ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

Οι ανθελληνικές σκευωρίες των ανδρών με τις μαύρες φούστες


Ειρήνη του τάφου 

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Η ειρήνη του τάφου μεταξύ της κάστας των ανδρών της απάτης που φορούν μαύρες φούστες και του τελείως άχρηστου κομματικού μορφώματος ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

Η ειρηνη καθ’ εαυτην δεν εχει καμια σχεση με τις ανωτερες αξιες όπως είναι π.χ. η ελευθερια, η δικαιοσυνη και η αληθεια και αναφυεται σαν ένα «ψευτο-ιδανικο» που σκοπευει απλα στην εξασφαλιση της υπαρξης της ως ανω καστας των ανδρων της απατης που φορουν μαυρες φουστες από τον δικαιο κινδυνο μιας πιθανης βιολογικης εξαφανισης της, η οποια συσχετιζεται με την ανατροπη της ειρηνης.

Συνεπως η κατασταση της προσωρινης ειρηνης μεταξυ της καστας των ανδρων της απατης που φορουν μαυρες φουστες και του τελειως αχρηστου κομματικου μορφωματος ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μπορει να συμβιβαστεί μονο με την κατασταση της δουλειας, της αδικιας, της τυραννιας, της διαστρεβλωσης, του ψευδους κ.α. πολλα παρομοια. 

Οι οπαδοι της ειρηνης στην συγκεκριμενη περιπτωση, δηλαδη οι Ρωμιοι, απομονωνουν τα ετσι και αλλως «ψευτο-ιδανικα» τους, αδιαφορουν για την ποιοτητα της ζωης τους, εντοπιζουν το ενδιαφερον τους στα ιουδαϊκα παραμυθια και στην ζωη καθ’ εαυτην σαν φαινομενο και δυνητικα είναι ετοιμοι να δεχθουν ακομη μεγαλυτερη καταπιεση, καταδυναστευση και ατιμωση από την Γερμανια και κατ’ επεκταση και από την Ε.Ε., αρκει να μην διαταραξουν αυτές την σημερινη κτηνωδη ειρηνικη διαβιωση των Ρωμιων.

Συνοπτικα τα εγκληματα της καστας των ανθρων της απατης που φορουν μαυρες φουστες κατά της Ρωμιοσυνης αλλα και κατά της Ελλαδος εχουν ως εξης:
1. Η εξουσια αυτων επι της Ρωμιοσυνης βασιζεται σε δυο στηριγματα, στον φοβο και στην ελπιδα, τα οποια τοποθετουνται σκοπιμα και εγκληματικα στο ανθρωπινο υποσυνειδητο ηδη από την παιδικη ηλικια. Στο υποσυνειδητο αυτό βρισκονται στοιβιασμενα τα παραμυθια για το προπατορικο αμαρτημα, για τον θεο, για τους δαιμονες, για τον διαβολο, για τους αγγελους και αρχαγγελους, για τα πνευματα κ.α. 
Στο υποσυνειδητο αυτό εχει τον θρονο του ο σατανας. Εκει στεγαζονται οι αυταπατες, ο παραδεισος και η κολαση. Δια του φοβου παραγεται εγκληματικα ηδη από την παιδικη ηλικια ο τρομος και η υποταγη. Και αυτό αποτελει την χειριστη μορφη σωματικης και πνευματικης παιδικης κακοποιησης από τους αντιπροσωπους της ορθοδοξης χριστιανικης πιστης, δηλαδη από τους υποκριτες, που για επαγγελματικους και μονο λογους μεταφερουν στα Ελληνοπαιδα αισθηματα ενοχης για δγθεν αμαρτια μη εξομολογησης, που τιμωρειται με την αιωνια φωτια της κολασης. 
Από την αντιληψη περι θεου-σωτηρος, στην οποια προστεθηκε η πιστη στην τελετουργικη ακαθαρσια του ανθρωπου, προηλθε και η ιδεα περι «προπατορικου αμαρτηματος», που δια του βαπτισματος δηθεν αυτό ξεπλενεται. Οι δολοφονοι αυτοι της παιδικης ηλικιας, δηλαδη η καστα των ανδρων της απατης που φορουν μαυρες φουστες, μετατοπιζουν την αμοιβη και την τιμωρια για την επομενη ζωη, για να δωσουν παρηγορια και στους σκλαβους, δηλαδη στους δειλους και καθυστερημενους Ρωμιους γονεις, οι οποιοι ανεχονται χωρις παραπονα τις ταπεινωσεις αυτης της ζωης και προσκυνουν προθυμα τους εξουσιαστες τους, που δεν είναι αλλοι από τους αντιπροσωπους της ορθοδοξης χριστιανικης πιστης.
2. Ο χριστιανισμος γενικα και ειδικα η ορθοδοξια, δεν είναι τιποτε άλλο από ένα θρησκευτικο κατασκευασμα του μωσαϊκου ιερατειου και του Γκαμαλιη Σαουλ, του μετεπειτα Αποστολου των Εθνων Παυλου. Στην ζωσα ακομη Φαναριωτικη εκδοχη της παραμενει γενικα απολιθωμενη αποκλειστικα στην ακραια ιουδαϊκη και ανιμιστικη παραδοση της, ενώ στην εκδοχη του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης είναι αγκυλωμενη σ’ έναν φετιχισμο που στην ουσια είναι ειδωλολατρικος. 
Ο φετιχισμος αυτος ωθει ανενδοιαστα τους ορθοδοξους Ρωμιους στην μεταφυσικη και όχι στην ελλογη αντιληψη της ζωης και τους πειθει, ότι μπορουν να βιαστουν οι νομοι της Φυσεως με θαυματα! Η Ορθοδοξια αυτη, με διαταγη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου Α', υπεκλεψε κατά κορον τις φιλοσοφικες ιδεες του Πλατωνα όπως της ταιριαζε και την συνεφερε. 
Υπο μορφη «υποκλοπων» αντικαθισταται π.χ. η αϊδιοτητα του κοσμου και η μετεμψυχωση των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων από το δογμα της «ex nihilo» δημιουργιας και της προσωπικης αθανασιας. Το αναγκαιο περιοριζεται στις μεταφυσικες αληθειες και όχι στις λογικες εμπειρικες. Με αυτές εκφυλιζεται η Φιλοσοφια. Στην ψυχη δινεται μια παραμορφωμενη δυναμικη, για να ελευθερωθεί αυτή από τον κλοιο της αναγκαιοτητας.
Η αποσταση που δημιουργηθηκε αναμεσα στον κοσμο και τον θεο, γεφυρωνεται με το τεχνασμα, ότι η πνευματικη φυση του ανθρωπου δημιουργηθηκε «κατ’ εικονα και καθ’ ομοιωση» του θεου. Η αποσταση μεταξυ του κτιστου και ακτιστου βεβαιωνεται περισσοτερο από τις ατελειες του κτιστου και από την υπαρξη του κακου παρα την εννοια του αγαθου. Εάν το κτιστο ηταν τελειο δεν θα ειχε νοημα, αυτό θα ηταν η ιδια η υπερβατικοτητα. 
Με τον δυϊσμο αυτό η Ορθοδοξια θεωρει την Φυση ως ατελη, ως πασχουσα, ως επιρρεπη προς το κακο. Η εγκοσμια συνειδηση γινεται αδυναμη, πασχουσα, αμαρτωλη. Με την παραμορφωση αυτή τιθενται τα θεμελεια του φοβου και της ελπιδας στις ψυχες των Ρωμιων πιστων, δηλαδη οι βασικες προϋποθεσεις για την δεσποτεια και την εκμεταλλευση…
Οι αρχαιοι Ελληνες, σε αντιθεση με τους Ρωμιους χριστιανους, σεβομενοι την αυτοτελεια, την αυτονομια και την ανεπαναληπτη μοναδικοτητα κάθε ανθρωπου, το θεμελιωδες δικαιωμα τους να είναι αυθυπαρκτοι και αυτονομοι και προ παντων να διατηρουν την ατομικη τους ελευθερια και την σοφια της Φυσεως, αποστρεφομενοι κάθε κοινωνικο, θρησκευτικο και κοσμοθεωρητικο δογμα, απεστειλαν τον Θησεα, ο οποιος τα εξοντωσε. Η αλληγορια αυτή δεν χρειαζεται εξηγησεις… Το σημερινο δογματικο ορθοδοξο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης χρειαζεται έναν νέο Θησεα!
3. Ετσι η ιδεολογια του Χριστιανισμου σκοπιμα κυνηγησε και χτυπησε κάθε Ελληνικο, προκειμενου να επιβαλει την δογματικη της θεωρια και τον παρα φυση προσυμπατικο και εξωσυμπατικο Γιαχβε, δηλαδη εννοιες, που δεν μπορουν να γινουν αποδεκτες από έναν ελευθερο κατά φυση φιλοσοφουντα Ελληνα. 
Γι’ αυτο τον λογο η ιουδα’ι’κη θρησκευτικη αιρεση της Ορθοδοξιας εθεσε την Φιλοσοφια υπο αγριο διωγμο, κατακρεουργησε τους Φιλοσοφους, εκαψε βιβλιοθηκες, εκλεισε δια νομου φιλοσοφικες σχολες και άλλες απανθρωπα εγκληματικες πραξεις. 
Στην σημερινη πολη Μπετ Σηαν του Ισραηλ η οποια μνημονευεται στην Βιβλο ως Βεθσηαν ή Βεθσαν, στην κατά τους Ελληνες Σκυθοπολη, 8 περιπου χιλιομετρα δυτικα του Ιορδανη ποταμου και 28 χιλιομετρα νοτια της λιμνης Τιβεριαδα, λειτουργησε γυρω στο 341 μ.Χ. και για δυο σχεδον δεκαετιες κατά τον λατινο ιστορικο Αμμιανο Μαρκελλινο, το σφαγειο της Σκυθοπολης, δηλαδη το πρωτο Αουσβιτς της ιστοριας, με βασανισμο και θανατωση Ελληνων που αρνουνταν να ασπασθουν το ιουδαϊκο δογμα και να βαφτισθουν χριστιανοι. Το πρωτο Αουσβιτς της ιστοριας υπηρξε επινοηση του επισκοπου Αλεξανδρειας Γεωργιου. Τα θυματα του σφαγειου αυτου από ολον τον τοτε Ελληνικο κοσμο υπολογιζονται σε περιπου 15 εκατομμυρια Ελληνες. Το ως ανω σφαγειο καταργηθηκε το 351 .Χ. από τον αυτοκρατορα Ιουλιανο.
4. Είναι προσβλητικο και προκλητικο για κάθε ακομα Ελληνα και όχι για τον αχρηστο Ρωμιο να υποστηριζει η Ορθοδοξια, ότι το «συνοδικο πολιτευμα που καθιερωσε πολύ νωρις ο χριστιανισμος, αποτελει ένα ακομα δειγμα της επικρατησης των δημοκρατικων αρχων στον χριστιανικο εκκλησιαστικο χωρο». 
Το 4ον εκκλησιαστικο συνεδριο της Καρχηδονας το 398 μ.Χ., η 15η συνοδος της Καρχηδόνας το 401 μ.Χ.,  η Δ' συνοδος της Χαλκηδονας το 451 μ.Χ., η 2η συνοδος Κωνσταντινουπολεως το 381 μ.Χ. και η 7η οικουμενικη συνοδος της Νικαιας το 787 μ.Χ. αποδεικνυουν τα αντιθετα. (Σ.σ.: Δείτε εδώ)
Απαγορευση της μελετης αρχαιων Ελληνων συγγραφεων, αφορισμος οσων δημιουργουν συγγενειες με Ελληνες, ποινη θανατου σε οσους επιμενουν να ονομαζονται Ελληνες, αναθεματισμοι σε οσους δεν αναθεματιζουν αιρετικους και αιρετικα κειμενα, αναθεμα εναντι των Ελληνων φιλοσοφων, της Ελληνικης Παιδειας και οσων ασπαζονται τα αρχαιοελληνικα ιδεωδη. Το αναθεμα αυτό της 7ης οικουμενικης συνοδου Νικαιας του 787 μ.Χ. συνεχιζεται ακομη και σημερα και εξακολουθει να διαβαζεται σε κάθε επετειο της Κυριακης της Ορθοδοξιας! 
5. Το σημερινο αχρηστο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης μετα την επανασταση του 1821 και γυρω στο 1880 αλωθηκε από το παρακρατος της οξυμωρης και ανιστορητης πολιτισμικης και ιστορικης ζευξης της πολιτειας και της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας. Όσο καιρο διατηρειται η οξυμωρη και η ανιστορητη αυτή ζευξη, το κρατιδιο της Ρωμιοσυνης θα παραμενει ένα αχρηστο κρατιδιο χωρις καμια πιθανοτητα αναβαθμισης του σε Ελλας. Το ονομα αυτό χρησιμοποιειται ψευδεπιγραφα από τους Ρωμιους οι οποιοι σε τιποτε δεν διαφερουν από τους Σκοπιανους που επισης χρησιμοποιουν ψευδεπιγραφα το ονομα Μακεδονια.
Έτσι η ορθοδοξος χριστιανικη θεοκρατια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης επιβιωνει σε βαρος της κοινωνιας των Ρωμιων και ευνοει την εγκαθιδρυση πολιτικων καθεστωτων πασης κομματικης αποχρωσης αλλα απολυτης και αμετακινητης πολιτισμικης στασιμοτητας και διαιωνιζει την διανοητικη καθυστεριση των Ρωμιων, αντιπαλευοντας από τον 19. μ.Χ. αιωνα μεχρι σημερα (2016) τα ελληνικα τεκνα του διαφωτισμου.

Τα γνωστοτερα, αλλα όχι και τα μονα, κειμενα πολεμικης από την πλευρα του διαφωτισμου είναι η «Αδελφικη Διδασκαλια» του Αδαμαντιου Κοραη (η αναγνωση απαγορευθηκε από το Αρχαιοτερο τουρκικο ιδρυμα της Κωνσταντινουπολης, δηλαδη από το Πατριαρχειο), οι «Κριτωνος Στοχασμοι», ο «Ρωσσοαγγλογαλλος» και η περιφημη «Ελληνικη Νομαρχια» του ανωνυμου Ελληνος.

Το παρακρατος της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας μετα το 1880 και με το σφιχταγκαλιασμα της πολιτειας εισεδυσε στις θεμελιωδεις, υπηρεσιακες και επιχειρηματικες λειτουργιες του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης και κατωρθωσε τον πισωγυρισμο σε μια νεοβυζαντινου τυπου θεοκρατια με ορισμενα επιφανειακα χαρακτηριστικα ενός συγχρονου κρατους. Στην πραγματικοτητα τοσο οι γελοιοι Ρωμιοι πολιτικοι εκ της οικογενειοκρατιας οσο και οι Ρωμιοι ψηφοφοροι-πελατες αυτων, ως αφωνοι και αλαλοι, ελπιζουν για τον παραδεισο και φοβουνται την κολαση και συνεχιζουν να μεθουν στις ταβερνες της ελπιδας και να γονατουν στα παλατια του φοβου.

Με τις νεες επιχειρηματικες δραστηριοτητες του παρακρατους της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας σε διαφορους τομεις αποκτα αυτό ολοενα και περισσοτερη κυριαρχη θεση. Προωθει στην πολιτειακη εξουσια κάθε κομματικης αποχρωσης ευκολα χειραγωγησιμους φελλους πολιτικους, ημετερους σε θεσεις κλειδια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, για να στραγγαλιζουν κάθε δημιουργικη δυναμη ηδη εν τη αναδυση της και για να προβαλλουν εντεχνα παντοειδη προσκομματα στην μορφωση των Ρωμιων με γνησια Ελληνικη παιδεια. Προκειμενου να εξασφαλισει το εγκληματικο αυτό θεοκρατικο παρακρατος τα προνομια του και να ικανιποιησει τον πολλαπλασιασμο του πλουτου του, που θα κινδυνευαν από κάθε «κοινωνικη μεταρρυθμιση», εμποδιζει κάθε προοδευτικη προσπαθεια ως «ασεβη πλανη» και καλλιεργει αυτή την αντιληψη σε ολοκληρη της επικρατεια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης….

Οι σημερινοι Ρωμιοι, που ψευδεπιγραφα ονομαζονται Ελληνες, οι περιγελοι του πολιτισμενου κοσμου, με την θλιβερη αγνοια, την δουλικοτητα και τον ωμο ανθελληνισμο που τους χαρακτηριζει, εξακολουθουν, κωφευοντας προς την ιστορια, να μιλουν για την «Ελληνικοτητα του Βυζαντιου» και για τον «Ελληνοχριστιανικο Πολιτισμο» και να εμφανιζονται ως φορεις τους. Για ποιον «Ελληνοχριστιανισμο» μιλανε τα ως ανω βοδια, όταν αυτος αποτελει φαντασμα και δεν μπορει από το 1845 μ.Χ., δηλαδη από τοτε που πρωτοεμφανισθηκε η κουφια αυτή λεξη και εξελιχθηκε σε λεξη-παγιδα, να σταθεί παρα μονο σαν ιστορικη αυταπατη, σαν «ταπα» που διχαζει και εξουδετερωνει οσο μπορει την απελευθερωση των δημιουργικων και ζωτικων δυναμεων του Ελληνα;

Η Αληθεια δεν κρυβεται! Σκοπος της εμφανισης και υπαρξης της ιουδαϊκης αιρεσης με το ονομα Ορθοδοξια υπηρξε η εξαφανιση της Ελληνικοτητας και του Ελληνισμου από προσωπου της Γης. Ο σκοπος αυτος δεν αλλαξε στο παραμικρο….

Αρα η σημερινη ειρηνη του ταφου προκειται για ψευδος, και δη για συνειδητο ψευδος που υπηρετει ως δογμα την εγκληματικη εξουσιαστικη σκοπιμοτητα.
Στον σημερινο κοσμο, ο οποιος κυριαρχειται από τον ζοφο του ψευδους και του δογματος, από το αγχος της ανελευθεριας και την ανασφαλεια της αδικιας, στον σημερινο κοσμο της ιστορικης παρακμης, του δολου, της εξαχρειωσης και αποβλακωσης του ανθρωπινου ειδους (τιποτε δεν μπορει να είναι που δεν επιτρεπεται να είναι…) αντι της ειρηνης του ταφου χιλιες φορες καλυτερος είναι ο πολεμος!
Ο πολεμος της αληθειας κατά του δογματος, ο πολεμος της εναρχης κοινωνιας κατά της πουλημενης και προδοτικης εξουσιας, ο πολεμος του ιδεαλισμου κατά του μαρξιστικου και καπιταλιστικου υλισμου, ο πολεμος της δικαιοσυνης κατά της αφυσικης ισοτητας, ο πολεμος του ελληνικου φωτος κατά των δυναμεων του ιουδαϊκου σκοτους που κατισχυσαν στον πλανητη μας και κατεστρεψαν πολλες φορες την ανθρωπινη ζωη…

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou 
Bleibergweg 114, D-40885Ratingen 
.+Fax: 0049 2102 32513 
E-Mail: chaziteo@t-online.de 
07.10.2016 

Rubrik: Hellas-EU/Ελλάδα-Ε.Ε. 
Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου 8. Oktober 2016