ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Ξεκατίνιασε τον Ζουράρι η Ραχήλ Μακρή!

Μπράβο της! 
Δείτε τι ακριβώς έγραψε η Ραχήλ για Ζουράρι, με αφορμή την ομιλία του στη Βουλή κατά τις Προγραμματικές Δηλώσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ:
Στην πράξη εσχάτης προδοσίας είπες "ΝΑΙ", και δεν ενδιαφέρθηκες τότε, γιατί κρινόταν η θέση σου στα έδρανα. 

Ραχήλ Μακρή: «Κατιναριό και βλάκες; Σώπα! Πώς μιλάς έτσι για τους συγκυβερνώντες σας; Τώρα το πήρες χαμπάρι; Τώρα, για να ανεβάσεις τις μετοχούλες σου; Να το παίξεις οργισμένος και ότι τάχα ενδιαφέρεσαι για την πατρίδα; Τώρα εξοργίστηκες για τον Κολοκοτρώνη; Εσύ; Που πούλησες την πατρίδα, που ελευθέρωσε ο Κολοκοτρώνης, μαζί με τα κατιναριά και τους βλάκες

Στην πράξη εσχάτης προδοσίας είπες "ΝΑΙ" και δεν ενδιαφέρθηκες τότε, γιατί κρινόταν η θέση σου στα έδρανα. Κάτσε τώρα μαζί με τους λοιπούς ηλίθιους και κατιναριά, μαζί με τους υπόδικους για εσχάτη προδοσία, και κόψε το θέατρο και τις αναφορές σε ήρωες. 

Αν ζούσε θα σου απαντούσε: φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». 

Ας δούμε τώρα ολόκληρη την ομιλία Ζουράρι

Βουλή, 06/10/2015 - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ: «Πρόεδρε, τα σέβη μου.


Συνάδελφοι και συνάδελφοι, τέσσερις χιλιάδες χρόνια, βεβαίως, ελληνικού πολιτισμού και παιδείας δεν μπορούν να συνοψιστούν σε έξι λεπτά, άντε εξίμισι. Εγώ θα μιλήσω για τα πάθη τα σημερινά και μόνον ένα κεφάλαιο, γιατί ελπίζω - επειδή τουλάχιστον οι δύο εκ των τριών Υπουργών επί της Παιδείας κι επί της Εκπαιδεύσεως είναι παλαιοί φίλοι και ο τρίτος θα γίνει σύντομα - να βοηθήσω για να αμβλύνουμε λίγο την τρίτη «μικρασιατική καταστροφή».

Τα βιβλία τα οποία μπήκαν στη μεταρρύθμιση του 2006, τα τέσσερα του Δημοτικού και τα τρία του Γυμνασίου, πρόκεινται και πρόκειται περί μικρασιατικής καταστροφής της ελληνικής γλώσσας. Το ξέρουμε όλοι, τουλάχιστον από τον Σοφιστή του Πλάτωνος, ότι λόγος και διάνοια ταυτόν.

Σε αυτά τα βιβλία δεν υπάρχει λόγος και μάλιστα σε έναν πολιτισμό που παρήγαγε τον λόγο, τους αντιρρητικούς λόγους, τους εριστικούς λόγους, τους δισσούς λόγους, τους αντιθετικούς λόγους, τους διαξιφιστικούς λόγους -και θα σας δώσω ελάχιστα παραδείγματα- αλλά θα σας πω το εξής: Ξέρετε πώς διδάσκουν για παιδάκια δεκατριών ετών στην ΣΤ΄ Δημοτικού – σας παρακαλώ- την προστακτική των ρημάτων; Πώς; Δεν είναι δυνατόν, θα πάθετε τέσσερα εγκεφαλικά: Με οδηγίες χρήσεως μιας ηλεκτρικής καφετιέρας. Στη μια σελίδα υπάρχει η εικόνα της καφετιέρας και στην άλλη υπάρχουν οι οδηγίες χρήσεως «ανεβάζουμε, στρίβουμε, κάνουμε κ.λπ». 

Καφέ, δώδεκα χρονών τα παιδιά! Αυτό το βλακόμετρον του τότε Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι και τώρα εν χρήσει. Βεβαίως ευτυχώς πάρα πολλοί δάσκαλοι δεν το εφαρμόζουν.

Θα σας δείξω και μερικά άλλα παραδείγματα. Ξέρετε ότι, ευτυχώς μέχρι το 2006, στις τέσσερις αυτές τάξεις του Δημοτικού και στις τρεις του Γυμνασίου είχαμε σαράντα τέσσερα δημοτικά τραγούδια. Δεν θα παραβιάσω ανοιχτές θύρες βεβαίως εάν σας πω ότι η βάση της σημερινής δημοτικής γλώσσας είναι το δημοτικό τραγούδι, όχι μόνο για την υπέροχη ομορφιά του δημοτικού τραγουδιού, αλλά και για το εκπληκτικό ήθος. «Όταν η Δέσπω κάνει πόλεμο με νύφες και μ’ αγγόνια», «όταν στα τάρταρα της γης στα κρυοπαγωμένα», όταν έχεις αυτήν την ανεκλάλητη ομορφιά, έρχονται είκοσι επτά συνταγές μαγειρικής! Όλα στον ενεστώτα χρόνο βεβαίως, γιατί τι θα πεις; «Πήρα τον μαϊντανό, χτύπησα τρία αυγά, έκανα ομελέτα σαν τα μυαλά του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου» και μετά τι έκανα; Την πέταξα, βεβαίως, διότι δεν θα μπορείς να την φας.

Τόλμησαν να κάνουν –είχαν τολμήσει κι άλλοι προηγούμενοι- λογοκρισία στον Κολοκοτρώνη. Στη Β΄ Γυμνασίου έχουν τον υπέροχο ύμνο, τον λόγο προς τα παιδιά στην Πνύκα, του Κολοκοτρώνη. Είναι ιδρυτικός λόγος του νεοελληνικού πολιτισμού ο λόγος του Κολοκοτρώνη στα παιδιά στην Πνύκα. Μετά τη φράση "ύστερα ήλθαν οι μουσουλμάνοι", κύριε Υπουργέ, το κόψανε οι φωστήρες της "τρισηλίου μαυσωλογίας" του Ινστιτούτου. 

Ξέρετε γιατί το κόψανε; Διότι έπρεπε να είναι πολιτικώς ορθό, διότι λέει "ήλθαν οι Τούρκοι, οι μουσουλμάνοι, και θέλησαν να αλλάξουν την πίστη του λαού και κόβανε τις γλώσσες του λαού. Μία γλώσσα κόβανε και ο άλλος ερχόταν κι έκανε τον σταυρό του". 
Δεν μας άρεσε αυτό, διότι δεν είναι μετανεωτερικόν, αυτό το μπουρδολόγιον της μετανεωτερικότητος.
(Στο σημείο αυτό την Προεδρική Έδρα καταλαμβάνει ο ΣΤ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΣ).
Σαράντα τέσσερα δημοτικά τραγούδια τα έχουν εξαφανίσει με συνταγές μαγειρικής! Να σας δώσω τώρα κι ένα υπόδειγμα μπουρδιστάν καταπληκτικό. Προσέξτε, είναι το εξής, είναι οκτώ φράσεις, είναι όλα σε παρατακτικό λόγο, δηλαδή δεν έχει καθ’ υπόταξιν λόγο. Δεν υπάρχει ουσιαστικά ανάπτυξη της σκέψης χωρίς τον καθ’ υπόταξιν λόγο, όταν μάλιστα εδώ παρήχθη αυτός, βρε αδερφέ, ο καθ’ υπόταξιν λόγος.

Προσέξτε. Πώς μιλούσε ο Σημίτης; "Εγώ σήμερα ο Πρωθυπουργός Σημίτης, αύριο πήγα εκεί, μετά κατέβηκα, μετά ανέβηκα, φύγαμε".

Παρατακτικός λόγος, προσέξτε, και βλακόμετρον βεβαίως, και θα δείτε ότι πάλι με τον Κολοκοτρώνη τα έχει.
"Τέλεια! Σήμερα στο μάθημα της μουσικής ήταν τέλεια!" για παιδιά δώδεκα ετών, τα οποία πρέπει να μάθουν τον καθ’ υπόταξιν λόγο της δημοτικής γλώσσας και της ενιαίας ελληνικής γλώσσας. "Γιατί από αύριο αρχίζουμε πρόβες για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου. Θα κάνουμε πρόβες με τη χορωδία, θα χάνουμε μαθήματα".

Αυτά μπορούμε να τα λέμε εμείς μεταξύ μας. Σε παιδί δώδεκα χρόνων δεν επαίρεσαι επειδή θα χάσεις μαθήματα. Μεταξύ μας να τα λέμε, ναι, οι ενήλικες. "Έχουμε μία κάπως μικρή χορωδία στο σχολείο και καμιά τριανταριά άτομα και έχει πλάκα. Το ρεπερτόριο θα είναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι πολιορκημένοι και δώσ’ του".

Το βλακόμετρο, αυτό το κατιναριό που έγραψε αυτή τη φράση "Ελεύθεροι πολιορκημένοι και δώσ’ του" έπρεπε να ξέρει ότι από αυτούς τους ελεύθερους πολιορκημένους έχει την άνεση να είναι αυτό το κατιναριό και να γράφει αυτά τα πράγματα. Και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όμως, τα γράφει και τα εγκρίνει.

"Άγγελε, μόνο στο όνειρο μου δίνεις τα φτερά σου;"
Ε, άι σιχτίρ πλέον!»

(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ)

*********


Αλλοπρόσαλλε, Κώστα Ζουράρι, δεν σε θίγει το γεγονός ότι αυτό το κατιναριό της κυβέρνησης δεν σε έκανε Υπουργό Παιδείας αλλά προτίμησε τον Νίκο Φίλη και αναπληρώτρια τη Σία Αναγνωστοπούλου; 

Πώς το κατάπιες αυτό; Τόσο ξελιγωμένος είσαι για το βΟλευτιλίκι; Δεν καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι σε εχθρικό έδαφος; Δεν συνειδητοποιείς ότι με τη συμπόρευσή σου με μηδενιστές κάθε εθνικής αξίας, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής γλώσσας, ακυρώνεις τον ίδιο σου τον εαυτό; Πώς ανέχεσαι να συναγελάζεσαι και να στηρίζεις με την ψήφο σου τους "μπουρδολόγους της μετανεωτερικότητας"; Τόσο πνευματικά κούφιος είσαι λοιπόν κι εσύ;