ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016

Στην Ελλάδα "εθνική πολιτική" ονομάζεται η πολιτική του κάθε κόμματος χωριστά


"Μια χώρα απατεώνων αποκλείεται να μην την κυβερνούν απατεώνες"


Αποσπάσματα από το βιβλίο του Βασίλη Ραφαηλίδη "Ιστορία (κωμικοτραγική) του Νεοελληνικού κράτους 1830-1974“

«… Μια χώρα απατεώνων αποκλείεται να μην την κυβερνούν απατεώνες. Η δημόσια απάτη στην Ελλάδα έχει ιδιωτική βάση. Τη θέλει ο λαός και τη στηρίζει ο λαός. Αρκεί να διαρρεύσει πως είσαι έντιμος για να μην εκλεγείς βουλευτής. Ψηφίζουμε φελλούς γιατί χρειαζόμαστε φελλούς…»


Σημείωση Εμμανουήλ Σαρίδη: 
  • Γύρισα πριν μερικές μέρες από τις διακοπές που έκανα για δύο εβδομάδες στην Ελλάδα. 
  • Και τις περνάω συνήθως στην Κεραμωτή της Καβάλας, γιατί από κει μπορώ να επισκεφθώ την Σταυρούπολη, το όμορφο χωριό που γεννήθηκα, την Ξάνθη όπου μετά τον πόλεμο μετοίκησε η οικογένεια και όπου τελείωσα το Γυμνάσιο, την Χαϊντού στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα για ψυχική ανάταση, τα Άβδηρα, την Καβάλα, τον Παράδεισο και άλλους τόπους που συνιστούν για μένα αυτό που λέγεται πατρίδα
  • Κατά την επιστροφή μου με το λεωφορείο της γραμμής στη Θεσσαλονίκη, για να πάρω το αεροπλάνο για το Βερολίνο, πέρασα και από τις δύο λίμνες, την Βόλβη και την Κορώνεια. Και κάθε φορά που περνώ από κει μου κλείνεται η καρδιά βλέποντας την αναρχία, την μπαγαποντιά, την απάτη και το "μετά από μένα ο κατακλυσμός" που χαρακτηρίζει τον άπληστο, ακοινώνητο, τσαμπουκαλή και πρωτόγονο Έλληνα, ζωγραφισμένη με μελανά χρώματα στην οικολογική καταστροφή της περιοχής. 
  • Γιατί η Κορώνεια στερεύει και είναι τελείως μολυσμένη από τα κάθε είδους απόβλητα που της διοχετεύουν οι πάροικοι, ενώ τα βουνά προς την πλευρά της Χαλκιδικής κοντεύουν να γίνουν φαλακρά από την συνεχή αποψίλωση του πράσινου, που οι άπληστοι χωριάτες κάνουν χωράφια.
  •  Εξυπακούεται, ότι η καταστροφική καταπάτηση δημοσίων εκτάσεων και η ανεξέλεγκτη βρώμα που διοχετεύεται στην Κορώνεια γίνεται με την αγαστή συνεργασία των καταστροφέων με τους τοπικούς πολιτικούς, ενώ η Αστυνομία, οι τοπικές εφημερίδες, τα ιστολόγια, οι παπάδες και όσοι έντιμοι πολίτες υπάρχουν κάνουν μόκο. 
  • Και αυτό επιβεβαιώνει περίτρανα αυτά που γράφει ο Ραφαηλίδης για τους απατεώνες που τους κυβερνούν απατεώνες.

«… Ενώ η Αμερική κάνει διεθνή πολιτική ως υπερδύναμη, η Ελλάδα, ως συνήθως, ούτε εθνική δεν τα καταφέρνει να κάνει. Στην Ελλάδα εθνική πολιτική ονομάζεται η πολιτική του κάθε κόμματος χωριστά. Θάλεγες πως το κάθε κόμμα υπηρετεί και άλλο Έθνος. Κατ’ ουσίαν αυτό συμβαίνει. 
Άλλωστε, στην Ελλάδα υπάρχουν τόσα έθνη, όσοι περίπου οι Έλληνες. Ο κάθε Έλληνας, είναι Έλληνας με τον τρόπο του. Και τούτο γιατί ούτε οι ιστορικοί, ούτε οι Ακαδημαϊκοί, ούτε οι πολιτικοί κατάφεραν να συμφωνήσουν στο τι ακριβώς σημαίνει Ελλάδα και Έλληνας μετά το 1830 που προέκυψε αυτό το χάλι, που ονομάζεται ελληνικό κράτος …»

«Οι λαοί δεν έχουν μόνο ήρωες, έχουν και καθάρματα. Στην ιστορία ενός τόπου δεν ανήκουν μόνο οι ήρωες, ανήκουν και τα καθάρματα, που κι αυτά γράφουν ιστορία. Εν πάση περιπτώσει, η ιστορία ενός τόπου δεν είναι μόνο σειρά από θετικά γεγονότα. Άλλωστε, σε μια διαλεκτική αντίληψη των πραγμάτων, αν δεν υπήρχε άρνηση δεν θα υπήρχε ούτε κατάφαση … »

Τούτη η συνοπτική ιστορία της Ελλάδας (έναντι Ραφαηλίδη) από το 1830 μέχρι το 1974, που γράφτηκε για να είναι κατ’ αρχήν ένα ευχάριστο ανάγνωσμα, επιμένει περισσότερο στα αρνητικά παρά στα θετικά γεγονότα της ιστορίας. Δίνει δηλαδή μεγαλύτερη σημασία στους προδότες, τους δοσίλογους όλων των περιόδων και τους πατριδοκάπηλους, που δεν έλειψαν ποτέ, παρά σ’ αυτούς που νοιάστηκαν ειλικρινά για τούτον το δύσμοιρο τόπο, που συνεχίζει να υποφέρει από έλλειψη ιστορικής ειλικρίνειας.

Δημοσιεύθηκε εδώ στις 03.07.2012

Και ένα σχόλιο για το δημοσίευμα.

Έχω διαβάσει το βιβλίο… Ένα απόσπασμα από το ίδιο βιβλίο είναι:

«Οι Έλληνες δημοκρατία λένε και αναρχία εννοούν. Δημοκρατία λένε οι Έλληνες, και εννοούν την ευχέρεια του καθένα να κάνει ό,τι θέλει και λογαριασμό να μη δίνει σε κανέναν, ούτε στη Βουλή, ούτε στην κυβέρνηση, ούτε στο σύνταγμα.»

Στον ανδριάντα του Χαρίλαου Τρικούπη, έξω από την παλιά Βουλή είναι γραμμένη η ρήση του: «Η Ελλάς θέλει να ζήσει και θα ζήσει.» Γιατί το λέει αυτό ο Τρικούπης, αφού από το 1830 που υπάρχει ελληνικό κράτος και μέχρι το θάνατό του τουλάχιστον, κανείς δεν «επιβουλεύεται την εθνική ανεξαρτησία και την ακεραιότητα της χώρας;»

Κανείς; Και οι Έλληνες;

«Οι υπ’ αριθμόν ένα εχθροί της Ελλάδας; Που υπερασπίζονται μετά μανίας την πατρίδα από εχθρούς που περιφέρονται από το’ να σημείο του ορίζοντα στο άλλο, ίσα-ίσα για να μπορούν να τη ρημάζουν οι ίδιοι; Η σωστή ερμηνεία είναι: Η Ελλάδα θέλει να ζήσει παρά τη θέληση των Ελλήνων, που δε θέλουν να ζήσει.»

«Το Μάιο του 1828 έρχεται στην Ελλάδα ο πρώτος πρεσβευτής, ο Γάλλος στρατηγός Ζισερό ντε Σαιν Ντεβίλ, που αντί διαπιστευτηρίων έχει μαζί του 500,000 φράγκα κι έτσι πείθει τους Έλληνες πως είναι σοβαρός άνθρωπος. Ακολουθεί ο Ρώσος, που είναι Έλληνας και λέγεται Βούλγαρις, και ο Άγγλος μίστερ Ντώκινς. Όλοι φέρνουν δώρα στο νεογέννητο. Και το κακομαθαίνουν εξ αρχής, το σκασμένο. Που και όταν μεγαλώσει, μια μόνο λέξη θα ξέρει να λέει. ΔΑΝΕΙΑ! Δώστε μου δάνεια και πάρτε μου την ψυχή. Την ελληνική ψυχή, βέβαια, που έχει και αρχαιολογική αξία.»

Πηγή: www.lifo.gr