναφέρονται σε κάποιες καινούριες άδειες ταξί που θα δοθούν. Η κερκόπορτα έχει ανοίξει με ένα νομοσχέδιο του κ. Βορίδη. Είχαν δοθεί τότε κάποιες λίγες άδειες σε κάποια επταθέσια. Τώρα γίνονται και πενταθέσια.

Δηλαδή, μπορεί να έχει και απλό ταξί μια ξενοδοχειακή μονάδα. Να δώσουμε ένα παράδειγμα: Φανταστείτε μια ξενοδοχειακή μονάδα, μια επιχείρηση η οποία χρωστάει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο ΙΚΑ και σε λοιπά ασφαλιστικά ταμεία. 

Θα έπρεπε θεωρητικά αυτές οι ξενοδοχειακές μονάδες να έχουν κατασχεθεί από το δημόσιο. Όταν κάποιος χρωστάει 700 και 800 εκατομμύρια ευρώ στα ασφαλιστικά ταμεία, δεν υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να τα αποπληρώσει ποτέ. 

Μπορεί πολύ εύκολα να πάρει αυτά τα ξενοδοχεία το κράτος και επειδή είναι ξενοδοχεία-φιλέτα να μπορέσει από τα κέρδη αυτών των ξενοδοχείων να πάρει τα λεφτά για τα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία. 

Αντί να γίνει αυτό, βλέπουμε ότι θα έχουν και κάποιες άδειες, θα μπορούν να έχουν και κάποια βανάκια ή πενταθέσια, θα μπορούν να κάνουν κάποιες ειδικές διαδρομές φιλέτα και να πάρουν έργο από τους ήδη κατατρεγμένους, καταπιεσμένους ταξιτζήδες. 

Βλέπουμε, δηλαδή, ότι υπάρχει μια απελευθέρωση του κλάδου των οδηγών ταξί, χωρίς όμως να διευρύνεται το έργο. Στην ήδη πολύ μειωμένη πίτα προστίθενται και άλλοι παίκτες και μάλιστα με άνισους όρους. 

Είδαμε, επίσης, ότι υπάρχουν τεράστιες ασάφειες ως προς τις επιδοτήσεις των ΚΤΕΛ. Το συζητήσαμε. 

Γενικώς είναι ένα νομοσχέδιο που βασίζεται πάνω σε απόλυτες ασάφειες, οι οποίες πάλι στο τέλος θα είναι εις βάρος του ελληνικού λαού.(...)»

Αυτά είπε ο Ειδικός Αγορητής της Χρυσής Αυγής στη Βουλή, και ο απροκατάληπτος ΝΟΩΝ, ΝΟΕΙΤΩ!