ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016

Ιδιωτικά σχολεία για τα αρχοντο-Συριζόπουλα και δημόσια (κωλοχανεία) για τα... γίδια

Κάντε καταλήψεις γίδια... όσο ο γιος Σκουρλέτη κάνει μάθημα στο Αρσάκειο της Εκάλης!


Στην Α' Λυκείου του Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης πηγαίνει ο γόνος Σκουρλέτη και φυσικά κάνει κανονικά μαθήματα όσο τα γίδια, γονείς και μαθητές, κάνουν καταλήψεις σε πολλά Λύκεια της χώρας.

Μάλιστα επειδή είναι γνωστό ότι φοιτά εκεί και για να μη γίνει τελείως ρόμπα διέδωσε πως... ο γιος του πρωτοστατεί στις μαθητικές κινητοποιήσεις του σχολείου του κολλώντας τα πρώτα επαναστατικά ένσημα... το θέμα είναι ότι οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις του γιού, τελειώνουν σε μερικές ώρες αποχής και όχι σε 15 και 20 μέρες κατάληψης όπως τα ζώα οι ψηφοφόροι του μπαμπά του...

Όσο για το Σχολείο... πάρτε μια γεύση όσο εσείς τα γίδια σπάτε τα θρανία και γράφετε στους τοίχους και διαβάστε τι αποδέχεται ο μπαμπάς Σκουρλέτης για τον γιόκα του αν κάνει τα καφριλίκια που ο ίδιος δικαιολογεί στα γίδια λέγοντας "τα παιδιά έχουν άποψη και τη λένε"...





Διαβάστε και απόσπασμα από τον κανονισμό λειτουργίας του Σχολείου, τον οποίο φυσικά και αποδέχεται ο Σκουρλέτης πηγαίνοντας εκεί το παιδί του... 

 Συμπεριφορά και υποχρεώσεις 

Βασική αποστολή της εκπαιδευτικής-παιδευτικής διαδικασίας στα Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας είναι η πνευματική καλλιέργεια και η σωστή αγωγή των μαθητών. Για την επίτευξη αυτών των στόχων και για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής κοινότητας οι μαθητές έχουν καθήκον να τηρούν συγκεκριμένους κανόνες συμπεριφοράς:

1. Οι μαθητές οφείλουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό και ευγένεια προς το εκπαιδευτικό προσωπικό, τους συμμαθητές τους και προς όλα τα πρόσωπα που βοηθούν στο έργο του Σχολείου (όπως συνοδούς, κυρίες της καθαριότητας, εργατοτεχνικό προσωπικό). 

2. Η απρεπής συμπεριφορά μαθητή, η χειροδικία, η αυτοδικία, η άσκηση λεκτικής, σωματικής ή ψυχολογικής βίας από άτομα ή ομάδες προς άλλους μαθητές ελέγχονται αυστηρά, θεωρούνται σοβαρά παραπτώματα και αντιμετωπίζονται αναλόγως και κατά περίπτωση από τον Διευθυντή του Σχολείου ή από τον Σύλλογο των Διδασκόντων, σύμφωνα με την εκπαιδευτική νομοθεσία και τις αρχές τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας. Τα παραπάνω ισχύουν και για τη συμπεριφορά των μαθητών κατά τη μετακίνησή τους με τα σχολικά λεωφορεία. 

3. Οι μαθητές οφείλουν όχι μόνον να παρακολουθούν και να συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή διδακτική διαδικασία αλλά και να μην παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών τους για μάθηση. Οφείλουν να φέρουν μαζί τους μόνον τα βιβλία τους και ό,τι απαιτείται για τη σχολική εργασία τους. 

4. Δεν επιτρέπεται η έξοδος των μαθητών από το Σχολείο κατά τη διάρκεια τής λειτουργίας του. Η αναίτια απουσία από διδακτική ώρα αποτελεί παράπτωμα και ελέγχεται πειθαρχικά από τον Διευθυντή του Σχολείου, σύμφωνα με τις αποφάσεις τού Συλλόγου των Διδασκόντων για το θέμα αυτό. 

5. Είναι αυτονόητο ότι οι μαθητές πρέπει να σέβονται τον σχολικό χώρο. Ο σεβασμός προς το φυσικό περιβάλλον, τα περιουσιακά στοιχεία του Σχολείου και την περιουσία των άλλων είναι από τις βασικότερες υποχρεώσεις των μαθητών. Γι’ αυτό πρέπει να φροντίζουν να διατηρούν τους χώρους καθαρούς, να μη γράφουν στα θρανία και στους τοίχους, να μην προκαλούν φθορές στα έπιπλα και στο εποπτικό υλικό και να μην καταστρέφουν τα βιβλία τους μετά το πέρας των διαγωνισμάτων στο τέλος τού σχολικού έτους. Κάθε μαθητής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε φθορά προκαλέσει στη σχολική περιουσία και ελέγχεται πειθαρχικά. Παράλληλα οι γονείς του οφείλουν να αποκαταστήσουν τη ζημιά. 

6. Οι μαθητές πρέπει να σέβονται τα προσωπικά αντικείμενα των συμμαθητών τους και σε καμία περίπτωση να μη τα χρησιμοποιούν χωρίς την άδεια των κατόχων. 

7. Απαγορεύεται οι μαθητές να χρησιμοποιούν στον σχολικό χώρο ή να έχουν μαζί τους έντυπα και άλλου είδους υλικό που δεν έχει σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και είδη αξίας, περιττά χρήματα, συσκευές αναπαραγωγής εικόνας ή/και ήχου, ηλεκτρονικά παιχνίδια, αιχμηρά και παντός είδους επικίνδυνα αντικείμενα, όπως και άλλα αντικείμενα που η χρήση τους μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών. 

8. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους κινητά τηλέφωνα. Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο, υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια τής παραμονής του εντός τού σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του. Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ 23/τ.Α’/1979) σχολικές κυρώσεις. 

9. Σε περίπτωση απουσίας καθηγητή οι μαθητές παραμένουν στην αίθουσα διδασκαλίας, χωρίς να προκαλούν ανησυχία και ενόχληση στους συμμαθητές τους στις διπλανές αίθουσες. Ο εφημερεύων καθηγητής είναι υπεύθυνος για την τήρηση τής τάξης. Ο απουσιολόγος οφείλει να ενημερώσει τον εφημερεύοντα καθηγητή για τους απόντες μαθητές τής ώρας αυτής. 

10. Οι απουσιολόγοι, οι οποίοι ορίζονται από το Σχολείο, είναι υπεύθυνοι για το Βιβλίο Ύλης και το Απουσιολόγιο, τα οποία είναι δημόσια έγγραφα. Τα παραλαμβάνουν κάθε πρωί από το Γραφείο, καταχωρίζουν προσεκτικά τις απουσίες με τις αναγκαίες, αν χρειαστεί, παρατηρήσεις και τα επιστρέφουν στο Γραφείο την τελευταία διδακτική ώρα υπογεγραμμένα και συμπληρωμένα από τους διδάσκοντες. 

11. Η αλλαγή αίθουσας για τη διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων πρέπει να γίνεται χωρίς αργοπορία. Απαγορεύονται θορυβώδεις και ενοχλητικές εκδηλώσεις στους διαδρόμους τού Σχολείου κατά τη διάρκεια τής λειτουργίας του. 

12. Στα εργαστήρια (Φυσικής, Πληροφορικής, Καλλιτεχνικών) οι μαθητές δεν επιτρέπεται να εισέρχονται χωρίς την παρουσία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού. Πρέπει να χρησιμοποιούν με ιδιαίτερη προσοχή και υπευθυνότητα τα όργανα, τις συσκευές και τους υπολογιστές, να τηρούν με σχολαστικότητα τις οδηγίες τού διδάσκοντος και τους κανόνες ασφαλείας του εργαστηρίου και να μην αντιγράφουν CD, DVD και αρχεία εικόνας ή/και ήχου. 

13. Η μετάβαση των μαθητών στο Ιατρείο σε ώρα μαθήματος επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση ιδιαίτερης ανάγκης και με την επίδειξη στο νοσηλευτικό προσωπικό ειδικού σημειώματος από τη Διεύθυνση τού Σχολείου. Το ειδικό σημείωμα υπογράφεται από τη νοσηλεύτρια και κατατίθεται στο Απουσιολόγιο. 

14. Το Σχολείο έχει υποχρέωση να προστατεύει την υγεία των μαθητών και να καταπολεμά με αποφασιστικότητα την απόκτηση βλαπτικών συνηθειών, γι’ αυτό απαγορεύει αυστηρά το κάπνισμα, στους εσωτερικούς και τους εξωτερικούς χώρους τού Σχολείου, όπως και σε κάθε άλλη σχολική εκδήλωση εντός και εκτός τού Σχολείου, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες τής Πολιτείας. 

15. Οι βοηθητικοί χώροι (τουαλέτες) πρέπει να διατηρούνται για λόγους υγιεινής καθαροί και οι μαθητές να χρησιμοποιούν μόνο τις τουαλέτες τού Σχολείου στο οποίο φοιτούν. 

16. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στη συμπεριφορά των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων για λόγους πρόληψης ατυχημάτων. Οι μαθητές υποχρεούνται να παίζουν και να κινούνται στους υποδεικνυόμενους από το Σχολείο τους χώρους. Αυτό είναι επιβεβλημένο όχι μόνο για λόγους εύρυθμης λειτουργίας τού Σχολείου, αλλά και για λόγους ασφαλείας των παιδιών. Επίσης οι μαθητές πρέπει να σέβονται τους Κανονισμούς Λειτουργίας των γυμναστηρίων και των γηπέδων. 

17. Κατά την έξοδό τους από το Σχολείο οι μαθητές πρέπει να υπακούουν στους συνοδούς εκπαιδευτικούς και να συμπεριφέρονται με ευγένεια και ευπρέπεια. Σε περίπτωση που ένας μαθητής επιδεικνύει συμπεριφορά που παραβαίνει τις αρχές τού Σχολείου και τις υποδείξεις των συνοδών καθηγητών, τού επιβάλλονται οι ανάλογες κυρώσεις, όπως αυτές αναφέρονται παρακάτω (βλ. IV. Πειθαρχία). 

18. Στον χώρο της Βιβλιοθήκης οι μαθητές οφείλουν να τηρούν τους κανόνες λειτουργίας της και να συμπεριφέρονται σύμφωνα με τις υποδείξεις των βιβλιοθηκονόμων. 

19. Οι μαθητές απαγορεύεται να χρησιμοποιούν την επωνυμία και το έμβλημα των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων χωρίς την έγγραφη άδεια του Διευθυντή του Σχολείου τους σε οποιαδήποτε εκδήλωση που γίνεται εκτός Σχολείου. 

20. Οι μαθητές υποχρεούνται να επιδίδουν οπωσδήποτε στους γονείς τους τις γραπτές ανακοινώσεις που τους απευθύνει το Σχολείο προς ενημέρωσή τους. 

21. Η προσοχή και η αυστηρή τήρηση των οδηγιών του Σχολείου επιβάλλεται και για λόγους ασφαλείας των μαθητών. 

22. Βασική μέριμνα του Σχολείου αποτελεί η συνεργασία των Πενταμελών και των Δεκαπενταμελών Μαθητικών Συμβουλίων καθώς και τού Συλλόγου Γονέων με το Σχολείο για την εφαρμογή των αρχών και των κανόνων τής σχολικής ζωής, σύμφωνα με την εκπαιδευτική νομοθεσία. 

23. Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον Κανονισμό τού Σχολείου. Τα θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται στον παρόντα Κανονισμό αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο των Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές τής Παιδαγωγικής Επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία. 

ΙΙΙ. Ενδυμασία - Εμφάνιση 

Οι μαθητές των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων -για παιδαγωγικούς λόγους και για να εκπροσωπούν με σοβαρότητα το Σχολείο τους σε κάθε επίσημη εκδήλωση - είναι υποχρεωμένοι να φορούν την καθιερωμένη από το Σχολείο ενδυμασία. 
Για τη συμμετοχή τους στο μάθημα της Γυμναστικής οφείλουν να φορούν κατάλληλη στολή και την επίσημη αθλητική ενδυμασία όταν συμμετέχουν σε σχολικές αθλητικές εκδηλώσεις. 

Η καθημερινή εμφάνιση των μαθητών πρέπει να είναι απλή, ευπρεπής, καθαρή, ανεπιτήδευτη και οπωσδήποτε σύμφωνη με τη μαθητική ιδιότητα. Η εμφάνιση των μαθητών είναι φροντίδα των γονέων τους, αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινής παρουσίας τους στο Σχολείο και λόγοι παιδαγωγικοί επιβάλλουν τον έλεγχό της. 

IV. Πειθαρχία 

Στο Σχολείο η κατάκτηση τής γνώσης και η αγωγή απαιτούν εκ μέρους κάθε μαθητή τον σεβασμό σε αρχές και κανόνες συμπεριφοράς. 

Η σταδιακή προσαρμογή των παιδιών στους κανόνες πειθαρχίας, ως βασική επιδίωξη του Σχολείου, επιβάλλει να λαμβάνονται διάφορα παιδαγωγικά μέτρα και να γίνονται διακριτικές προσωπικές επισημάνσεις.

Αν όμως διαπιστωθεί ότι κάποιοι μαθητές παραβαίνουν τους κανόνες συμπεριφοράς και ότι με τη συμπεριφορά τους παρακωλύουν το έργο τού Σχολείου ή ότι η συμπεριφορά τους είναι βλαπτική για τους συμμαθητές τους, τότε είναι αναγκαίο να επιβληθούν κυρώσεις (ποινές), σύμφωνα πάντοτε με τη σχολική νομοθεσία και με τις αρχές τής Παιδαγωγικής και τής Ψυχολογίας. 

Οι τιμωρίες κλιμακώνονται ως εξής: παρατήρηση, επίπληξη, ωριαία απομάκρυνση από το μάθημα, αποβολή από τα μαθήματα μέχρι 3 ημέρες, αποβολή από τα μαθήματα μέχρι 5 ημέρες και απομάκρυνση από το Σχολείο (αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος). 

Οι τιμωρίες έχουν επιπτώσεις στον χαρακτηρισμό της διαγωγής, η οποία μπορεί να μειωθεί από «κοσμιοτάτη» σε «κοσμία» ή ακόμα και «επίμεμπτη». 

Βέβαια η σχέση κανόνας - παράβαση - τιμωρία διαμορφώνεται στο πλαίσιο λειτουργίας του Σχολείου και ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή. 

Οι γονείς ενημερώνονται από το Σχολείο για την όποια παρεκκλίνουσα συμπεριφορά των παιδιών τους και την επιβολή κυρώσεων. 

Η στενή συνεργασία Σχολείου-Γονέων είναι πάντα αναγκαία και επιβεβλημένη. Η συνέπεια στην τήρηση τού σχολικού Κανονισμού και των καθιερωμένων κανόνων από το Υπουργείο Παιδείας και η εξαίρετη συμπεριφορά - τόσο η ατομική των μαθητών όσο και η ομαδική των μαθητικών κοινοτήτων - εκτιμάται αναλόγως και επαινείται κατά την κρίση του Συλλόγου των Διδασκόντων κάθε Σχολείου.