ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Το χάπι "γραψαρχιδίνης" θεραπεύει κάθε πολιτικογενή νόσο

«Το φάρμακο

Γεια σου πιτσιρίκο,

Είμαι ένας ακόμα από αυτούς που δεν άκουσαν το στομάχι τους στις εκλογές και ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκινήθηκα με το στεφάνι στην Καισαριανή και την ομιλία του Τσίπρα στη Βουλή. 

Δικαιολογούσα κινήσεις τύπου Πάκης για πρόεδρος, σκεπτόμενος πως θέλει να δείξει ότι η Αριστερά είναι διαφορετική. 

Έβλεπα τα κανάλια να τους κράζουν κι έλεγα στους φίλους μου «πάλι καλά που άνοιξε η ΕΡΤ».

Έκανα αυθημερόν 600 χιλιόμετρα για να ψηφίσω στο δημοψήφισμα, κι όταν με πήρε τηλέφωνο ο κολλητός μου και μου είπε το αποτέλεσμα, σταμάτησα το αμάξι κι έβαλα τα κλάματα. 

Το στομάχι μου για λίγο σταμάτησε να με ενοχλεί. Ήταν μέχρι να μάθω για την «παραίτηση» του Βαρουφάκη.

Κι όταν το όχι μας έγινε ναι, κόντεψε να σπάσει. 
Δε θα πεθάνω λέω κιόλας για τους αλήτες και πάω στο γιατρό.
Με εξετάζει και μου λέει πως η περίπτωσή μου είναι πολύ συνηθισμένη και η θεραπεία είναι ένα χάπι γραψαρχιδίνης κάθε φορά που με πιάνει το στομάχι. 

Τέλειο, φίλε μου! Μόλις το κούμπωσα, το στομάχι μου ηρέμησε. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ένιωσα και τα παπάρια μου να μεγαλώνουν. Έτσι πλέον είχα άπλετο χώρο να γράψω εκεί τους λογαριασμούς και τους φόρους τους, και φυσικά και τους ίδιους. 

Πήρα τη γυναικάρα μου και για δύο εβδομάδες κάναμε γαμώ τις διακοπές. Όλη μέρα θάλασσα κι όλο το βράδυ ξίδια. 
Και σε κάθε ευκαιρία, από δω και πέρα, αλητεία. Με την καλή έννοια. 

 Αυτά. 
 Κ. 

***********

Υ.Γ. Ο λόγος που ξεκίνησα να σου γράφω ήταν γιατί είδα λίγο τη συνέντευξη αυτού του απατεώνα και, παρόλο που την είδες και την ανέλυσες κι εσύ, ήθελα να σου επισημάνω το εξής απίστευτο που είπε σχετικά με την υπογραφή του μνημονίου: «εγώ δε συμβιβάστηκα, έκανα συμβιβασμό». 
Χα χα χα χα χα! Ακόμα γελάω. 
Κι υπάρχουν ακόμα ηλίθιοι που τον υπερασπίζονται και θα τον ξαναψηφίσουν. 

Υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη. 

(Αγαπητέ φίλε, πάνω από όλα η υγεία. 
Σας έκανε τσεκ απ ο Τσίπρας.
Ο Τσίπρας έκανε τσεκ απ σε πολύ κόσμο με την κίνησή του να αδιαφορήσει για το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. 
Βέβαια, έβλαψε και την δική του υγεία. Οι απατεώνες δεν ζουν καλή ζωή. Και τελειώνουν μέσα σε βαθιά περιφρόνηση. Να το θυμάστε αυτό. 
Και να είστε καλά. 
Υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη.)» (πηγή)