ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2016

"Λύθηκαν οι παρεξηγήσεις" μεταξύ των ΔΗΘΕΝ εκπροσώπων του Θεού και των εκπροσώπων της Αθεΐας!

Επόμενο ήταν! Μιλάνε, βλέπετε, την ίδια γλώσσα και καταλαβαίνονται. Μπορεί ούτε οι μεν ούτε οι δε να γνωρίζουν το Θεό, μιλάνε ωστόσο καλά τη γλώσσα του λαϊκισμού και της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ. 

Και οι μεν και οι δε ισχυρίζονται ότι πασχίζουν να μας "σώσουν". Οι μεν να μας σώσουν από τη μεταθανάτια κόλαση των ψυχών ημών, οι δε από την επίγεια κόλαση που ενέσκηψε στη χώρα μας από τη πολλή δημοκρατία που μας δέρνει επί δεκαετίες.



«Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: ''ΉΡΘΗΣΑΝ ΟΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ''  

Προσπάθεια να πέσουν οι τόνοι των τελευταίων ημερών καταβλήθηκε ανάμεσα σε Εκκλησία και κυβέρνηση στο Μέγαρο Μαξίμου.

 Το μάθημα των θρησκευτικών αλλά και το πνεύμα που θα κινηθούν οι δυο πλευρές στο εξής ήταν στην ατζέντα των δύο πλευρών.

Κεκλεισμένων των θυρών πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και Μελών της Ιεραρχίας, με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στο Μέγαρο Μαξίμου.

Στη συνάντηση από την πλευρά της Εκκλησίας συμμετείχαν οι Μητροπολίτες Σπάρτης Ευστάθιος, Φθιώτιδος Νικόλαος, Μεσογαίας Νικόλαος, ο Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου Επίσκοπος Μεθώνης Κλήμης και ο Νομικός Σύμβουλος Θεόδωρος Παπαγεωργίου.

Από την πλευρά της Κυβέρνησης συμμετέχουν ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης κ. Πάνος Καμμένος, ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης και η Κυβερνητική Εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη.
"Έγινε μια συνάντηση όπου μιλήσαμε και λύθηκαν όλες οι παρεξηγήσεις, και θα συνεχίσουμε σε συνεργασία Εκκλησίας και Πολιτείας πώς θα γίνει ο διάλογος για τα Θρησκευτικά" δήλωσε εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Επίσης ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας ανέφερε πως "αρχίζουμε έναν αγώνα συνεργασίας από την αρχή για την μορφή των Θρησκευτικών... Θα χρησιμοποιηθούν τα παλαιά βιβλία και η προσπάθεια των διορθώσεων θα γίνει από τώρα ωσότου γραφτούν τα καινούργια βιβλία".
Από την πλευρά του ο Υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης τόνισε πως ''συνεχίζουμε με τα νέα προγράμματα και δεν υπάρχει ζήτημα διαφωνίας... Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα. Ήρθαμε να βρούμε έναν κοινό τόπο προς όφελος του λαού... Οι παρεξηγήσεις έχουν λυθεί, ο διάλογος συνεχίζεται, θα ακουστούν ξανά οι απόψεις της Εκκλησίας για τα νέα προγράμματα και θα καταλήξουμε στο τέλος του χρόνου στην οριστική μορφή των νέων προγραμμάτων... Δεν έχουμε μια αντίληψη δογματική, θέλουμε τον διάλογο! Θέλουμε αντίληψη βιωματική στη διδασκαλία, και τα νέα βιβλία θα συνυπάρχουν με τα παλαιά."
Ο Υπουργός Άμυνας κ. Πάνος Καμμένος μιλώντας στους δημοσιογράφους δήλωσε πως "ο διάλογος συνεχίζεται και Εκκλησία και η Πολιτεία προχωρούν ενωμένοι, μέσα στο πνεύμα του διαλόγου και της Ορθοδοξίας... όλα θα γίνουν κάτω από συζήτηση μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας".

(romfea)


**********

Τις προάλλες μιλούσα με μια μαθήτρια του 18 (χωρίς φροντιστήρια λόγω φτώχειας), της Γ' τάξης Γυμνασίου και, με αφορμή το σάλο που είχε ξεσπάσει για το μάθημα των Θρησκευτικών και τη Θρησκειολογία, τη ρώτησα: 
-"Τι σου έχει μείνει μέχρι σήμερα από τα Θρησκευτικά που μαθαίνετε στο σχολείο;"
-"ΤΙΠΟΤΑ", μου απάντησε!
-"Από ποια τάξη κάνετε Θρησκευτικά;", τη ρώτησα στη συνέχεια.
-"Από την 3η Δημοτικού", μου είπε.

Η μαθήτρια ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής, κι εγώ βέβαια δεν απόρησα με την απάντησή της. Τα Θρησκευτικά, αντί να διδάσκουν τα παιδιά αυτογνωσία, δηλαδή πώς να έρθουν σε επαφή με το πνευματικό στοιχείο μέσα τους,  πώς να διακρίνουν με τη βοήθεια της συνείδησης το καλό από το κακό και να μάθουν γιατί τα συμφέρει στο εδώ και τώρα να επιλέγουν το καλό - χωρίς το φόβο μιας μεταφυσικής τιμωρίας - τους στοιβάζουν το αθώο παιδικό μυαλό με Εβραϊκές ιστορίες και (αν)Ορθόδοξες τυπολατρίες, ευφάνταστα παραμύθια και δογματικές εμμονές. Αντί να διαπλάθουν πολίτες καλούς-καγαθούς, εξωθούν τα παιδιά προς την αθεΐα και το μηδενισμό αρχών και αξιών, ή στην καλύτερη περίπτωση προς τον αγνωστικισμό. 

 Πάρτε μια γεύση από ένα απόσπασμα των Θρησκευτικών της Γ' Δημοτικού:
«Πολλά χρόνια πριν από τη γέννηση του Χριστού, ζούσε στη Βηθλεέμ ο Δαβίδ, ο γιος του Ιεσσαί, που ήταν βοσκός. (...) (...)Οι Ισραηλίτες κάποτε βρίσκονταν σε πόλεμο με τους Φιλισταίους, που ήταν ειδωλολάτρες. Ένας απ' αυτούς, ο γιγαντόσωμος στρατιώτης  Γολιάθ, τους προκαλούσε και τους κορόιδευε. Ζητούσε μάλιστα να παλέψει με κάποιον Ισραηλίτη. Ο Δαβίδ ζήτησε με πίστη τη βοήθεια του Θεού. Στάθηκε μπροστά στο Γολιάθ με θάρρος, χωρίς να φοβάται και με τη μικρή του σφεντόνα κατόρθωσε να τον νικήσει. Οι Ισραηλίτες πανηγύρισαν τη νίκη και οι Φιλισταίοι το έβαλαν στα πόδια.»
Τι μαθαίνουν, λοιπόν τα παιδάκια στην τρυφερή ηλικία των 9 ετών; Ότι ο Θεός παίρνει μέρος σε εχθροπραξίες,  είναι ρατσιστής και ευνοεί τους Ισραηλίτες εις βάρος των Φιλισταίων (αρχαίων Παλαιστινίων).

Θέλετε κι άλλο δείγμα βάρβαρης διδασκαλίας των Θρησκευτικών της Γ' Δημοτικού; 
«Την εποχή που ζούσε ο Αβραάμ, οι άνθρωποι είχαν ξεχάσει τον αληθινό Θεό. Πίστευαν ότι ο Θεός είναι τα είδωλα (...).Προσπαθούσαν μάλιστα με θυσίες ζώων και προσφορές καρπών να ζητήσουν τη βοήθειά τους. Έκαναν όμως και κάτι ακόμη πιο παράλογο: Θυσίαζαν στα είδωλα ακόμη και μικρά παιδιά.(...)Αβραάμ, του είπε μια μέρα ο Θεός. Πάρε το αγαπημένο σου παιδί, τον Ισαάκ, πήγαινέ το πάνω στο βουνό που θα σου δείξω κι εκεί θυσίασέ το σε μένα. (...) Τότε άκουσε μια φωνή να του λέει:-Αβραάμ, μην απλώσεις χέρι στο παιδί. Κοίταξε γύρω του να δει ποιος μιλάει. Κανείς. Λίγο παραπέρα βλέπει ένα κριάρι. Κατάλαβε. Έτρεξε, το πήρε και το θυσίασε αντί για το παιδί.»
Βλέπετε τι δηλητήριο ενσταλάζουν τα Θρησκευτικά στις παιδικές ψυχούλες; Δεν είναι απλά σαβούρα. Είναι δηλητηριώδης σαβούρα που προκαλεί σύγχυση και φοβίες στα παιδικά μυαλά. Αφήστε που τα παιδιά - όσα καταλαβαίνουν - απορούν γιατί τα σημερινά είδωλα που λατρεύουν οι τάχατες μονοθεϊστές Ορθόδοξοι, δηλαδή οι εικόνες - ζητάνε χρυσά και ασημένια αφιερώματα, αντί για ζώα και παιδιά που ζητούσαν την παλιά εποχή.

Θέλετε κι άλλον παραλογισμό και βαρβαρότητα που διδάσκονται τα παιδάκια στην Γ' Δημοτικού;
«Ο Σταυρός είναι το πιο σημαντικό σύμβολο των χριστιανών. Είναι το φυλαχτό και το στολίδι των Χριστιανών. Βλέποντάς τον θυμόμαστε τη Σταύρωση του Χριστού, που δείχνει τη μεγάλη αγάπη του Θεού για μας».
Να λοιπόν η μεγάλη σύγχυση που δημιουργείται στα παιδικά μυαλά: Ο Θεός που δεν ήθελε θυσίες παιδιών αλλά ούτε και ζώων, που ζήτησε από τον Αβραάμ να θυσιάσει το παιδί του, αλλά τελευταία στιγμή το μετάνιωσε και του έστειλε ένα κριάρι για να το θυσιάσει,  στο τέλος σταυρώνει τον ίδιο το μονογενή του υιό λόγω της μεγάλης του αγάπης για μας!

Έλεος, βρε θεομπαίχτες! Με τέτοια θρησκευτικά μόνο υποκριτές και άθεους παράγετε!

Θα τελειώσω με το μεγαλύτερο παραμύθι του Χριστιανισμού που διδάσκονται τα παιδάκια στην Γ' Δημοτικού:
«Η Ανάσταση του Χριστού είναι η πιο σημαντική γιορτή της Εκκλησίας μας. Ο θάνατος νικήθηκε! (...) Ο Θάνατος είναι κάτι πρόσκαιρο σαν τον ύπνο. Γι' αυτό οι Χριστιανοί τα νεκροταφεία τα λένε κοιμητήρια. Εκεί οι αγαπημένοι μας αναπαύονται και περιμένουν μαζί με όλους μας τη δική τους ανάσταση».
Με κάτι τέτοιες ιστορίες φρικάρουν τα παιδάκια και δεν μαζεύονται... Αναρωτιούνται, αφού οι νεκροί "κοιμούνται" στα κοιμητήρια περιμένοντας την ανάσταση, τότε πώς κάποιοι άλλοι νεκροί, οι αυθαιρέτως ανακηρυχθέντες "άγιοι", αναστήθηκαν αμέσως και είναι δραστήριοι στα μέσα και στα έξω κάνοντας ρουσφέτια, μεσιτεύοντας προς την Παναγία, για να μεσιτεύσει προς το Χριστό, για να μεσιτεύσει εκείνος με τη σειρά του προς το Θεό να κάνει κανένα θαύμα που δεν το αξίζουμε και δεν το δικαιούμαστε; Απορούν και εξίστανται τα παιδάκια...

Συμπέρασμα: Αυτά τα Θρησκευτικά δεν βελτιώνονται· απλά καταργούνται. Πού θα βρεθούν όμως οι φωτισμένοι και αδογμάτιστοι συγγραφείς σχολικών βιβλίων για να γράψουν τα καινούργια που θα δίνουν υγιή πνευματική τροφή στους μαθητές; Ψάξε για ψύλλο στ' άχυρα... 
Αλλά ακόμη κι αν τον έβρισκες, θα είχες απέναντί σου τους σκοταδιστές ρασοφόρους...