ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2016

Το 2016 ας χτίσουμε την ευτυχία μας με το "τσιμέντο" της ΑΓΑΠΗΣ!


Ύμνος στην ΑΓΑΠΗ 

 Εάν τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων λαλώ,
 αγάπην δε μη έχω, 
έγεινα χαλκός ηχών και κύμβαλον αλαλάζον. 

Και εάν έχω προφητείαν 
και εξεύρω πάντα τα μυστήρια και πάσαν την γνώσιν
και εάν έχω πάσαν την πίστιν
ώστε να μετατοπίζω όρη, 
αγάπην δε μη έχω, είμαι ουδέν.

Και εάν πάντα τα υπάρχοντά μου διανείμω, 
και εάν παραδώσω το σώμα μου δια να καυθώ, 
 αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι. 

 Η αγάπη μακροθυμεί, αγαθοποιεί, 
η αγάπη δεν φθονεί, 
η αγάπη δεν αυθαδιάζει, δεν επαίρεται, 
δεν ασχημονεί, δεν ζητεί τα εαυτής, 
 δεν παροξύνεται, δεν διαλογίζεται το κακόν, 
δεν χαίρει εις την αδικίαν, 
συγχαίρει δε εις την αλήθειαν. 

 Η Αγάπη πάντα ανέχεται,
 πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. 
 Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. 

 Α’ Προς Κορινθίους Επιστολή Απ. Παύλου, κεφ. 13