ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Πέμπτη, 1 Μαΐου 2014

Οι άρες μάρες κουκουνάρες του Μανώλη Γλέζου

 
Ο Μανώλης Γλέζος θέλει να γίνει ευρωβουλευτής για να διεκδικήσει τις γερμανικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο, τουτέστιν να διεκδικήσει το χρήμα που δεν θεωρεί ιερό και όσιο! Χαριτωμένος, ε;
Βέβαια, ως ήρωας της εθνικής αντίστασης, ο άνθρωπος έχει το ακαταλόγιστο. Μπορεί να λέει ό,τι θέλει χωρίς να κινδυνεύει να τον διαγράψουν από τον ΣΥΡΙΖΑ ή να τον σαρκάσουν ομοθυμαδόν τα ΜΜΕ.
Διαβάστε τι είπε στις 30/4/2014 στη Βουλή:
ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ: «Αγαπητέ Πρόεδρε και αγαπητοί συνάδελφοι, είμαι αναστατωμένος από τη δήλωση του Υπουργού Οικονομικών χθες ότι το νόμισμα είναι πάνω απ’ όλα και ότι δεν παίζουμε με τα ιερά και τα όσια.
Πριν εφευρεθεί το χρήμα εδώ στην Ελλάδα, στην Αίγινα, το Μαντείο των Δελφών απαντώντας στην πρόταση των Λακεδαιμονίων να καταλάβουν την Αρκαδία - και είναι η πρώτη πράξη αντίστασης- απάντησε: "Αρκαδίην μ’ αιτείς, μέγα μ’ αιτείς, ου τοι δώσω". 

Και ακολουθώντας την ίδια πορεία ο Μένανδρος εδήλωσε ότι το χρήμα τους ελευθέρους, δούλους ποιεί. Και ο Πλούταρχος λίγα χρόνια αργότερα είπε το περίφημο: "Το δανείζεσθαι της εσχάτης παραφροσύνης και μαλακίας εστίν".

Όμως, και πριν από αυτά ο Σόλωνας έγραφε: "Τον τε δήμον ηλευθέρωσε", για προσέξτε το ακριβώς, "κωλύσας δανείζειν επί τοις σώμασι και νόμοις έθηκεν και χρεών αποκοπάς εποίησεν, και των ιδίων και των δημοσίων, ας σεισάχθειαν καλούσιν ως αποσεισάμενοι το βάρος".

Μια ιδιαίτερη μελέτη σε αυτό εξηγεί ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε εμείς. Και θα το κάνουμε, θέλετε δεν θέλετε, όσοι τυχόν ονειρεύεστε ακόμα ότι θα πρέπει να είμαστε δούλοι του χρήματος.

Και θα κωλύσουμε το δανείζειν και τους νόμους θα θέσουμε και χρεών αποκοπάς και των ιδίων και των δημοσίων. Όλα αυτά θα τα κάνουμε.
Και τελικά θέλω να πω ότι ανάλυση της έννοιας του χρήματος - που δεν παράγει αξίες παρά μόνον ο άνθρωπος με την εργασία του - έκανα χθες και την επανέλαβα. Όσοι κάνουν περικοπές από την ομιλία μου και κουφόνοοι είναι, εάν δεν πω ότι επίτηδες το κάνουν. Εάν δεν το κάνουν επίτηδες, είναι τουλάχιστον όχι κουφοί, αλλά κουφόνοες, όπως έλεγαν οι αρχαίοι, κάτι σοβαρότερο ακόμα από το κουφός.

Συνεπώς, βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πρόβλημα. Ποτέ μου δεν έχω εγκαλέσει συναδέλφους. Αυτή τη φορά εγκαλώ συναδέλφους. Συμφωνείτε, αγαπητοί συνάδελφοι, ή δεν συμφωνείτε ότι τα ιερά και τα όσια είναι το χρήμα; Αυτό είναι το θέμα.

Τα ιερά και τα όσια τα απέδειξαν οι αγώνες όλου του ελληνικού απλού λαού από την αρχαιότητα. Για να δούμε εκείνο το περίφημο "Ω ξειν', αγγέλειν Λακεδαιμονίοις, ότι τήδε κείμεθα, τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι" έχει μέσα χρήμα; Λέει πουθενά ότι αγωνιστήκαμε και θυσιαστήκαμε για το χρήμα;

Είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι οι άνθρωποι θα θυσιάζονται για το χρήμα; Είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι ιερά και όσια είναι το χρήμα και όχι τα ανθρώπινα δικαιώματα, όχι η ίδια η ύπαρξη του ανθρώπου, όχι η ίδια η δυνατότητα να υπάρξει ο άνθρωπος, ότι δεν είναι ιερά και όσια η Δημοκρατία, η ελευθερία, η ανεξαρτησία και όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα; Αν είναι δυνατόν!

Δεν μπορεί να το συλλάβει ο νους μου. Από χθες που το έμαθα είμαι ανάστατος και για πρώτη φορά σας εγκαλώ όλους τους συναδέλφους να πάρετε θέση. Δεν είναι δυνατόν μέσα από το ελληνικό Κοινοβούλιο να αναχθεί ως αξίωμα ότι ιερά και όσια είναι το χρήμα.»

Διασκεδαστικός ο κύριος Γλέζος, επικίνδυνος όμως για όσους τον πάρουν στα σοβαρά!

Μανώλη Γλέζο, έλα στα συγκαλά σου!  «Δει δη χρημάτων, ω άνδρες Αθηναίοι, άνευ δε τούτων ουδέν έστι γενέσθαι των δεόντων», είπε ο Δημοσθένης. Το χρήμα είναι χρήσιμος δούλος αλλά, βεβαίως, κακός δυνάστης αν γίνει αυτοσκοπός και η πλεονεξία κυριέψει την ψυχή του ανθρώπου. Μήπως αυτό ήθελες να πεις;

Τα ανθρώπινα δικαιώματα, που λες ότι είναι τα ιερά και όσια, έχουν να κάνουν με το χρήμα. Όλοι οι εργαζόμενοι, που βγαίνουν στους δρόμους και διαδηλώνουν για τ' ανθρώπινα δικαιώματά τους, διεκδικούν περισσότερο χρήμα! Τους άκουσες ποτέ να διαδηλώσουν για τίποτε άλλο; Το φως, το νερό, οι δρόμοι, τα τηλέφωνα και τ' άλλα αγαθά του πολιτισμού χρειάζονται χρήμα. Οι καλλιέργειες για να σου δώσουν τροφή χρειάζονται χρήμα, αφού ο άνθρωπος δεν μπορεί να επιβιώσει με αέρα κοπανιστό. Οι λαθρομετανάστες που συρρέουν στην Ελλάδα έρχονται για να οικονομήσουν χρήμα... 

Ή μήπως προτείνεις να επιστρέψουμε στη ζούγκλα και να ζούμε γυμνοί, σκαρφαλώνοντας στα δέντρα όπως οι πίθηκοι, τρεφόμενοι με μπανάνες και χουρμάδες; Όντως οι πίθηκοι δεν έχουν το χρήμα ως ιερό και όσιο!

Αλήθεια, εσύ γιατί αποδέχεσαι την παχυλή βουλευτική σου "αποζημίωση" αφού περιφρονείς το χρήμα; Γιατί δεν έχεις προτείνει όλοι οι βουλευτές να είναι άμισθοι, αφού τους επιτρέπεται ν' ασκούν τα επαγγέλματά τους;

Ώστε ο ΣΥΡΙΖΑ θα κωλύσει το δανείζειν, ε; Το δανείζεσθαι άραγε θα το καλωσορίσει ώστε να ικανοποιήσει τ' ανθρώπινα δικαιώματα; 

Και θα θέσει χρεών αποκοπάς και των ιδίων και των δημοσίων, ε; Κοινώς θα φεσώσει τους δανειστές!

Τότε γιατί δεν αναγνωρίζεις στους Γερμανούς το δικαίωμα να θέσουν κι αυτοί χρεών αποκοπάς, αρνούμενοι να επιστρέψουν το κατοχικό δάνειο, αλλά θέλεις να μπεις στην Ευρωβουλή για να το διεκδικήσεις;

Αλέξη Τσίπρα, προτείνω, πριν μιλήσει στη Βουλή ο Μανώλης Γλέζος, κάποιος να διορθώνει το κείμενό του ώστε να τον προστατεύετε από του να γίνεται ρεζίλι. Κρίμα είναι για τον άνθρωπο-σύμβολο να μας θυμίζει κάθε τόσο το "ου γαρ έρχεται μόνον"...

Δείτε στα video τι είχε προηγηθεί:

29/4/2014

29/4/2014

29/4/2014

29/4/2014