ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τρίτη, 1 Μαρτίου 2016

"Τα εις Εαυτόν" του αρχιψεύτη Τσίπρα



Ρε πώς τα λέω ο μπαγάσας και δεν κοκκινίζω! Εδώ που τα λέμε, βρε Αλέξη μου, τι να πει κανείς όταν μιλάει σε ζωντόβολα και μα@@κες; Ψέμα ζητάει ο οργανισμός τους, ψέμα τους σερβίρω. Τι διάολο "αριστερός" του κ@λου θα ήμουνα αν δεν εκπλήρωνα τις ανάγκες του λαού μου;

Κααλό αυτό για την Ανάσταση, ε; Κεντρίζει και τις θρησκευτικές χορδές των θρησκόληπτων. Βρε πού το σκαρφίστηκα ο π@@@της! Δεν χορταίνω να θαυμάζω τον εαυτό μου. Ποιος Ανδρέας Παπανδρέου και πράσινα άλογα; Τον έχω ξεπεράσει έτη φωτός! Μου το λέει και η Περιστέρα μου καθημερινά: "Αλέξη μου είσαι ασυναγώνιστος στα ασύστολα ψέματα! Ντρέπομαι για λογαριασμό σου βέβαια, αλλά πώς θα απολάμβανα τα μεγαλεία της πρώτης κυρίας χωρίς τα ψέματά σου; Και πώς θα γινόμουν καθηγήτρια Πανεπιστημίου χωρίς εσένα; Ας μην είμαι αχάριστη! "

Τώρα, το αν δεν κρατιόμουν μέχρι την Πρωταπριλιά να τους πω το μεγάλο ψέμα για την επαπειλούμενη οσονούπω "ανάσταση της οικονομίας" - χα, χα, χάαα! - και το ξεφούρνισα χτες αυθόρμητα στον Χατζηνικολάου, ξημερώνοντας Πρωτομαρτιά, ήταν για να στανιάρουν.  Βλέπεις οι ραγιάδες είναι εθισμένοι στα ψέματά μου όπως οι ναρκομανείς στην πρέζα. Υποφέρουν από στερητικά συμπτώματα αν δεν πάρουν σε τακτά διαστήματα μια χοντρή δόση από τσιπραίϊκα, veritable "αριστερά", ψέματα.

Εξάλλου, τώρα που ομολόγησα επικείμενο νέο τσεκούρωμα των συντάξεων - διότι δεν θέλω να υστερώ σε τίποτα από τους προκατόχους μου δημίους της εγκληματικής οργάνωσης (συμμορίας) των πολιτικών - και αποκαλύφτηκε το προηγούμενο τιτανοτεράστιο ψέμα μου περί μη περικοπής κύριων συντάξεων, που επαναλάμβανα μονότονα υπομειδιώντας σε κάθε ερώτηση και κάθε ευκαιρία, ο λαός περίμενε από τα χείλη μου, όπως ο τοξικομανής τη δόση του, το επόμενο χοντρό ψέμα για να στανιάρει.

Κι εγώ ο φιλεύσπλαχνος, σαν "αριστερός" που είμαι, δεν ήθελα να τους αφήσω παραπονεμένους: "Το Πάσχα έρχεται η Ανάσταση της οικονομίας", τους είπα και μετά βίας συγκρατήθηκα να μην κατουρηθώ από τα γέλια. Εκτός από αρχιψεύτης, διαπιστώνω ότι είμαι και ηθοποιός, ο μπαγάσας· με έχει μυήσει ο πιστός φίλος μου ο Λαλάκης. Άαααλλος veritable "αριστερός" κι αυτός!

Το επόμενο οχυρό ψέματος που θα πέσει είναι ότι τάχα μου δεν θα κουρευτούν οι καταθέσεις τους.  Το έχουν πιστέψει κι αυτό τα ζωντόβολα! Δεν καταλαβαίνουν τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια: Τους έχω απαγορέψει ν' ανοίξουν καινούργιους λογαριασμούς για να μη μοιράσουν το κομπόδεμά τους σε διαφορετικές τράπεζες και πέσουν κάτω από το πλαφόν του κουρέματος που θα ορίσω· τους έχω απαγορέψει να βάζουν συνδικαιούχους στο λογαριασμό τους για τον ίδιο λόγο· κι αυτοί εκεί, πιστεύουν ακόμη ότι δεν θα γίνει κούρεμα καταθέσεων όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου.  Γι' αυτό σου λέω ότι πρόκειται για ζωντόβολα.

Τώρα όσο για τη μάνα μου την Αρίστη, που ευχόταν να μην είχα γίνει πρωθυπουργός, με ρώτησε τις προάλλες: «Γιατί συνεχίζεις να λες τόσο χοντροκομμένα ψέματα, βρε παιδάκι μου; Δεν φτάνουν όσα έχεις πει μέχρι τώρα;»

«Μάνα, εγώ είμαι σαν τους serial killers που μεθάνε από το ζεστό αίμα των θυμάτων τους και δεν σταματάνε, αν δεν τους σταματήσουν βιαίως. Κάτι τέτοιο μου συμβαίνει. Και πώς να σταματήσω, ρε μάνα, τα ψέματα αφού τα ζητάει ο οργανισμός του ραγιά;  Άλλωστε τα ψέματα είναι το υπερόπλο της Δημοκρατίας», της απάντησα και την αποστόμωσα.

Στη συνέχεια εκείνη ψιθύρισε με παράπονο: "Παιδί μου τι ψυχή θα παραδώσεις;"

«Ποια ψυχή ρε μάνα; Ακόμη εκεί έχεις μείνει εσύ; Εδώ σε λίγο θα γεννάνε τα αρσενικά από πίσω, κι εσύ μιλάς για ψυχή;», της απάντησα και την έστειλα για ύπνο ώστε να ενυπνιαστεί για ψυχές και φαντάσματα.

Όσο για εσάς, ζωντόβολα, περιμένετε στο ακουστικό σας για τη διάψευση και άλλων βαρύγδουπων υποσχέσεων, μέχρι να εξαντληθεί η υπομονή σας και να με στείλετε στον αγύριστο...