ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Κρατική Παραπαιδεία με το "Κοινωνικό Φροντιστήριο"!


Συμεών Κεδίκογλου (Υφυπουργός Παιδείας): "Ας μην γελιόμαστε κι ας μην είμαστε υποκριτές. Υπάρχει το φροντιστήριο".

Και γιατί να υπάρχει το φροντιστήριο, δηλαδή η παραπαιδεία, κύριε Υπουργέ μου; 
Για να μην κομπάζουμε ότι έχουμε δωρεάν Παιδεία και μας… ζηλέψουν οι οχτροί μας;

Όχι βέβαια! Η παραπαιδεία είναι ελληνική ευρεσιτεχνία και οι αιτίες που αναπτύχθηκε στη χώρα των παραστρατημένων είναι πολλές.

Η προφανέστερη είναι το γεγονός ότι η επίσημη Παιδεία δεν κάνει ευσυνείδητα και δημιουργικά τη δουλειά της. Με άλλα λόγια δεν παράγει έργο, δεν μεταδίδει γνώση. Έτσι το κενό που δημιουργείται έρχεται παράπλευρα να καλύψει η παραπαιδεία που γονατίζει τα νοικοκυριά και δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για παραοικονομία και παρασιτισμό.

Αντί λοιπόν η Κυβέρνηση να καταπολεμήσει το παρασιτικό φαινόμενο της παραπαιδείας, καταπολεμώντας τις αιτίες που την προκαλούν,...
έρχεται τώρα να δημιουργήσει το "Κοινωνικό Φροντιστήριο" για να πηγαίνουν τα παιδιά των άπορων οικογενειών! Ομολογεί δηλαδή, εμμέσως πλην σαφώς, ότι η επίσημη Παιδεία δεν κάνει καλά τη δουλειά της και επομένως το φροντιστήριο είναι  εκ των ων ουκ άνευ της μάθησης.

Επαναλαμβάνω, πρόκειται αποκλειστικά για ελληνικό παράδοξο φαινόμενο.  Ωστόσο, το να θεωρεί η κοινωνία και η κυβέρνηση ότι το φροντιστήριο, δηλαδή η παραπαιδεία, είναι φυσιολογική και απαραίτητη, είναι σκέτος παραλογισμός, παραφροσύνη και παράκρουση.

Πώς γίνεται, βρε πατριώτες, οι καθηγητές δημόσιοι υπάλληλοι να έχουν κατώτερες ικανότητες στη μετάδοση της γνώσης στους μαθητές από τους καθηγητές ιδιοκτήτες φροντιστηρίων και τους καθηγητές ιδιωτικούς υπαλλήλους τους οποίους απασχολούν; Από τα ίδια πανεπιστήμια δεν βγήκαν και οι μεν και οι δε; Ή μήπως  οι καθηγητές δημόσιοι υπάλληλοι πήραν τα πτυχία τους νύχτα;

Η απάντηση είναι σαφής και δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση: Οι καθηγητές δημόσιοι υπάλληλοι την έχουν αράξει και δε νοιάζονται να μεταδώσουν γνώση στους μαθητές. Άσε που από την πλήρη αδιαφορία τους και την έλλειψη διαρκούς επιμόρφωσης στο αντικείμενό τους, οι καθηγητές-δημόσιοι υπάλληλοι έχουν ξεχάσει όσα κάποτε είχαν μάθει. 
Ωστόσο, βρέξει χιονίσει, ο μισθός θα πέσει! Κι όσο για τους μαθητές, τι έγινε; Ας πάνε στα φροντιστήρια να μάθουν αυτά που χρειάζονται. 

Επανερχόμαστε λοιπόν στην ανάγκη άρσης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, κάτι που τονίζω κατά κόρον μέσα από τούτο το ιστολόγιο.

Βέβαια ευθύνη έχουν και οι ίδιοι οι μαθητές και μαθήτριες που δεν είναι απαιτητικοί από τους καθηγητές τους. Το έχουν αποδεχτεί ότι στα σχολεία πάνε για να πάρουν το απολυτήριο, και στα φροντιστήρια πάνε για να μάθουν και να περάσουν στις Πανελλήνιες.

Η ανευθυνότητα μαθητών και καθηγητών αντικατοπτρίζεται επίσης στις για ψύλλου πήδημα πολυήμερες καταλήψεις των σχολείων. Και οι μεν καθηγητές τους που ενθαρρύνουν τις καταλήψεις τη βγάζουν λούφα στα σπίτια τους, οι δε μαθητές βλακωδώς εκδικούνται τους εαυτούς των με αποχή από τα μαθήματά τους.

Θεωρώ την ίδρυση του Κοινωνικού Φροντιστηρίου μία ακόμη λαϊκίστικη επιλογή της κυβέρνησης, που δεν τολμάει ριζοσπαστικές λύσεις για να μη χάσουν τα κόμματα που συγκυβερνούν την εκλογική τους πελατεία. 

Όσο για τα φτωχά παιδιά που δεν έχουν χρήματα για φροντιστήριο, πρέπει να γνωρίζουν οι κυβερνώντες ότι πολλά απ’ αυτά - και δη παιδιά μεταναστών - αριστεύουν, διότι παίρνουν την έννοια της μάθησης πάνω τους.

Διαβάστε, αν θέλετε, προηγούμενο σχετικό άρθρο μου εδώ.