ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Ηλίας Παναγιώταρος για το σκάνδαλο των υποβρυχίων


Πριν διαβάσετε την ενδιαφέρουσα ομιλία του Ηλία Παναγιώταρου, σας παρακαλώ να υποκλιθείτε διότι ο άνθρωπος το 2009, 2010, 2011, επιβίωσε με αέρα κοπανιστό. 
Πώς το ξέρω; Μα το διάβασα στο "πόθεν αίσχος" του.  
Δυστυχώς κάπου χάνει κι αυτός. 
Λέει όμως και κάτι αλήθειες...

ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ, Βουλή, 18/12/2013: «Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Καταρχάς, πριν ξεκινήσω, θα ήθελα να πω στον εισηγητή του ΠΑΣΟΚ να μη χρησιμοποιεί εκφράσεις –  όταν αναφέρεται ειδικότερα σε άλλους –  του τύπου "να απλώσετε το χέρι, να αρπάξετε το οτιδήποτε". 
Διότι αυτή ήταν η προσφιλέστατη τακτική σας δεκαετίες τώρα όπου το είχατε μονίμως απλωμένο και αρπάζατε τα πάντα.

Υπάρχει πολύ μπόχα και δυσοσμία διαχρονική που ξεκινούσε – και δυστυχώς ξεκινάει –  από αυτό το κτήριο και απλώνεται σαν γάγγραινα σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Είδαμε χθες ένα τρανό παράδειγμα. Απόδειξη του πώς σκέφτονταν –  και συνεχίζουν να σκέφτονται πάρα πολλοί πολιτικοί, οι οποίοι μάλιστα, είχαν και θέσεις εξουσίας και έδιναν το "καλό παράδειγμα" είναι αυτό, το οποίο συνέβη με τον κ. Λιάπη. 

Το είχε ξαναδώσει το παράδειγμα αυτό ο κ. Λιάπης όταν είχε πάει με λεφτά του κ. Χριστοφοράκου να παρακολουθήσει την Εθνική Ελλάδος στη Γερμανία μαζί με το γιο του κι όταν είχε ένα σκάφος, το οποίο το είχε δηλώσει ως φορτηγό κι όχι ως γιοτ. 

Τι να πρωτοθυμηθούμε, όμως; Αυτή η ιστορία των υποβρυχίων έχει ξεκινήσει από το 1995 με την απόρριψη από τον τότε Υπουργό Βιομηχανίας τον κ. Σημίτη της προτάσεως του κ. Περατικού να αγοράσει τα ναυπηγεία με κάποια ανταλλάγματα. 
Ύστερα από δύο χρόνια τα έδωσαν στους Γερμανούς, σε μια γερμανική εταιρεία…»

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: Την Ελευσίνα.

ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ: Την Ελευσίνα. …με πολύ μικρότερα ανταλλάγματα.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ: Άλλο αυτό.

ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ: «Από εκεί ξεκινάει η ιστορία. Θα την ακούσετε. 

Όλως τυχαίως, το 1997 ο Περατικός δολοφονήθηκε, από τη "17 Νοέμβρη" κιόλας. 

Να θυμίσουμε ότι στο Ναυπηγείο Σκαραμαγκά – επανερχόμαστε εδώ  όταν οι Γερμανοί το αγόρασαν πούλησαν με συναλλαγή μεταξύ δύο εταιρειών γερμανικής ιδιοκτησίας, μια της Ελλάδος και μια της Τουρκίας, τη μεγαλύτερη δεξαμενή της Μεσογείου, στην οποία θα μπορούσαν να γίνονται έργα γενικής ανακατασκευής των πλοίων, όχι μόνο του επάνω τμήματος, αλλά και του κάτω, με ένα κόστος, το οποίο από μόνο του αποτελεί σκάνδαλο.

Ερχόμαστε στο κ. Γιάννο Παπαντωνίου, ο οποίος ως Υπουργός Οικονομίας το 1999  – πριν γίνει Υπουργός Εθνικής Άμυνας  πρωτοστάτησε στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου. 
Είχε βγάλει το ΠΑΣΟΚ και αφίσες λέγοντας να "παίξουν" όλοι στο χρηματιστήριο και πως η οικονομία πάει μπροστά και δεν πρόλαβαν μετά από 2 μήνες να τελειώσουν οι εκλογές και το Χρηματιστήριο είχε σχεδόν καταρρεύσει και είχαν χαθεί δισεκατομμύρια ευρώ. 
Ένοχος δεν είναι κανένας, όπως απεφάνθη η δικαιοσύνη προχθές γι’ αυτό το σκάνδαλο.

Την ίδια ώρα, το 2001 ο κ. Τσοχατζόπουλος υπέγραφε την πρώτη σύμβαση για τα υποβρύχια και το 2002 ο χαμογελαστός κ. Γιάννος Παπαντωνίου, ως Υπουργός Εθνικής Άμυνας, υπέγραφε τη δεύτερη σύμβαση, η οποία ήταν πολύ χειρότερη από την πρώτη, πολύ πιο καταστροφική και ζημιογόνα για το ελληνικό δημόσιο και τους Έλληνες πολίτες. 

Φυσικά, όπως αποδεικνύεται και θα συνεχίσει να αποδεικνύεται για πολύ καιρό ακόμα, δεν ήταν ζημιογόνα για την τσέπη του, την τσέπη άλλων Υπουργών, Γενικών Γραμματέων, στελεχών, οι οποίοι "φούσκωσαν" τις τσέπες τους και τους λογαριασμούς των off shore εταιρειών, τις οποίες διέθεταν σε διάφορους εξωτικούς προορισμούς.

Είχαμε κι άλλες συμβάσεις και φθάσαμε στις υπογραφές Βενιζέλου-Παπακωνσταντίνου στις 17 Οκτώβρη του 2010  υπάρχουν όλα αυτά  όπου η ελληνική Κυβέρνηση παραιτείται από κάθε αποζημίωση των Γερμανών, σχετικά με τις προγενέστερες ζημιογόνες συμβάσεις για τα υποβρύχια 209 και 214. 

Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το διαχρονικό σκάνδαλο της Siemens στο οποίο είναι εμπλεκόμενοι, "λαδωμένοι" όλοι οι προαναφερθέντες μαζί με άλλους. Θυμάστε τον κ. Μαντέλη; Θυμάστε των κ. Τσουκάτο ο οποίος, όπως ισχυρίστηκε και ο ίδιος, έπαιρνε τις βαλίτσες με τις μίζες και τις πήγαινε στη Χαριλάου Τρικούπη; Λέξη δεν ακούγεται για όλα αυτά.

Φυσικά, μετά ήρθαν οι λίστες Λανγκάρντ καθώς και άλλες λίστες. Όλοι αυτοί που έκλεβαν τον ελληνικό λαό δεκαετίες τώρα, όπως Υπουργοί, οι σύζυγοί τους, οι κολλητοί τους, όλοι αυτοί "μιζαδόροι" και "κομπιναδόροι", έβγαλαν όμορφα και ωραία τα λεφτουδάκια τους στο εξωτερικό, με παράνομο τρόπο. 

Είχαμε πάντα και όλα τα ΚΥΣΕΑ, στα οποία δεν έβαζαν υπογραφές μόνο ο κ. Παπαντωνίου και ο κ. Τσοχατζόπουλος, αλλά έμπαιναν φαρδιές-πλατιές υπογραφές των Πρωθυπουργών κι άλλων Υπουργών. 

Όλοι μαζί υπέγραφαν και είχαμε όλες τις προηγούμενες Επιτροπές, πλειοψηφούντος του ΠΑΣΟΚ, που τους έβγαζαν όλους "λάδι". 
Έχει υπογράψει και ο κ. Βενιζέλος και ο κ. Χρυσοχοϊδης και ο κ. Παπανδρέου και λοιποί, ότι όλα πήγαιναν σωστά και καλά.

Φυσικά και η συγκεκριμένη εξεταστική δεν πρόκειται να κάνει τίποτα, αν ψηφιστεί, αφού ούτως ή άλλως έτσι είναι φτιαγμένο το σύστημα, ώστε οι πολιτικοί να βγάζουν "λάδι" τους πολιτικούς, μόνιμα και διαχρονικά και αυτό δεν αλλάζει. 

Όποιες ενέργειες και προσπάθειες έχουν γίνει, έχουν γίνει από δικαστές, οι οποίοι φυσικά έχουν αναλάβει έναν τεράστιο όγκο ερευνών, χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια, χωρίς πραγματογνώμονες, χωρίς τίποτα. 
Αναθέτουν σε έναν νεαρό δικαστικό να διεκπεραιώσει μία υπόθεση δεκάδων χιλιάδων σελίδων, με άκρως εξειδικευμένα τεχνικά ζητήματα, στα οποία δεν έχει τη συνδρομή και τη βοήθεια κανενός τεχνικού συμβούλου, πραγματογνώμονα και οποιουδήποτε άλλου ειδικού. 
Και φυσικά, οι παραγραφές των Υπουργών με αυτόν τον αισχρό νόμο περί ευθύνης Υπουργών, να έρχονται και να παρέρχονται.

Βλέπουμε ότι ξαφνικά ο ΣΥΡΙΖΑ "αγάπησε" την άμυνα της χώρας, όταν οι μισοί του Βουλευτές τουλάχιστον είναι υπέρμαχοι των αστράτευτων, του δικτύου "Σπάρτακος", του να μην υπάρχει πόλεμος παντού, του ότι τα Σκόπια πρέπει να ονομάζονται Μακεδονία και δυστυχώς είναι και περήφανοι γι’ αυτό και πολλά άλλα. 

Ξαφνικά, λοιπόν, "αγαπήσατε" την εθνική άμυνα και τους εξοπλισμούς, κάτι για το οποίο είμαστε σίγουροι πως αν ποτέ έρθετε στα πράγματα, τους εξοπλισμούς θα τους έχετε σε πέμπτη μοίρα. Έτσι, τουλάχιστον, λέτε και εσείς και το ευρωπαϊκό κόμμα στο οποίο ανήκετε.

Είναι πολύς ο λαϊκισμός, από όλες τις πτέρυγες. 

Βλέπουμε, επίσης, ότι σαν τα "ποντίκια" έφυγαν πάρα πολλά στελέχη, σύμβουλοι από το ΠΑΣΟΚ, το οποίο βυθίζεται, και οι περισσότεροι βρήκαν "στέγη" στο ΣΥΡΙΖΑ. 

Είναι δυνατόν να είναι διεφθαρμένος μόνο ο κ. Τσοχατζόπουλος και όχι διάφοροι οι οποίοι δούλευαν για τον κ. Τσοχατζόπουλο, είτε ήταν στελέχη, είτε ήταν σύμβουλοι και άλλοι; 
Θα το δούμε, ο καιρός φέρνει τα λάχανα, ο καιρός φέρνει τα παραπούλια.

Το πιο σημαντικό, όμως, είναι να καταλάβει ο ελληνικός λαός  διότι όλοι μιλάνε με τεχνικούς όρους και λένε "θα κάνουμε, θα δείξουμε, θα φέρουμε"  τι ακριβώς έχει γίνει, με απλά λόγια. 

Από το 2001, που υπεγράφη η πρώτη σύμβαση για τα υποβρύχια, μέχρι τώρα που σε δέκα μέρες έχουμε 2014  – δεκατρία χρόνια μετά δηλαδή  έχουν υπογραφεί συμβάσεις για τα μεν 214, τα καινούρια υποβρύχια τύπου "Παπανικολής", έχει πληρωθεί για τέσσερα συν ένα σχεδόν το 95% της αξίας τους, έχει δοθεί προκαταβολή κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για ένα πέμπτο και δεν έχει κοπεί ούτε "λαμαρίνα" γι’ αυτό το υποβρύχιο και δεν έχουμε παραλάβει παρά μόνο το "Παπανικολής". 

Υπάρχουν και κάποια άλλα υποβρύχια του ίδιου τύπου, τα οποία είναι σχεδόν έτοιμα εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια στο Σκαραμαγκά και δεν μπορούμε να τα παραλάβουμε για τους λόγους τους οποίους ο κ. Βενιζέλος, ο κ. Παπακωνσταντίνου και οι λοιποί  – που υπέγραφαν όλες αυτές τις συμβάσεις που απλώς πληρώναμε και υποβρύχια δεν παίρναμε  θα μπορούσαν να μας εξηγήσουν.

Επίσης, έχει υπογραφεί και άλλη συμφωνία, για την ανακατασκευή τεσσάρων υποβρυχίων που είχε το Πολεμικό Ναυτικό, τύπου 209. Το "Ωκεανός" είναι έτοιμο, έχει στοιχίσει 500 εκατομμύρια ευρώ και το Ναυτικό δεν το παραλαμβάνει, γιατί δεν πληροί τις προϋποθέσεις τις οποίες είχαν συμφωνήσει.

Έτσι τα υποβρύχια σαπίζουν και μαραζώνουν και το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει υποβρύχια, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει επαρκώς και σωστά στις τεράστιες και νέες ανάγκες που δημιουργούνται στη Μεσόγειο.

Η Νοτιοανατολική Μεσόγειος φλέγεται, πόλεμοι υπάρχουν παντού, ΑΟΖ θεσπίζονται από διάφορες χώρες, η Ελλάδα προσπαθεί να θεσπίσει ΑΟΖ και το ελπίζουμε, και αντί τα υποβρύχια να είναι ο φόβος και ο τρόμος οποιουδήποτε θα ήθελε να σκεφτεί να βλάψει ελληνικό έδαφος, υπέδαφος, θάλασσα, νησιά, εμείς τα έχουμε στους ντόκους, στο Σκαραμαγκά και αλλού. 
Ακόμα και όσα υποβρύχια παλαιότερων τύπων έχουμε, έχουν μπαταρίες ληγμένες. 

Μόλις τώρα, μετά από πάρα πολλά χρόνια, υπεγράφη σύμβαση αντικατάστασης των μπαταριών τους και αυτό είναι ένα άλλο σκάνδαλο, το οποίο από μόνο του είναι μία πολύ μεγάλη Εξεταστική Επιτροπή, όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά και για λόγους ασφαλείας των μελών του Πολεμικού Ναυτικού, των πληρωμάτων, των υποβρυχίων τα οποία δεν ξέρουν τι μπορεί να συμβεί.

Έχουν συμβεί διάφορα τα οποία προσπάθησαν να τα κρατήσουν κρυφά, κάποια βγήκαν στην επιφάνεια της δημοσιότητας και κάποια όχι. 

Επίσης, 350 εκατομμύρια αντισταθμιστικά οφέλη χάθηκαν, όπως και σε πολλές άλλες των περιπτώσεων. Υπογράφαμε έχοντας σαν καλό λόγο πως θα έχουμε αντισταθμιστικά οφέλη, πως θα δουλέψουν οι Έλληνες εργαζόμενοι, εργάτες, ναυτεργάτες, σε ναυπηγεία, σε επιχειρήσεις, για να φτιάξουμε κάποια άλλα οπλικά συστήματα και, δυστυχώς, δεν φτιάχναμε τίποτα. 

Έχουμε και χίλιους διακόσιους εργαζόμενους στα ναυπηγεία, οι οποίοι επί της ουσίας  – μετά από αυτές τις φοβερές συμβάσεις, τις οποίες υπερασπίζεται το ΠΑΣΟΚ και για τις οποίες, δυστυχώς και η Νέα Δημοκρατία κάνει την "πάπια"  είναι απλήρωτοι και άνεργοι. Περί αυτού πρόκειται. 

Αυτήν την στιγμή θα έπρεπε να κατασκευάζουμε τα υποβρύχια ακόμα και τα επόμενα, τα οποία τα έχουμε πληρωμένα κιόλας, διότι έχουμε δώσει γύρω στα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ και έχουμε παραλάβει έναντι για 9 υποβρύχια. 

Αντί να κλείνουν μία-μία οι πτέρυγες στα ναυπηγεία, θα έπρεπε να είναι όλες ανοιχτές και να φτιάχνουν το οτιδήποτε παραγγέλλεται και κατασκευάζεται στην Ελλάδα, όχι μόνο υποβρύχια αλλά και οποιοδήποτε άλλο υλικό, πράγμα το οποίο φυσικά δεν θέλετε και πολύ.

Ενδεχομένως, στο μέλλον να βρεθεί κάποιος νέος αγοραστής μετά από αυτόν τον "φοβερό" επιχειρηματία κ. Σάφα, να τα πάρει πάλι για κανένα ευρώ, να θέσει τους όρους του, να υποσχεθείτε πάρα πολλά και να μην δώσετε απολύτως τίποτα. 

Σκάνδαλο ήταν και οι τιμές για τα "209" με τη συμφωνία που έκανε η Ελλάδα. Μόλις είκοσι ένα μήνες πριν η Τουρκία είχε πρόταση να ανακατασκευαστούν νέα υποβρύχια αυτού του τύπου στη μισή σχεδόν τιμή. Μέσα σε είκοσι ένα μήνες τι έγινε; Άλλαξαν τόσο πολύ τα δεδομένα, οι τρέχουσες τιμές των νομισμάτων και διπλασιάστηκαν οι τιμές για το ίδιο αντικείμενο;

Έτσι έγινε και με τα "Leopard" που η Ελλάδα αγόρασε σε διπλάσιες τιμές από ό,τι τα αγόρασαν άλλες χώρες στην Ευρώπη.

Βλέπουμε και την υπεύθυνη στάση της Νέας Δημοκρατίας.

 Ο κ. Μιχελάκης μόλις το 2012, στις 16 Απριλίου 2012, είχε κάνει κάτι βαρύγδουπες δηλώσεις με τις οποίες κατηγορούσε το ΠΑΣΟΚ και φυσικά εξέφραζε και τη γραμμή της Νέας Δημοκρατίας, η οποία τότε άλλα έλεγε. 

Βέβαια, τότε έλεγε άλλα και για τα μνημόνια και λίγο πιο πριν. Όμως, έτσι είναι, ανεμομαζώματα και πάει λέγοντας. 
Δυστυχώς, τώρα είναι συνέταιροι με το ΠΑΣΟΚ και πάνω από όλα είναι ο Αντιπρόεδρος, ο οποίος στηρίζει την Κυβέρνηση, γιατί αλλιώς δεν θα υπάρχει Κυβέρνηση. 
Αν γίνουν ποτέ εκλογές, η κατάσταση θα είναι τραγική για τα δύο Κόμματα της Συγκυβέρνησης.

Αυτά συμβαίνουν στην πατρίδα μας δεκαετίες τώρα, μίζες, λοβιτούρες, κομπίνες, απατεώνες που φορώντας το μανδύα του Υπουργού ή του πολιτικού έκαναν τα πάντα για τους προσωπικούς τους λογαριασμούς, για την πάρτη τους, για τους κολλητούς τους. 

Σίγουρα, όμως, δεν έκαναν τίποτα απολύτως για τους ανθρώπους που τους ψήφισαν, για τον ελληνικό λαό, για επιχειρήσεις όπως είναι τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία θα έπρεπε να λειτουργούν αυτήν τη στιγμή και να παράγουν έργο και δεν παράγουν απολύτως τίποτα. 

Δεν έκαναν τίποτα και πηγαίνουμε τώρα στη διαιτησία, σε διεθνή δικαστήρια και χάνουμε υποθέσεις, πρέπει να δώσουμε και άλλα λεφτά και απλώς μας λέτε ότι κανονίζετε να πάρουμε τα υποβρύχια σύντομα. Δεν παίρνουμε συγκεκριμένη απάντηση απολύτως καμία. 

Κατά τα άλλα, σας φταίει η Χρυσή Αυγή για τη βρώμα, τη διαφθορά και τη σαπίλα του πολιτικού συστήματος. Σε λίγο θα χρεώσετε στη Χρυσή Αυγή ότι είχε τα υποβρύχια κρυμμένα και είναι το μέρος του οπλοστασίου της που ψάχνετε να βρείτε τόσο πολύ και δεν βρίσκετε απολύτως τίποτα.

Ψηφίζουμε την πρόταση για την Εξεταστική Επιτροπή, γίνει δεν γίνει. 
Ευχαριστώ.»

*******************
Όπως ήταν αναμενόμενο, η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για σύσταση εξεταστικής επιτροπής απερρίφθη. Όχι βέβαια πως αν δεν είχε απορριφθεί επρόκειτο να λάμψει η αλήθεια. Στην Ελλάδα, το λίκνο της "δημοκρατικής" διαφθοράς, βρισκόμαστε...
«Έντονη αμηχανία προκάλεσε στο κυβερνητικό στρατόπεδο η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για σύσταση εξεταστικής επιτροπής αναφορικά με το σκάνδαλο των υποβρυχίων και των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τα οποία εδώ και 20 μήνες έχουν πέσει σε αχρησία και οι εργαζόμενοι παραμένουν όμηροι, την στιγμή μάλιστα που οι φορολογούμενοι έχουν πληρώσει πλέον των 2 δισ. ευρώ για τρία υποβρύχια που δεν έχουν παραληφθεί, εκτός από το "Παπανικολής", που αντιμετωπίζει πρόβλημα "ευστάθειας".
Η συνεδρίαση της Ολομέλειας, που ξεκίνησε στις 10.20 πμ ολοκληρώθηκε στις 19.41 και από την ονομαστική ψηφοφορία προέκυψε ότι σε σύνολο 287 βουλευτών, υπέρ ψήφισαν 120, κατά 167.
Την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ στήριξαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και οι 10 ανεξάρτητοι βουλευτές εκτός από τον Ανδρέα Λοβέρδο, που καταψήφισε και τον Μϊμη Ανδρουλάκη, που δεν παρέστη στην ψηφοφορία. Να σημειωθεί ότι η Δημοκρατική Αριστερά επέλεξε να καταψηφίσει την πρόταση στηρίζοντας το κυβερνητικό στρατόπεδο.» (πηγή)


   (πηγή)