ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015

Χ. Παππάς: Το Σύμφωνο Συμβίωσης δεν συνάδει προς το συμφέρον της κοινωνίας


Βουλή, 22/12/2015 - ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: (...)
Εν πάση περιπτώσει, η Βουλή σε μια πολιτισμένη δημοκρατία νομοθετεί υπέρ του συνόλου των πολιτών και του συμφέροντος της κοινωνίας. 
Οι ομοφυλόφιλοι συμπολίτες απολαμβάνουν τα πλήρη δικαιώματα του Έλληνα πολίτη. Έρχομαι στο σημείο αυτό να ρωτήσω: Ποια είναι τα δικαιώματα που δήθεν στερούνται τα ομοφυλόφιλα άτομα; Και πόθεν προκύπτει ότι αυτά τα χρωστάει η κοινωνία; 
Συνάδει το νομοσχέδιο προς το συμφέρον της κοινωνίας; Εμείς λέμε «όχι».

Θέλετε λέτε, όπως διαβάζω στην αιτιολογική έκθεση, να ενισχύσετε την ιδιωτική αυτονομία των ομοφυλοφίλων ζευγαριών. Ποιος τους τη στερούσε τόσα χρόνια; Από πού προκύπτει η δήθεν ανάγκη προστασίας των σχέσεων των ομοφυλοφίλων ζευγαριών, με τη δοτή, παράλογη επονομασία αυτών ως οικογενειακών σχέσεων; Αν οικογένεια είναι ο Μήτσος με τον Λάμπρο, τότε οικογένεια είναι ό,τι ορίσει ο καθένας. Αυτό είναι το ουσιαστικό θέμα νομικής και κοινωνικής αντιπαράθεσης που αναδύεται μέσα από τη σημερινή διαδικασία.

Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια μπορούν να θεωρηθούν ως οικογένεια στα πλαίσια του ελληνικού Συντάγματος. Όμως, το Σύνταγμα είναι σαφές. Στο άρθρο 21 προβλέπει ότι οικογένεια ήταν και είναι ο κοινωνικός δεσμός - να προσθέσω εγώ και το θρησκευτικό μυστήριο - ο οποίος πρώτον συντηρεί και δεύτερον προάγει τη συνέχεια του έθνους των Ελλήνων μέσα από τη μητρότητα. 

Η δημιουργία πολυτέκνων οικογενειών προάγεται και έχει ακόμα ισχυρότερη φροντίδα από το κράτος. Η ανατροφή των παιδιών προϋποθέτει ένα φυσικό και αρμονικό περιβάλλον γάμου ή συμβίωσης γυναίκας και άνδρα, δηλαδή την ύπαρξη μητέρας και πατέρα. Ο γάμος, λοιπόν, εξ ορισμού αφορά μια γυναίκα και έναν άνδρα. Και αυτό δεν αποτελεί μόνο εθνικό δίκαιο, αλλά και ιστορική νομολογία χιλιάδων ετών.

Η σχέση μεταξύ ομοφυλοφίλων, λοιπόν, ή όποιες άλλες σχέσεις σεξουαλικής διαφορετικότητας, στα πλαίσια πάντα της νομιμότητας - και εδώ αναρωτιέται κανείς πώς θα προσδιορίζεται αυτή η νομιμότητα - είναι καλώς ή κακώς πλέον αποδεκτές κοινωνικά και δεν χρειάζεται να αναβαθμιστούν. Όχι μόνο γιατί κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν προσφέρεται κάποιο θετικό δεδομένο στην κοινωνία, αλλά κυρίως γιατί αυτό είναι βάναυσα αντισυνταγματικό. 

Η συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας με το άρθρο 21 είναι να υποστηρίζει τον παραδοσιακό θεσμό του γάμου και να αντιμάχεται κάθε προσπάθεια νόθευσης και φαλκίδευσης των εννοιών «γάμος» και «οικογένεια». 

Κανένα άρθρο του Συντάγματος δεν υπόσχεται ειδικά δικαιώματα στους ομοφυλοφίλους ή κάποιες ενέργειες της Πολιτείας υπέρ αυτών, όπως για παράδειγμα άδεια γάμου, ωσάν οι ομοφυλόφιλοι να είναι μια ξεχωριστή και ειδική τάξη πολιτών. Η ελευθερία και η ισότητα για τους ομοφυλόφιλους είναι ήδη εξασφαλισμένη, βάσει του Συντάγματος, όπως και για όλους τους Έλληνες εν γένει.

Με το παρόν νομοσχέδιο, αποδεικνύετε τις εμμονές Αριστεράς και Δεξιάς και φθάνετε στο σημερινό άγος για την Ολομέλεια του ελληνικού Κοινοβουλίου να νοιάζεστε πώς θα χρηματοδοτήσετε με σύνταξη τον χήρο του Μήτσου, ενώ περικόπτετε τη χρηματοδότηση των πολυτέκνων οικογενειών, όπως έχετε λόγο ηθικού, εθνικού και συνταγματικού χρέους να κάνετε.

Το σημερινό θέμα, λοιπόν, είναι αντισυνταγματικό. Το θέμα είναι θέμα Συντάγματος, δεν είναι προσωπικό. Το θέμα είναι ιδεολογικό και πολιτικό και όχι ηθικό ή οτιδήποτε άλλο. Κάθε προσπάθεια της Βουλής σήμερα να ερμηνεύσει το Σύνταγμα με εναλλακτικές μορφές σκέψης δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά ένα αντιδημοκρατικό πραξικόπημα, διότι μέχρι να αλλάξει ή να τροποποιηθεί το Σύνταγμα τα σύμφωνα συμβίωσης ομοφυλοφίλων -επομένως και κάθε συνέπεια αυτών των συμφώνων- θα είναι αντισυνταγματικά.

Άκουσα νωρίτερα, δακρύβρεχτες αφηγήσεις περί γειτονίας Βουλευτών με ομοφυλόφιλα ζευγάρια στην Αμερική ή αλλού, με παιδιά υιοθετημένα, θέλοντας κάποιοι συνάδελφοι εμμέσως να μας πουν ότι σε άλλες χώρες επιτρέπεται ο γάμος των ομοφυλοφίλων και τα σύμφωνα συμβίωσης.

Εμείς θα μπορούσαμε να απαντήσουμε ότι και σε άλλες χώρες θεωρείται παράνομη και καταδικαστέα η ομοφυλοφιλία, όπως επίσης ότι και σε άλλες χώρες δέχονται κάποιες ελευθερίες τις οποίες εδώ οι εγχώριοι δήθεν προοδευτικοί τις απορρίπτουν με πάθος.

Παραδείγματος χάρη, στις Ηνωμένες Πολιτείες το Ανώτατο Δικαστήριο με απόφασή του επιτρέπει τον γάμο των ομοφυλοφίλων, αλλά το ίδιο δικαστήριο ως αναφαίρετο δικαίωμα του Αμερικανού πολίτη επιτρέπει την οπλοκατοχή και οπλοφορία.

Δεν μπορείτε, λοιπόν, κυρίες και κύριοι, να επικαλείστε αποφάσεις ξένων κρατών και συγχρόνως να αδιαφορείτε για άλλες αποφάσεις που δεν βολεύουν τις ιδεοληψίες σας. Αν δεχθούμε το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων, τότε γιατί να μην δεχθούμε και σύμφωνο πολυγαμίας για τους Έλληνες, μωαμεθανούς ή μη;

Κάθε προσπάθεια, λοιπόν, νομοθετικής ρύθμισης του θέματος συνιστά μία καθαρά αντιδημοκρατική, πραξικοπηματική τροποποίηση του Συντάγματος. Η κοινοβουλευτική πλειοψηφία είναι αναρμόδια για να καταλύει το Σύνταγμα.

Η αντισυνταγματικότητα τελικά του νομοσχεδίου για το σύμφωνο συμβίωσης δεν μας επιβάλλεται για λόγους οικονομικούς από το εξωτερικό, αλλά μας επιβάλλεται από τα λόμπι των εδώ αριστερών ομοφυλοφίλων. 

Σε άλλες χώρες για ζητήματα σαν το σημερινό, δηλαδή για τους γάμους των ομοφυλοφίλων, γίνονται δημοψηφίσματα. Στην Ελλάδα γιατί όχι; Προχθές μίλησαν οι Σλοβένοι. Με ποσοστό 63% απέρριψαν το νόμο που θα έδινε αυτά τα δικαιώματα. Τον προηγούμενο μήνα μίλησαν οι Κροάτες. Γιατί η Κυβέρνηση και το πολιτικό κατεστημένο δεν τολμά να απευθυνθεί στο λαό; Μήπως γιατί φοβάστε την ετυμηγορία του ανυπότακτου ελληνικού λαού που αντιστέκεται στις νεοταξίτικες μεθοδεύσεις σας;

Κύριε Πρόεδρε, σήμερα, 22 Δεκεμβρίου, τρεις ημέρες πριν από τη μεγάλη εορτή της γεννήσεως του Θεανθρώπου, ανοίγεται ο ασκός του Αιόλου, δυστυχώς με την ψήφο των Ελλήνων Βουλευτών, για τη διάλυση της ελληνικής κοινωνίας.

Δεν έφτανε η σάρωση που έγινε με τα μνημόνια, δεν έφταναν τα μνημόνια που ψηφίσατε χέρι-χέρι εσείς, οι εκπρόσωποι του συνταγματικού τόξου, αλλά φτάσατε σήμερα οι εκπρόσωποι του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου, όπως λέτε, να προτείνετε με τροπολογία την κατάργηση του άρθρου 347 του Ποινικού Κώδικα περί ασελγείας. Λέτε ότι δεν θα τιμωρείται πια η παρά φύση ασέλγεια μεταξύ αρρένων και μάλιστα καταργείτε και το όριο των δεκαεπτά ετών.

Ερωτώ, για να καταλάβει και ο κόσμος που μας ακούει: Αν κάποιος άντρας, ένας άρρεν, πάει με άλλον άρρενα κάτω των δεκαεπτά ετών, δεν θα θεωρείται πλέον ασέλγεια; Δεν θεωρείται παρά φύση; Δεν θεωρείται καν παιδεραστία; Ανοίγετε, λοιπόν, ένα «παράθυρο» σήμερα για τη νομιμοποίηση της παιδεραστίας, πέραν από τους γάμους των ομοφυλοφίλων.

Έχετε συνηθίσει – και τελειώνω, κύριε Πρόεδρε  το λαό εσείς, οι δημιουργοί του αίσχους και του ονείδους της μεταπολιτευτικής κλεπτοκρατίας, έχετε συνηθίσει, σε αγαστή συνεργασία με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, να τον δηλητηριάζετε μέρα με τη μέρα. 

Εφαρμόζετε τη λενινιστική αρχή, την τακτική του σαλαμιού, φέτα-φέτα, κομμάτι-κομμάτι. Δυστυχώς, ο αγανακτισμένος αλλά συγχρόνως παγιδευμένος ελληνικός λαός στη δημαγωγία, κάνει τον σταυρό του αυτήν τη στιγμή που μας ακούει και λέει: «Τι άλλο θα δούμε;».

Εμείς, οι εθνικιστές της Χρυσής Αυγής, με τριάμισι χρόνια κοινοβουλευτικής εμπειρίας, γνωρίζουμε πλέον πολύ καλά τι βλέπουμε και τι θα δούμε. Γνωρίζουμε πολύ καλά τι κάνετε. 

Όλοι εσείς, συνειδητά πολλοί και ασυνείδητα κάποιοι - εγκληματικά όμως και τα δύο - απεργάζεστε την καταστροφή της ελληνικής κοινωνίας, την καταστροφή της πατρίδας και οι μεν και οι δε, οι μεν γιατί ποτέ δεν αγαπήσατε αληθινά την πατρίδα της, ποτέ δεν ριγήσατε στο άκουσμα του εθνικού ύμνου, στο κυμάτισμα της ελληνικής σημαίας, στον βηματισμό του στρατού μας στην επετειακή παρέλαση, υποταγμένοι μια ζωή στις αριστερές σας ιδεοληψίες, υποταγμένοι τώρα στην καταστροφή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Οι δε – ακούστε το, κύριε Μπάμπη Αθανασίου, σεβαστείτε τουλάχιστον μετά απ’ όλα αυτά τον ομιλητή- …

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Συγγνώμη.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Δεκτή η συγγνώμη σας. Για άλλα έπρεπε να πείτε «συγγνώμη».

(Στο σημείο αυτό κτυπάει επανειλημμένα το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Νικήτας Κακλαμάνης): Κύριε Παππά, τελειώστε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Εσείς δε οι υποκριτές και οι πατριδοκάπηλοι, υποταγμένοι μια ζωή και προσκυνημένοι στις εντολές και τη θέληση του υπερατλαντικού αφεντικού – και το λέγω τούτο ειδικά για εσάς, γιατί ο Αρχηγός σας, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Πλακιωτάκης, ενώ αρχικά είχε ταχθεί υπέρ του συμφώνου συμβίωσης, αποφάσισε τελικά κάθε Βουλευτής να ψηφίσει κατά συνείδηση - γιατί δεν το κάνατε αυτό το «κατά συνείδηση» την 14η Αυγούστου του 2015 όταν ψηφίσατε το μνημόνιο;

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Νικήτας Κακλαμάνης): Κύριε Παππά, τελειώστε. Θα σας κόψω.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Τελειώνω, κύριε Πρόεδρε.
Θαυμάζουμε, λοιπόν, το ήθος και το ύφος σας, ένα μεγάλο δήθεν κόμμα που διεκδικείτε θεωρητικά την εξουσία.
Η Χρυσή Αυγή κατέθεσε πρόταση ονομαστικής ψηφοφορίας για να έχει ονοματεπώνυμο η ψήφος σας, …

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Το ίδιο λέμε και εμείς.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: … και να καταλάβουν οι ψηφοφόροι σας και ο ελληνικός λαός τι είστε, ότι είστε υποκριτές.
Και τελειώνω και λέω αυτά που…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Νικήτας Κακλαμάνης): Κύριε Παππά, είναι η τελευταία φορά που κάνω προειδοποίηση και θα κλείσω μικρόφωνο.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Τελευταία πρόταση. Ευχαριστώ πολύ.
Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω και λέω τούτο: Σε ό,τι αφορά τα…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Νικήτας Κακλαμάνης): Ναι κλείστε όμως. Τελειώστε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Σε ό,τι αφορά τα αντιρατσιστικά, μια πρόταση θέλω να πω. Όσα αντιρατσιστικά άρθρα και να φέρετε ο ρους της ιστορίας δεν ανατρέπεται, ούτε με νόμους ούτε με προεδρικά διατάγματα. Εμάς δεν μας φοβίζουν οι αποκλεισμοί σας, οι λασπολογίες.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Νικήτας Κακλαμάνης): Τελειώσατε, κύριε Παππά.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Έχουμε το Θεό, το λαό και την πατρίδα με το μέρος μας. Δεν θα αφήσουμε ούτε καπιταλιστές ούτε μπολσεβίκους…

(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Χρυσής Αυγής)