ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2016

Νέα αύξηση εισιτηρίων... το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ΘΑ, ΘΑ, ΘΑ

Το μόνο που ξέρουν καλά, και στο οποίο δεν κωλυσιεργούν, οι "μεταρρυθμιστικές" μνημονιακές κυβερνήσεις του κακού μας του καιρού είναι αυξήσεις στους φόρους και περικοπές στις αποδοχές και παροχές. Μέχρι και στα εισιτήρια των ΜΜΜ επέπεσε για πλιάτσικο η "αριστερή" κυβέρνηση του Τσίπρα, πασχίζοντας να πείσει ότι δεν λαϊκίζει αλλά... αριστοκρατίζει κι αυτή, ως το alter ego των προκατόχων της.

Η αντιμετώπιση της τεράστας εισιτηριοδιαφυγής, κοινώς λαθρεπιβίβασης, που δημιουργεί διαρκώς ελλείμματα στον ΟΑΣΑ, φαίνεται ότι δεν τους προβληματίζει. Χρόνια τώρα μας παραμυθιάζουν για το μαγικό ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα βάλει τέλος στη λαθρεπιβίβαση, αλλά ακόμα δεν το είδαμε. Το μόνο που βλέπουμε είναι κατάργηση δρομολογίων, κατάργηση γραμμών και αυξήσεις εισιτηρίων. Έτσι, ο χρόνος των 70 λεπτών που είχε ισχύ το προηγούμενο εισιτήριο και των 90 λεπτών, που θα ισχύει το αυξημένο κατά σχεδόν 17% εισιτήριο της "αριστερής" κυβέρνησης Τσίπρα, συχνά εξανεμίζεται στην αναμονή στη στάση, όταν κάποιος πρέπει να αλλάξει μέσον ΜΜΜ, και να συνεχίσει, πχ, με λεωφορείο από το τέρμα του Μετρό που κατέβηκε.

Για παράδειγμα, ο επιβάτης που κατέβηκε από το Μετρό στο Ελληνικό και μόλις έχασε το λεωφορείο 122 για Σαρωνίδα, πρέπει να περιμένει 40 λεπτά για το επόμενο, αν είναι αργία ή Σαββατοκύριακο, και 30 λεπτά τις καθημερινές. Ψιλά γράμματα αυτά όμως για τους κυβερνώντες... Αυτοί που αποφασίζουν και διατάσσουν ίσως μάλιστα να μην έχουν χρησιμοποιήσει δημόσια συγκοινωνία από τα φοιτητικά τους χρόνια.

Σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, τώρα μας λένε ότι θα ισχύσει από το 2017. Γιατί να τους πιστέψουμε αφού είναι όλοι τους, αριστεροί και δεξιοί, αφερέγγυοι και άχρηστοι; Τον Μάρτιο του 2014, ο τότε Υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είχε δηλώσει ότι από το 2016 το χάρτινο εισιτήριο θα είναι παρελθόν! Εξάλλου, τον Νοέμβριο του 2013 μας έλεγαν ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοζόταν σε έξι μήνες. 

Γιατί τόση κωλυσιεργία; Ψάχνουν μήπως για την εταιρεία που θα δώσει τις μεγαλύτερες μίζες για ν' αναλάβει την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου;

Ας θυμηθούμε τώρα την επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο Αλέξης Τσίπρας προς τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, στις 18/01/2011, τότε που μας παραμύθιαζε πως ήταν με το λαό κι όχι με την Τρόικα και την αριστοκρατία:

«Επίκαιρη ερώτηση προς τον κ. Πρωθυπουργό 
Θέμα: "Εξοντωτικές αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ και στα διόδια στις εθνικές οδούς"

Παράλληλα με τις αυξήσεις των τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης και στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει από 1ης Φεβρουαρίου αύξηση 40% στην τιμή του εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς καθώς και υπερβολικές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς που δεν αντιστοιχούν στην ποιότητα του εθνικού οδικού δικτύου. 

Την ώρα που οι άνεργοι πλησιάζουν το ένα εκατομμύριο, το εισόδημα των εργαζομένων έχει μειωθεί δραματικά, η κυβέρνηση, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες και την ορολογία του Μνημονίου και της Δανειακής Σύμβασης, ονομάζει εξορθολογισμό, εξυγίανση και αναδιάρθρωση την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και την έμμεση ιδιωτικοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών.

Επειδή σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες οι δημόσιες μεταφορές επιδοτούνται, επειδή το ελληνικό κράτος επιδοτεί τις ιδιωτικές μεταφορές ενώ αντίθετα χρωστά στις δημόσιες,

Ερωτάται ο κ. Πρωθυπουργός

-Τι μέτρα θα λάβει ώστε να αποτραπεί η νέα αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων και να αποτραπεί κάθε απόπειρα ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών;

-Προτίθεται να καταγγείλει τις συμβάσεις με κατασκευαστικές εταιρείες στις εθνικές οδούς για την είσπραξη των διοδίων που δεν έχουν τηρήσει τις συμβατικές τους υποχρεώσεις;

-Γιατί δεν υιοθετεί ένα δημόσιο μοντέλο για τις συγκοινωνίες όπου η μεταφορά δεν θα αντιμετωπίζεται ως εμπόρευμα και δεν θα είναι απαγορευτική η πρόσβαση όλων των πολιτών;». (πηγή)

Ουδέν σχόλιον για να μην παρεκτραπώ, παρόλο που όποια ύβρι κι αν εκτοξεύσει κανείς δεν θα υπερβάλλει!