ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014

Olé, Olé! Το κούρεμα της Εισφοράς Αλληλεγγύης θα φέρει ανάπτυξη!


Όπως διάβασα εδώ,  το προσχέδιο του νέου προϋπολογισμού, που κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή, προβλέπει πρωτογενές πλεόνασμα 2,9% του ΑΕΠ ή 5,4 δισ. ευρώ, ρυθμό ανάπτυξης 2,9% και περαιτέρω μείωση της ανεργίας και του δημόσιου χρέους στο 160% του ΑΕΠ!

Ποιος τη χάρη μας! Εισήλθαμε στη λιτότητα το 2009 με δημόσιο χρέος στο 120%, και πέντε χρόνια αργότερα, χάρη στα μνημόνια εξόντωσης, φτάσαμε το δημόσιο χρέος στο 160%. Και γι' αυτό η κυβέρνηση πανηγυρίζει, ενώ ο Αλέξης Τσίπρας δηλώνει ότι με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να επιστρέψουμε στην ασυδοσία του παρελθόντος!

Το αξιοπερίεργο, πάντως, είναι ότι το 2015 θα έχουμε ρυθμό ανάπτυξης 2,9%. Πώς θα γίνει αυτό;
Το ερώτημα το έθεσα στο Μπόμπο διότι εγώ δεν μπόρεσα να απαντήσω.

Μπόμπος: Κοίτα να δεις,  αυτό το «κούρεμα» της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης κατά 30% από την 1/1/2015, που θα επιφέρει αυξήσεις στις μηνιαίες αποδοχές για μισθωτούς και συνταξιούχους, θα επιφέρει αύξηση στην κατανάλωση και επομένως ανάπτυξη, stupid!

Πράγματι, το λέει και η εθνική μας εφημερίδα, Το Έθνος: Για παράδειγμα μισθωτός του ιδιωτικού τομέα που σήμερα έχει ετήσιο εισόδημα ύψους 20.000 ευρώ καταβάλλει ετησίως 200 ευρώ εισφορά αλληλεγγύης ή διαφορετικά 14,28 ευρώ τον μήνα (200/14). Με τη μείωση κατά 30% της εισφοράς αλληλεγγύης το 2015 το ποσό θα μειωθεί στα 140 ευρώ ετησίως ή στα 10 ευρώ μηνιαίως (140/14).

Με άλλα λόγια, ο τυχερός αυτός μισθωτός θα δει το εισόδημά του αυξημένο κατά 4,28 ευρώ μηνιαίως, και ξετρελαμένος από τη χαρά του θα τρέξει να το ξοδέψει για να συμβάλει κι αυτός στο ρυθμό ανάπτυξης 2,9% της ανοικονόμητης οικονομίας της χώρας των στεναγμών.

Ευχαρίστησα το Μπόμπο για την εξήγηση του μυστηρίου της προσδοκώμενης "ανάπτυξης" κι έτρεξα στα κιτάπια μου για να δω το δικό μου μηνιαίο όφελος. Ενθουσιάστηκα όταν υπολόγισα πως εγώ θα δω αύξηση στη σύνταξή μου κατά 9,25 ευρώ το μήνα! Παρά λίγο να κατουρηθώ από τη χαρά μου! Επιτέλους, είπα, από τα 800 ευρώ το μήνα που μου έχουν υπεξαιρέσει με τα δολοφονικά μνημόνια, θα μου επιστρέψουν το 9,25 ευρώ! Και μετά σου λένε οι κακές αντιπολιτευόμενες γλώσσες ότι αυτοί που μας κυβερνούν είναι ανάλγητοι. Άπαγε της βλασφημίας!

Τώρα, το πώς θα επενδύσω ή πού θα ξοδέψω αυτά τα 9,25 ευρώ το μήνα, για να συμβάλω κι εγώ στην ανάπτυξη της οικονομίας μας, είναι κάτι που μου έχει προκαλέσει πονοκέφαλο. Μπροστά στο αδιέξοδο μου πέρασαν και κακές σκέψεις, όπως να τα αποταμιεύσω. Κι αν όμως έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία και βάλει χέρι στις καταθέσεις όπως είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης; Έλα μου ντε; Γι' αυτό θα καταναλώνω το μηνιαίο πλεόνασμα των 9,25 ευρώ για να μη βρεθώ προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Θα μπορώ τώρα να παραγγέλνω μια μέτρια πίτσα το μήνα, κάτι που το είχα στερηθεί. Λίγο το 'χεις αυτό; Ας μην είμαστε και αχάριστοι!