ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

Ο Γιάννης Στουρνάρας μουντζώνει τα μούτρα του και την κυβέρνηση!


Τον ακούσατε τον κύριο Στουρνάρα; Θέλουν, λέει  - αχ συγκινήθηκα! - να καταργηθεί η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από το πώς θα πάνε τα έσοδα μέχρι ν’ αρχίσουν να καταρτίζουν τον επόμενο προϋπολογισμό πείνας του 2015. Ο στόχος τους, λέει, είναι και βέβαια να καταργηθεί, αφού το λέει και τ’ όνομά της ότι είναι έκτακτη! 
Κοίτα να δεις που ο Στουρνάρας μας καταλαβαίνει τι θα πει “έκτακτη”!

Όμως, συνέχισε να παραμιλάει o Mr. Stournaras, δεν μπορεί να πει ότι είναι απόλυτα ευχαριστημένος από τα έσοδα.
Και γιατί δεν είναι ευχαριστημένος ο Στουρνάρας;  Διότι έχει, λέει,  την αίσθηση - προσέξτε την "αίσθηση" έχει ο άνθρωπος όχι τη γνώση - ότι "συνήθως κυνηγάμε τους συνήθεις υπόπτους, μισθωτούς, συνταξιούχους, μικροεπαγγελματίες. Θα ήθελα να δω μεγαλύτερη προσπάθεια σ’ αυτά που λέμε μεσαία και μεγάλα ψάρια. Αυτά που φοροδιαφεύγουν και ζούνε εις βάρος των υπολοίπων.”

Και γιατί δεν τα κυνηγάτε τα μεγάλα ψάρια κύριε Στουρνάρα μου;
Μήπως σας εμπόδισα εγώ με τα άρθρα μου, για να βγω να μετανοήσω δημόσια εν σάκκω και σποδώ;

Και ποιος θεσμοθέτησε ώστε να πληρώνουν τα κλεμμένα πάντα οι "συνήθεις ύποπτοι", κυρ Γιάννη μου; Οι εξωγήινοι ή ο παπάς της ενορίας; Ποιος θεσμοθέτησε ώστε τα μεγάλα ψάρια - δεν υπάρχουν μεσαία ψάρια πια! - να ζούνε εις βάρος των υπολοίπων; Μήπως αυτό το έγκλημα το έκανε η Χρυσή Αυγή; Μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ; Μήπως το επέβαλαν οι φτωχοί στον εαυτό τους από ραγιαδίστικο μαζοχισμό και αλληλεγγύη προς τα λαμόγια;

Ώστε θα ήθελες μεγαλύτερη προσπάθεια στο κυνήγι της φοροδιαφυγής, ε; Καημένε Γιάννη, σε λυπάμαι! Τι διάολο Υπουργός Οικονομικών είσαι ώστε να μη μπορείς να κυνηγήσεις τη φοροδιαφυγή; Ποιος διάολος σ' εμποδίζει; Οι από πάνω; Οι από κάτω; Και πόσους ξήλωσες από τη θέση τους επειδή δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους; Τι κάνει ο Γενικός Γραμματέας Εσόδων Χάρης Θεοχάρης; Κοιμάται όρθιος ή τον έχετε εκεί για να προστατεύει τα μεγάλα ψάρια που φοροδιαφεύγουν;

Αλλά για να έχουμε καλό ρώτημα, ποια έκτακτη εισφορά θα καταργήσεις, Στουρνάρα μ’, ΑΝ πάνε καλά τα έσοδα, πράγμα που εσύ ο ίδιος δεν το πιστεύεις;  Διότι εγώ η ανεπιθύμητη συνταξιούχος βλέπω δύο εισφορές αλληλεγγύης στο εκκαθαριστικό μου: Η μία είναι του ανελέητου νόμου 3863/2010, άρθρο 38, με την οποία μου υπεξαιρέσατε ως γνήσια χούντα το ποσόν των 156,91 ευρώ μηνιαίως, και η άλλη είναι του νόμου 3986/2011, άρθρο 29 με την οποία μου πετσοκόψατε άλλα 34,94 ευρώ το μήνα, που γράψατε ότι θα ίσχυε μέχρι το 2014.

Προσωπικά σας χαρίζω τη δεύτερη αναγκαστική "αλληλεγγύη” αν μου επιστρέψετε την πρώτη. Αλλά για την πρώτη δεν κάνετε καμία κουβέντα. Ήρθε για να μείνει... Όμως μην βαυκαλίζετε εαυτούς και αλλήλους. Η θεσμοθετημένη υπεξαίρεση της σύνταξής μου, επειδή το σάπιο πολιτικό σύστημα καταλήστεψε τα ασφαλιστικά ταμεία - και το δικό μου ταμείο, το ΤΣΜΕΔΕ ήταν το πιο υγιές ταμείο, δεν μπορεί να θεωρείται αλληλεγγύη. Υπακούει απλά στο αξίωμα του διαβόλου:  “ Βόηθα με φτωχέ να μη σου μοιάσω”...

Και να 'ταν μόνο αυτά που μου υπεξαιρέσατε... Επακολούθησε η δολοφονική μείωση του νόμου  4051/2012, άρθρο 6, με την οποία μου πετσοκόψατε άλλα 92,83 ευρώ μηνιαίως. Στη συνέχεια, επειδή ως δήμιοι διψούσατε για περισσότερο αίμα συνταξιούχων ώστε να τους ξαποστείλετε στον άλλο κόσμο μια ώρα αρχύτερα, φέρατε έναν ακόμη πιο δολοφονικό νόμο,  τον 4093/2012, άρθρο πρώτο της παραγράφου ΙΑ, της υποπαραγράφου ΙΑ.5, με τον οποίο μου πετσοκόψατε άλλα 198.08 ευρώ το μήνα.

Υπήρξε βεβαίως και μικρότερο πλιάτσικο, όπως π.χ. ο νόμος 4024/2011 άρθρο 2, με τον οποίο, ως κλεφτοκοτάδες τούτη τη φορά, μου αρπάξατε άλλα 11,10 ευρώ μηναίως.

Προηγήθηκε, αν μην το ξεχνάμε, η χοντρή αφαίμαξη με την κατάργηση της 13ης και 14ης σύνταξης, τουτέστιν μείωση του ετήσιου εισοδήματός μου κατά 14,3%.

Τελικά καταφέρατε, δήμιοι, που έχετε το θράσος να ζητάτε ξανά την ψήφο μου με SMS, να με φτωχοποιήσετε τώρα στα γεράματα, που έχω περισσότερες ανάγκες αυτοσυντήρησης. 

Από την άλλη, έχεις και τον επίδοξο σωτήρα μας Αλέξη Τσίπρα, που μας υποσχόταν αποκατάσταση μισθών και συντάξεων με ένα νόμο κι ένα άρθρο, να περιορίζει τις υποσχέσεις του στην επαναφορά του κατώτατου μισθού του ιδιωτικού τομέα στα προ μνημονίου επίπεδα.  Δηλαδή, ως γνήσιος δημαγωγός, κάνει ανέξοδες υποσχέσεις με ξένα κόλλυβα, λογαριάζοντας χωρίς τον ξενοδόχο!

Δεν ξέρω τι  μπάχαλο θα ξημερώσει μετά τις ευρωεκλογές ή τις επόμενες εθνικές εκλογές. όποτε κι αν γίνουν, κι ούτε μ’ ενδιαφέρει. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το άδικον ουκ ευλογείται και θέλω να δω τους υπεύθυνους να πληρώνουν για το κακό που μας έκαναν. Να πονέσουν κι αυτοί όπως μας πόνεσαν και εξακολουθούν να μας πονάνε. Πιστεύω ότι Έστιν Δίκης Οφθαλμός ος τα πανθ' ορά, και ότι στο Σύμπαν λειτουργεί ο άγραφος νόμος της ανταπόδοσης!