ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Κυριακή, 15 Μαρτίου 2015

Καλοδεχούμενα τα βουλευτικά αυτοκίνητα και από τους νέους βΟλευτές!

Αναρωτήθηκα γιατί το ερώτημα που τέθηκε από τα ΜΜΕ ήταν πόσοι νέοι βουλευτές είπαν "όχι" σε δωρεάν ΙΧ και δεν τέθηκε επίσης το ερώτημα πόσοι από τους παλιούς βΟλευτές επέστρεψαν εκείνα που είχαν πάρει.
Κι αυτό, όχι μόνο λόγω χρεοκοπίας της χώρας μας, αλλά και επειδή οι "αποζημιώσεις" που τους πληρώνουμε για ν' απουσιάζουν συνήθως από τη Βουλή, υπηρετώντας το επάγγελμά τους που νομίμως, αλλά κακώς κατά τη γνώμη μου, συνεχίζουν, είναι υπέρ αρκετά για να αγοράσουν και να  συντηρήσουν και ένα και δύο και τρία αυτοκίνητα.

Και είπα ότι κακώς επιτρέπεται στους βουλευτές να συνεχίζουν ν' ασκούν το επάγγελμά τους, διότι κάνω τον εξής απλό συλλογισμό: Εάν μεν οι υποχρεώσεις του βουλευτή είναι ελάχιστες, ώστε να καλύπτονται από part time, κοινώς στη χάση και στη φέξη, απασχόληση, τότε δεν δικαιούνται τόσο υψηλές αποζημιώσεις. Εάν όμως οι απαιτήσεις του βουλευτικού αξιώματος συνεπάγονται full time απασχόληση, τότε κακώς τους επιτρέπει η Βουλή να εξασκούν συγχρόνως τα εξόχως απαιτητικά επαγγέλματά τους ως γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, κλπ., διότι έτσι η άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων τους θα είναι πάρεργο και αναπόφευκτα πλημμελής, εξού και τα άδεια έδρανα στα οποία μας έχουν συνηθίσει και η ψήφιση νομοσχεδίων χωρίς να τα έχουν διαβάσει.

Αφήστε που οι 300 είναι υπερβολικά πολλοί για ένα κράτος με τον πληθυσμό και τον προϋπολογισμό της Ελλάδας. Τα έχω ξαναπεί αυτά, τα λένε και άλλοι, αλλά όλοι είμαστε φωνές βοώντων εν τη ερήμω της "δημοκρατικής" αναισθησίας και ασυδοσίας.

Πάρτε παράδειγμα από την Knesset του Ισραήλ που αριθμεί μόνο 120 μέλη, ενώ ο πληθυσμός της χώρας αυτής είναι οκτώ εκατομμύρια. Κατ' αναλογία, στην Ελλάδα των δέκα εκατομμυρίων θα αρκούσαν 150 βουλευτές. Θα μου πεις όσο λιγότεροι βουλευτές τόσο λιγότερες οι ευκαιρίες για αλισβερίσι και εξαγορά ψήφων. Εδώ δεν ισχύει το "ουκ εν τω πολλώ το ευ", διότι στην πελατειακή ψευτοδημοκρατία μας το ευ του λαού δεν είναι, ποτέ δεν ήταν, το ζητούμενο, και φυσικά δεν ταυτίζεται με το ευ των κομμάτων.
«Παρά τις μεγαλόστομες υποσχέσεις του πρωθυπουργού πως "θα καταργηθούν τα βουλευτικά αυτοκίνητα", ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ όχι μόνο δεν έγινε αυτό, αλλά συνεχίζεται το "πάρτυ" με τα λεφτά ΜΑΣ!  

Ακόμα και κόμματα "επαναστατικά" και "αντισυστημικά" όπως το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή, μια χαρά αρπάζουν τα προνόμια που τους παρέχει το κράτος "που πολεμούν"! 
Ενώ κάποιοι...περίεργοι τύποι που εξελέγησαν βουλευτές και δεν τους ξέρει ούτε...η μάνα τους, ενδιαφέρονται όχι πόσο κοστίζει στον λαουτζίκο το αυτοκίνητο που τους παρέχεται δωρεάν, αλλά αν θα γίνουν ρεζίλι κυκλοφορώντας με τις απαστράπτουσες ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ στα χωριά τους!!!» (πηγή)