ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Λιάνα Κανέλλη ωρυόμενη ενώπιον κενών εδράνων



Η έκρηξη της Λιάνας Κανέλλη που μόλις απολαύσατε ήταν απάντηση στην ομιλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου που ανάρτησα εδώ.

ΒΟΥΛΗ, 30/01/2014 -ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χρήστος Μαρκογιαννάκης):  Κυρία Κανέλλη, έχετε ζητήσει το λόγο. Για ποιο λόγο; Είστε εισηγήτρια. Είναι προσωπικό; 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Όχι, καθόλου.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χρήστος Μαρκογιαννάκης): Τότε δεν μπορώ να σας δώσω το λόγο, κυρία Κανέλλη. Με συγχωρείτε. Είναι αντικανονικό αυτό το οποίο ζητάτε. 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Κύριε Πρόεδρε, ακούστε με. Είμαι μόνη μου εδώ, είμαι ειδική αγορήτρια. Το κόμμα μου δεν διαθέτει την πολυτέλεια… 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χρήστος Μαρκογιαννάκης): Κυρία Κανέλλη, μισό λεπτό. Να έρθει ο κ. Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος να τα πει. 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Δώστε μου τη δευτερολογία και θα απομακρυνθώ και της Αιθούσης, για να μη συντελέσω στην εν θερμώ...
διαδικασία και θα πάρω από τη δευτερολογία μου το ήμισυ. 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χρήστος Μαρκογιαννάκης): Ακέραιη τη ζητάτε. Ορίστε, θα σας δώσω τρία λεπτά.

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Επιτρέψτε μου, κύριε Πρόεδρε. Δεν υπάρχει Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Κομμουνιστικού Κόμματος εδώ για να κάνει χρήση και δεν διαθέτω τη διαδικαστική πολυτέλεια να έχω ταυτοπροσωπία Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και ειδικού αγορητή διά της εγγράφου τοποθετήσεως του Γραφείου για να μπορέσω να μιλήσω. 
Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να σας πω κάτι. Ακούστηκε εδώ μία κουβέντα που ήταν γενική παρατήρηση προς το Σώμα, αλλά μπορεί να θεωρηθεί ότι εγείρει και προσωπικό ζήτημα. Την είπε η κ. Κωνσταντοπούλου. Είπε ότι όποιος δεν τοποθετήθηκε απέναντι στα γεγονότα είναι συνένοχος. Επομένως, νομίζω ότι δικαιούμαι να απαντήσω επί της κατηγορίας του συνενόχου.

 ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χρήστος Μαρκογιαννάκης): Είναι προσωπικό λοιπόν. 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Άρα είναι προσωπικό. Είδατε, λοιπόν, ότι εξηγώ το προσωπικό; 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χρήστος Μαρκογιαννάκης): Ορίστε, κυρία συνάδελφε. Έχετε το λόγο επί προσωπικού για τρία λεπτά. 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Εξηγώ, λοιπόν το προσωπικό. Προσέξτε όμως: Το προσωπικό δεν έχει σχέση με το επίθετο «Κανέλλη» αυτήν τη στιγμή. Να το διευκρινίσω. Είναι προσωπικό επί της κοινοβουλευτικής διαδικασίας της ιδιότητος του Βουλευτού. 

Σας παρακαλώ πάρα πολύ εάν δεν το δούμε έτσι, τότε δεν θα έχει τη βαρύτητα αυτό που λέω να εκπροσωπεί και το Κομμουνιστικό Κόμμα. Θα ήταν απλώς προσωπικό. Άρα θα ήταν υπόθεση λιγάκι μονομαχίας που θα μπορούσαμε να την λύσουμε και εκτός. Δεν μονομαχώ με κανέναν εδώ. 

Διευκρινίζω ένα πράγμα: Εάν ασκήθηκε αστυνομική βία εκ των προτέρων καταδικάζεται από το Κομμουνιστικό Κόμμα υπό την αίρεση της επιβεβαίωσης των γεγονότων. Ενοχή δεν μπορεί να έχει Βουλευτής που είναι παρών στην Αίθουσα, ο οποίος δεν μπορεί ως Άγιο Πνεύμα να είναι και αλλού. 

Δεν έχω φύγει από την Αίθουσα παρά μόνο για ένα δεκάλεπτο. Δεν μπορώ να είμαι γνώστης των γεγονότων για να διαθέτω την τσίπα να απολογούμαι για κατηγορία συνενοχής σε δολοφονική απόπειρα, στην οποία δεν ήμουν καν αυτόπτης μάρτυς ως Βουλευτής του ΚΚΕ. 

Δεύτερον, ως άνθρωπος που έχει ορκιστεί και έχει σπουδάσει και πέντε κολλυβογράμματα έχω μάθει πολιτικά να φέρω την ευθύνη να μην εκφράζομαι επί γεγονότων με ιστορική διάσταση εν θερμώ. Χρειάζομαι απόσταση και κυρίως χρειάζομαι παροχή πληροφοριών.

Και ας μην μιλήσουμε για την ενοχή θέσεων επί μεταναστών και επί δικαιωμάτων πολιτών και επί σύμπραξης αλληλεγγύης Βουλευτών. Και μην μιλήσετε για βία Βουλευτών γιατί θα σας θυμίσω ότι εκκρεμεί στη Δικαιοσύνη βιαιοπραγία εναντίον μου επειδή υπερασπίστηκα πολιτικού αντιπάλου που υπέστη βιαιοπραγία και όχι τον εαυτό μου. Επομένως, λίγη σεμνότητα! 

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Τι λέει τώρα; 

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Και λίγη προσοχή σε κατηγορίες περί συνενοχής! Και συνενοχή για γεγονότα που συμβαίνουν εκτός Βουλής, επειδή δεν δηλώσαμε αυθωρεί και παραχρήμα γνώση και καταδίκη των γεγονότων είναι κάτι το οποίο απεκδύεται το Κομμουνιστικό Κόμμα. 

 Αν έχει πειραχτεί και τρίχα πολίτη, δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά. Και όταν βράχηκε το πρόσωπο συναδέλφου Βουλευτού σε προεκλογική περίοδο στο δικό μου πρόσωπο καταγράφηκε ο φασισμός. Και έχω την υπομονή να περιμένω και τη δίκη και το αποτέλεσμά της και να υπερασπιστώ και το Κόμμα και τον εαυτό μου. 

Επομένως, θα παρακαλέσω πάρα πολύ, επειδή ο καθένας εδώ δικαιούται να ζητά το λόγο επί προσωπικού για να υπερασπιστεί άποψη, επί προσωπικού, λοιπόν, ως Βουλευτής αντιγυρίζω πάραυτα την κατηγορία και τη μομφή περί συνενοχής σε δολοφονία ως ανυπόστατη και αερολογική σε ό,τι αφορά εμένα και το Κομμουνιστικό Κόμμα. 

Εάν έχει κάνει η αστυνομία τις παραβιάσεις που λέγονται, θα πάθει αυτό που πρέπει να πάθει. Πότε το έπαθε, όμως, σε αυτόν εδώ τον τόπο; Να πάτε να ρωτήσετε κάνα Αη-Στράτη και καμιά Γυάρο.