ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Σάββατο, 22 Απριλίου 2017

H γενοκτονία των Ελλήνων από τους «Χριστιανούς»


Προς τους βυζαντινορθόδοξους “ζητιάνους-Ρωμιούς”!

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδώρου

Η μετεπαναστατική κοινωνία του νέου πολιτικού μορφώματος των Βαλκανίων, δηλαδή το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης, απόκτησε ένα εξωτερικό επίχρισμα ευρωπαϊκού εκσυγχρονισμού που ψευδεπίγραφα και για εσωτερική κατανάλωση φέρει την ονομασία «Ελλάς», ενώ ουδείς απ’ έξω την ονομάζει «Ηellas.»

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Βυζαντινορθόδοξοι «Ζητιάνοι – Ρωμιοί», μόνο η λευτεριά «κοσμογονικά» επιτευχθείσα και τίποτε άλλο ως «Έλληνες» στο ξέφωτο σας βγάζει. Αν δεν ελευθερωθείτε από την επί 1700 χρόνια κατοχή της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης και από την γερμανική  κατοχή της μεταπολιτευτικής εποχής, δούλοι των Εβραίων και Γερμανών θα είσθε μια ζωή και ενδεείς, αιώνια ξευτελισμένοι και ταπεινωμένοι «Γερμανοτσολιάδες», στον εβραϊκό και στον αγκυλωτό του Σόιμπλε σταυρό εσαεί εσταυρωμένοι.

 Οι Έλληνες δεν προσκυνούν ούτε θεούς ούτε ανθρώπους. Ο δρόμος τους είναι ο δρόμος της έρευνας, που δημιούργησε το φως της Αθήνας και της Αλεξάνδρειας, είναι ο δρόμος που θα συνεχίσει να προσφέρει το φως στις επερχόμενες γενεές παρ’ όλο που εμποδίζονται συστηματικά και με όλα τα μέσα να τον διανύσουν.

Με την Ζ’ οικουμενική σύνοδο της Νικαίας το 787 μ.Χ. η έτσι ονομασθείσα ιερά σύνοδος  της εβραϊκής αίρεσης ορίζει χαρακτηριστικά: 
«Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις αλλά και τας δόξας αυτών ταις ματαίοις επομένοις και ως αλήθεσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον έχουσαις εγκειμένοις ώστε και ετέρους ποτέμεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως, ΑΝΑΘΕΜΑ».
Αυτή ακριβώς η περικοπή, αυτή η προσβολή του Ελληνικού ονόματος, του πολιτισμού και της σοφίας βρίσκεται ακόμη μέχρι σήμερα στο «Τριώδιο» και διαβάζεται την «Κυριακή της Ορθοδοξίας». Πέραν από τους επτά αναθεματισμούς κατά του Ελληνικού Έθνους, ψάλλονται επίσης κάθε χρόνο στις εκκλησίες της εβραϊκής αυτής θρησκευτικής αίρεσης, που λάθρα φιλοξενείται στη χώρα μας εδώ και 1700 χρόνια, στον ύμνο «εις Πεντακοστήν», τα κάτωθι υβριστικά του περίφημου Ρωμανού του Μελωδού της, κατά των Ελλήνων:
        Τι φυσώσιν και βαμβεύουσιν οι Έλληνες;        Τι φαντάζονται προς Άρατον τον τρισκατάρατον;        Τι πλανώνται προς Πλάτωνα;        Τι Δημοσθένην στέργουσι τον ασθενή;        Τι μη νοούσιν Όμηρον, όνειρον αργόν;        Τι Πυθαγόραν θρυλούσι τον δικαίως φιμωθέντα;
Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ο Ελληνισμός ανέβηκε από το 301 μ.Χ. έως τις ημέρες μας τον δικό του Γολγοθά. Η πορεία του μαρτυρίου στο χρονικό αυτό διάστημα έλαβε μεν έως το 900 μ.Χ. το κορύφωμά της, οι διώξεις όμως δεν σταμάτησαν και συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Ο γραφών λογά του περιορισμένου χώρου, ενώ επιθυμούσε να αναφερθεί με λεπτομέρειες σε όλα τα γεγονότα, αναγκάζεται να περιοριστεί στα κυριότερα:

*  314 μ.Χ.
Αμέσως μετά την νομιμοποίηση της εβραϊκής αίρεσης από τον ηλιολάτρη Ρωμαίο αυτοκράτορα Φλάβιο Βαλέριο Κωνσταντίνο, αυτή αρχίζει την επίθεσή της κατά της ελληνικής θρησκείας και των θρησκειών των εθνικών. Η σύνοδος της χριστιανικής εκκλησίας ταυτίζει πτυχές της λατρείας της θεάς Αρτέμιδος με μαγεία και λατρεία του σατανά των χριστιανών.

*  319 μ.Χ.
Ο αυτοκράτορας Φλάβιος Βαλέριος Κωνσταντίνος εκδίδει διάταγμα με το οποίο απαλλάσσει πλήρως την εβραϊκή αίρεση από φόρους και τους κληρικούς της εβραϊκής αυτής αίρεσης από στρατιωτικές υποχρεώσεις και την ανακηρύσσει το 324 μ.Χ. μόνιμη επίσημη λατρεία της Αυτοκρατορίας, λεηλατώντας παράλληλα το Μαντείο του Διδυμαίου Απόλλωνος και θανατώνοντας με βασανιστήρια όλους τους ιερείς του με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας.

 Στο ιερό Όρος Άθως, δηλαδή στον κήπο της θεάς Άρτεμης, εξαπολύεται μέγας διωγμός κατά των Ελλήνων και καταστρέφονται όλα τα εκεί Ελληνικά ιερά. Οι περισσότερες από τις συνολικά 20 Μονές της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης του όρους Άθωνα έχουν κτιστεί στην θέση των αρχαίων ελληνικών οικισμών με χρήση αρχαίου υλικού, ως η Μονή Μεγίστης Λαύρας, που έχει χτιστεί επί των Ακροθώων, η Μονή Ιβήρων επί του Χαράνδρου, η Μονή Παντοκράτορα επί του Ολοφύξου, η Μονή Εσφιγμένου επί του Διός, η Μονή Κασταμονίτου επί του Θύσσου, η Μονή Ξηροποτάμου επί των Κλεώνων κ.α. Στην θέση της Μονής Φιλοθέου υπήρχε Ασκληπιείο, ενώ στην θέση της Μονής Γρηγορίου ο ναός του Ποσειδώνα.

*  335 μ.Χ.
Εγκαίνια της εκκλησίας του «Αγίου Τάφου» στην Ιερουσαλήμ, ο οποίος χτίστηκε στην θέση του Ναού της Θεάς Αφροδίτης που ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος κατέστρεψε το 326/327 μ.Χ. Για τον διάκοσμο της εκκλησίας του «Αγίου Τάφου» λεηλατούνται όλα τα ελληνικά ιερά της Παλαιστίνης και της Μικράς Ασίας.

*  337 μ.Χ.
Ο ετοιμοθάνατος αυτοκράτορας Φλάβιος Βαλέριος Κωνσταντίνος βαφτίζεται χριστιανός από τον αρειανό επίσκοπο Ευσέβιο Νικομηδείας.

*  341-359 μ.Χ.
Ο νέος αυτοκράτορας Φλάβιος Ιούλιος Κωνσταντίνος κηρύσσει διωγμό «κατά των μαντείων και Ελληνιζόντων», με νέο έδικτο επαναλαμβάνει την απαγόρευση επί ποινή θανάτου της λατρείας δια θυσιών και αγαλμάτων και διατάσσει το σφράγισμα όλων των Ελλήνων ιερών ή την βεβήλωσή τους με παράδοσή τους σε χαρτοπαίκτες και πόρνες για κυβευτήρια ή εργοστάσια ενώ παράλληλα χορηγείται πλήρης ασυλία στους χριστιανούς επίσκοπους απέναντι στα όποια δικαστήρια.

Το 357 μ.Χ. θέτει εκτός νόμου επί ποινή θανάτου όλες τις μαντικές μεθόδους, συμπεριλαμβανομένης και της Αστρολογίας ενώ σφραγίζει στην Ρώμη τον Ναό του Θεού Απόλλωνος, φυλακίζει τους ιερείς και αφαιρεί τον βωμό της Νίκης από την αίθουσα συνεδριάσεων της Συγκλήτου, ο οποίος βωμός αποτελούσε από την εποχή του Διοκλητιανού (284-305 μ.Χ.) τμήμα της ανωτάτης τριάδος (Δίας-Ηρακλής-Νίκηη) του Πανθέου των Ρωμαίων.

 Το 359 μ.Χ. στην Σκυθόπολη της Παλαιστίνης (σήμερα Μπετ Σιαν του Ισραήλ) στήνεται το «Πρώτο Άουσβιτς της Ιστορίας» όπου όντος 20 ετών θανατώνονται κατά τον Λατίνο ιστορικό Μαρκελίνο Αμμιάνο, περισσότεροι από 15 εκατομμύρια Έλληνες, οι οποίοι αρνιούνταν να βαφτισθούν χριστιανοί.

*  364 μ.Χ.
Εκδίδεται έδικτο από τον αυτοκράτορα Φλάβιο Ιοβιανό με το οποίο απαγορεύεται επί ποινή θανάτου η ελληνική λατρεία. Στα χρησιμοποιούμενα βασανιστήρια κατά των Ελλήνων προστίθεται ο κατακομματιασμός των πλευρών με σιδερένια άγκιστρα. Με θάνατο τιμωρούνται και οι σπλαχνοσκοπήσεις.

*  380 μ.Χ.
Ο αυτοκράτορας Φλάβιος Θεοδόσιος απαγορεύει όλες τις θρησκείες πλην της εβραϊκης αίρεσης. Όλοι οι μη χριστιανοί χαρακτηρίζονται στο εξής «σιχαμεροί, αιρετικοί, μωροί και τυφλοί». Ο επίσκοπος Μεδιολάνου Αμβρόσιος εξουσιοδοτείται να καταστρέψει όλους τους Ναούς των Ελλήνων και να κτίσει πάνω στα θεμέλιά τους χριστιανικές εκκλησίες.

*  381 μ.Χ.
Με έδικτο του αυτοκράτορα Θεοδοσίου κηρύσσεται κύμα λεηλασιών, βεβηλώσεων, πυρπολήσεων και κάθε είδος καταστροφών κατά των Ελλήνων και σαρώνεται από άκρου σε άκρον η ανατολική ρωμαϊκή αυτοκρατορία σε ό,τι ακόμη υπήρχαν από ελληνικούς Ναούς, μνημεία και βιβλιοθήκες. Στην Κωνσταντινούπολη μετατρέπεται ο Ναός της Θεάς Αφροδίτης σε πορνοστάσιο και οι Ναοί του Ήλιου και της Αρτέμιδος σε αποθήκες. Στις χριστιανικές εκκλησίες καθιερώνεται το εβραϊκό «αλληλούια» (hallelu–jah), δηλαδή το «δόξα στον Ιεχωβά»

* 385-388 μ.Χ.
Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος διορίζει ύπαρχο Ανατολής τον φανατικό χριστιανό Μάτερνο Κυνήγιο ο οποίος με τον επίσκοπο Μάρκελλο καταστρέφουν αμέτρητα ελληνικά ιερά της Μικράς Ασίας. Ανάμεσά τους και ο Ναός της Εδέσσης, τα Καβείρια Ίμβρου, ο Ναός του Απαμείου Διος, το Διδυμαίο ιερό, όλα τα ιερά της Παλμύρας κ.α. Στο πρώτο Άουσβιτς της Ιστορίας στην Σκυθόπολη της Παλαιστίνης μαρτυρούν μυριάδες αθώοι Έλληνες.

*  389 μ.Χ.
Κηρύσσεται εκτός νομού κάθε μη χριστιανική μέθοδος χρονολογήσεων. Πλήθη μοναχών της ερήμου εισβάλλουν στις πόλεις της Μέσης Ανατολής και καταστρέφουν με μανία ελληνικά αγάλματα, βωμούς και ιερά, λιντσάρουν Έλληνες και πυρπολούν βιβλιοθήκες. Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος κινητοποιεί τον φανατισμένο χριστιανικό όχλο για να κάνει μεγάλους διωγμούς κατά των Ελλήνων. Μετατρέπει σε εκκλησία τον Ναό του Θεού Διονυσίου, πυρπολεί το Λαθραίο και καταστρέφει τον Ναό του Διός.

* 390 μ.Χ.
Σφαγή 15.000 Ελλήνων στον Ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης κατά διαταγήν του αυτοκράτορα Θεοδοσίου, ενός εβραίου ευγενούς εξ Ιβήρων.

*  391 μ.Χ.
Με έδικτο του αυτοκράτορα Θεοδοσίου απαγορεύεται κάθε επίσκεψη στους Ναούς των Ελλήνων αλλά και το απλό ακόμη κοίταγμα των αγαλμάτων. Νέος μεγάλος διωγμός σε ολόκληρη την Αυτοκρατορία. Στην Αλεξάνδρεια οι ελάχιστοι Έλληνες εξεγείρονται με επικεφαλής τον φιλόσοφο Ολύμπιο και κλείνονται στο ιερό του Σεράπιδος. Οι οπαδοί της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης το καταλαμβάνουν με δόλο, το ισοπεδώνουν και πυρπολούν την Βιβλιοθήκη του που φιλοξενούσε τμήμα της θρυλικής συλλογής της Βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας.

*  392-398  μ. Χ.
Νέος μεγάλος διωγμός κατά των Ελλήνων σε ολόκληρη την Αυτοκρατορία. Σβήνουν τα Μυστήρια της Σαμοθράκης μετά από την κατασφαγή των ιερέων, καταστροφή του Μαντείου του Άμμωνος Διός στην Άφυτο Χαλκιδικής. 

Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος ορίζει το 393 μ.Χ. ότι η Ιουδαϊκή θρησκεία είναι ανεκτή και δεν επιτρέπεται η καταστροφή των ιουδαϊκών συναγωγών από τους οπαδούς της εβραϊκής αίρεσης, δηλαδή από τους χριστιανούς, και καταργεί τους Ολυμπιακούς αγώνες. Επί της βασιλείας του διαδόχου του αυτοκράτορα Θεοδοσίου, του Αρκαδίου, συνεχίζεται αμείωτα το καταστροφικό κατά των Ελλήνων έργον των προκατόχων του.

Επί του αυτοκράτορα Αρκαδίου λαμβάνει χώρα η μεγάλη επιδρομή του Αλαρίχου κατά της Ελλάδος. Το κάθαρμα αυτό εισβάλλει αρχικά από την Μακεδονία στην Θεσσαλία καταστρέφοντας οτιδήποτε εύρισκε στον δρόμο του με σαφή προτίμηση στα αρχαία Ελληνικά οικοδομήματα.  Ο ιστορικός Ευνάπιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «τοιαύτας αυτώ τας πύλας απέδειξε της Ελλάδος η των φαιά ιμάτια εχόντων ακωλύτως προσπαρεισελθούσα ασέβεια».

 Τα «φαιά ιμάτια» είναι τα ράσα των παπάδων και μοναχών που αργότερα άλλαξαν σε «μαύρα». Ο ευνούχος πρωθυπουργός του αυτοκράτορα Αρκαδίου Ρουφίνος κατευθύνει τις ορδές των υπό τον Αλάριχο χριστιανών Γότθων προς τον χώρο της Ελλάδος. Τα καθάρματα αυτά κατασφάζουν αμέτρητους Έλληνες και καταστρέφουν πόλεις και ιερά στο Δίον, την Θεσσαλία, τους Δελφούς, την Βοιωτία, την Αττική, τα Μέγαρα, την Κόρινθο, τη Φενεό, το Άργος, τη Νεμέα, τη Λυκόσαυρα, την Σπάρτη, τη Μεσσήνη, την Φιγαλεία, την Ολυμπία. Στην Ελευσίνα πυρπολείται το εκεί πανάρχαιο ιερό και θανατώνονται στην πυρά ο Θεσπιεύς Ιεροφάντης Ιλάριος και όλοι οι ιερείς των Μυστηρίων τα όποια είχαν αναβιώσει από τους Μιθραϊστές λίγο μετά τον θάνατο του Νεστορίου.

*  415 π.Χ.
Λίγο προ της εβραϊκής εορτής «Πεσάχ» ή της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης «Πάσχα», δηλαδή της ανάμνησης της εξόδου των Ιουδαίων από την Αίγυπτο, κατά προτροπή του επισκόπου Αλεξανδρείας Κυρίλλου, η Ελληνίδα φιλόσοφος Υπατία δολοφονείται με άγριο τρόπο από τον χριστιανικό όχλο της Αλεξανδρείας. Ο σωρός της Υπατίας σύρεται στην πατριαρχική εκκλησία του «Αγίου Μιχαήλ», όπου οι χριστιανοί την κόβουν κομμάτια και περιφέροντάς τα στους δρόμους της πόλεως τα καίνε τελικά μαζί με τα συγγράμματα της φιλοσόφου σε μια τεράστια πυρά στη θέση Κίναρον.

*  457-557 μ.Χ.
Νέοι διωγμοί κατά των Ελλήνων επί βασιλείας του Λέοντος Α' και του Ζήνωνος όπου πνίγονται στο αίμα οι τελευταίες εξεγέρσεις των Ελλήνων στην Μικρά Ασία. Μετά τον Ιουστίνο (518-527 μ.Χ.), ο οποίος καταργεί το 521 μ.Χ. τους Ολυμπιακούς αγώνες Αντιοχείας, την αυτοκρατορική σκυτάλη παραλαμβάνει το 527 μ.Χ. ο Ιουστινιανός (527-565 μ.Χ.) ένας από τους μεγαλύτερους διώκτες του Ελληνισμού. Ανανέωσε όλους τους νόμους κατά των Ελλήνων με την προσεπιβολή της ποινής του θανάτου, αφαίρεση των κτημάτων των Ελλήνων και των Ελληνικών ναών υπέρ της εβραϊκής αίρεσης, δηλαδή της χριστιανικής θρησκείας και του δημοσίου ταμείου.

Το 529 μ.Χ. κατάργησε τη φιλοσοφική σχολή Αθηνών. Γράφει ο Μαλάλας στη «Χρονογραφία» του για αυτό: «Θεσπίσας ο Ιουστινιανός πρόσταξιν έπεμψεν εν Αθήναις κελεύσας μηδένα τολμάν διδάσκειν φιλοσοφία και αστρονομία». 
Ακόμη αφαίρεσε και τους μισθούς των δασκάλων όπως και το δικαίωμα να διδάσκουν: «Απαγορεύομε να ασκούν διδασκαλία αυτοί που πάσχουν από την ιερόσυλη τρέλα των Ελλήνων» (Ιουστινιάνειος κώδικας Ι, 10, 11).

Ο όρος Έλληνας παίρνει τώρα καθαρά πλέον τον χαρακτηρισμό που επί αιώνες προσπαθούσαν να κρύψουν οι οπαδοί της εβραϊκής αίρεσης, δηλαδή οι χριστιανοί: «Επειδή τινές εύρηνται εκ των ανοσίων και μυσαρών Ελλήνων κατεχόμενοι πλάνη…» (Ιουστινιάνειος Κώδικας Α', 11).

Και συνεχίζει ο Μαλάλας (Προς Ιουστιανιανόν λόγος. 15): «Διωγμός γαρ γέγονε Ελλήνων μέγας και πολλοί εδημεύθησαν, εν οις ετελεύτησαν Μακεδόνιος, Ασκληπιόδωρος, Φωκάς ο Κρατερού και Θωμάς ο Κοιαίστωρ. Και ως εκ τούτου πολύς φόβος γέγονε, θέσπισε δε ο αυτός βασιλεύς, ώστε μη πολιτεύεσθαι τους Ελληνίζοντας».

Ούτε πολιτικά δικαιώματα, λοιπόν, και αργότερα απαγόρευση και να στρατεύονται. Έτσι ούτε συμμέτοχη στα κοινά ούτε μεταβίβαση της περιουσίας τους.
Το 546 μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν και εκτελέστηκαν γραμματικοί, ρήτορες, νομικοί και γιατροί με την κατηγορία ότι ήσαν «Έλληνες».

Το 562 μ.Χ. επακολουθεί νέος διωγμός και όπως λέει ο Μαλάλας: «Έλληνες πιάστηκαν και διαπομπεύτηκαν μέσα στην Κωνσταντινούπολη ταυτόχρονα με το κάψιμο Ελληνικών βιβλίων στον «Κυνήγιον» μαζί με εικόνες των Θεών». Μετά από διορία τριών μηνών για εγκατάλειψη των πατρογονικών λατρειών το 562 Μ.Χ. ο Ιουστινιανός διατάσσει μαζικές συλλήψεις, διαπομπεύσεις, βασανιστήρια, φυλακίσεις και εκτελέσεις Ελλήνων στην Αθήνα, στην Αντιόχεια, την Παλμύρα και την Κωνσταντινούπολη.

*  578-900 μ.Χ.
Η «Εν Τρούλλω» ή «Πενθέκτη» Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως καταδικάζει το 692 μ.Χ. τον εορτασμόν των Καλένδων, των Βρουμαλιών, των Ανθεστηρίων καθώς και τις Διονυσιακές πομπές και τις μεταμφιέσεις. Έτσι η ως άνω σύνοδος απαγόρευσε την προσφορά «γάλακτος και μέλιτος» στις θυσίες κατά τον εορτασμό των «Βοτών» προς τιμήν του Πανός, κατά την εορτή των «Βρουμαλιών» προς τιμήν του Διονύσου, όπως και αυτήν των «Καλάνδων», απ’ όπου και προήλθαν τα σημερινά κάλαντα: «Τας ούτω καλουμένας Καλάνδας και τα λεγόμενα Βότα και τα καλούμενα Βρουμάλια καθάπαξ εκ της των πιστών πολιτείας περιαιρεθήναι βολόμεθα (62ος κανών)».

Οι Έλληνες της Λακωνίας το 804 μ.Χ. αντιστέκονται με επιτυχία στην απόπειρα του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Ταρασίου να τους εκχριστιανίσει.  

Στα τέλη του Μεσαίωνα η φεουδαρχία της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, αποτελούμενη από οπαδούς της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης, δηλαδή από βυζαντινορθόδοξους Ρωμιούς, για να μην καταβροχθιστεί από το εμπόριο και την βιομηχανία της δυτικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και χάσει την ανώτερη κοινωνική της θέση, σε αγαστή συνεργασία με τον τότε προκαθήμενο του αρχαιότερου τουρκικού ιδρύματος Κωνσταντινουπόλεως παρέδωσε τους βυζαντινορθόδοξους Ρωμιούς στους Οθωμανούς.

Οι περιγραφές των χρονογράφων της εποχής φωτίζουν τα γεγονότα, όταν λένε ότι κατά την πολιορκία της Κωνσταντινούπολης, οι περισσότεροι από τους πολιορκητές δεν ήταν τουρκικής καταγωγής, αλλά και ότι αρκετοί από τους όντας της πόλεως υπερασπιστές ήταν τουρκικής καταγωγής. Από τους 258.000 πολιορκητές μόνο 70.000 ήταν Τούρκοι, 147.000 βυζαντινορθόδοξοι Ρωμιοί και 41.000 ζητιάνοι, έμποροι και ληστές.

Πολιορκητές και πολιορκούμενοι εθνολογικά και θρησκευτικά δεν διέφεραν πολύ μεταξύ τους. Ο νεκροθάφτης του Ελληνισμού και βυζαντινορθόδοξος Ρωμιός Σχολάριος Γεννάδιος, πρώτος πατριάρχης της νέας περιόδου της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης που ψευδεπίγραφα ονομάστηκε Ορθοδοξία, υπό τους Τούρκους, ήταν ένας από αυτούς που θυσίασε τα πάντα στον βωμό της μισαλλοδοξίας και των ψευτοδιλημμάτων της διαταραγμένης προσωπικότητάς του.

Τόσο οι βυζαντινορθόδοξοι φεουδάρχες της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, όσο και η ηγεσία της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης ανταμείφθηκαν από τους Οθωμανούς με σημαντική επέκταση ακόμη και των μέχρι τότε προνομίων τους. 

Επιπλέον η  εβραϊκή θρησκευτική αίρεση (ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία) αναγορεύτηκε, με όλα τα οικονομικά οφέλη, σε εθνάρχη των καταπιεζόμενων βυζαντινορθόδοξων Ρωμιών, ενώ οι βυζαντινορθόδοξοι φεουδάρχες της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας μετεξελίχθηκαν πρόθυμα και γρήγορα στην τάξη των φοροεισπρακτόρων των Οθωμανών, στην τάξη των γνωστών Τουρκοκοτσαμπάσηδων, Καλικάντζαρων, Τσαούσηδων, Τζορμπάσηδων, Κεχαγιάδων κ.α. Τουρκόγυφτων ή στην τάξη των «βρωμεροτάτων και χυδαιοτάτων» όπως τους αποκαλούσε το 1806 ο Ανώνυμος της «Ελληνικής Νομαρχίας».

Έτσι, μέσω της Τουρκοκρατίας, ο Μεσαίωνας της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, συνεχίστηκε και γνώρισε την ακμαιότερη περίοδο της ιστορίας του. Δυστυχώς η επανάσταση των ακόμη Ελλήνων το 1821 μ.Χ. απέτυχε να χτυπήσει καίρια το σκοτεινό συνειδησιακό της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας,  την εβραϊκή θρησκευτική αίρεση. 

Η μετεπαναστατική κοινωνία του νέου πολιτικού μορφώματος των Βαλκανίων, δηλαδή το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης, απόκτησε ένα εξωτερικό επίχρισμα ευρωπαϊκού εκσυγχρονισμού που ψευδεπίγραφα και για εσωτερική κατανάλωση φέρει την ονομασία «Ελλάς» ενώ  ουδείς απ’ έξω την ονομάζει «Ηellas».

Στο μόρφωμα αυτό με τα ονόματα Griechenland, Greece κ.α. απουσιάζουν εντελώς οι έννοιες Ελλάς, Κράτος, Πολιτική, Εθνική Ανεξαρτησία, Εδαφική Ακεραιότητα, Έθνος, Ελληνισμός, Εθνική Συνείδηση και Ελληνικότητα. 

Για τους επιγόνους των «βρωμεροτάτων και χυδαιοτάτων» του Ανωνύμου της Ελληνικής Νομαρχίας, που ασκούν μετά το 1821 έως σήμερα κατά συνέχεια εξουσία στο πολιτικό αυτό μόρφωμα των Βαλκανίων, τίποτε το Ελληνικό δεν μετρά στην σκέψη και στην γλώσσα τους, διότι ο αποκλειστικός άξονας της συλλογιστικής τους είναι η θρησκευτική αξία της «ορθόδοξης πίστης».

Η ανοησία τους αντανακλάται στην πρόσφατη δήλωση του νυν υπουργού Εθνικής Αμύνης και δήθεν «Ανεξάρτητου Έλληνα», δηλαδή ενός «Εξαρτημένου Βυζαντινορθόδοξου Ρωμιού»,  ότι το Άγιο Φως από το Ισραήλ θα έρχεται πάντα με τιμές αρχηγού κράτους στο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης και ότι το Σύνταγμα του κρατιδίου αυτού είναι ξεκάθαρο ως προς την επικρατούσα θρησκεία.

Η ανώτερη αυτή τάξη των «βρωμεροτάτων και χυδαιοτάτων», δηλαδή των υποτιθέμενων πολιτικών και μεγαλοεπιχειρηματιών, είναι, με τον πιο χαρακτηριστικό φεουδαρχικό τρόπο, αντιπαραγωγική και παρασιτική και καταπνίγει συστηματικά εδώ και 196 χρόνια ελεύθερου βίου όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του Ελληνισμού και ευθύνεται για την σημερινή μας παράδοση στην Γερμανία του Σόιμπλε και στο ΔΝΤ με ανταμοιβή πάλι νέων προνομίων.

Εν τω μεταξύ, το όργιο καταστροφών σε ό,τι ακόμη έμεινε από τα Μνημεία της  αρχαίας Ελλάδος συνεχίζεται: Ο πρώην Επίσκοπος Θηβών και Λειβαδιάς και νυν Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, ως νέος Αλάριχος, κατέστρεψε την πρώτη δεκαετία του 21ου μ.Χ. αιώνος, το «Άλσος των Μουσών», το οποίο εκτείνεται από τους ανατολικούς πρόποδες του Ελικώνα έως τον λόφο που βρίσκεται πλησίον της κοινότητας Άσκρας, γενέτειρας του μεγάλου ποιητή Ησιόδου, μόνο και μόνο για να κτίσει «Μονές» της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης.

Στις ημέρες μας με την ανέγερση ενός Ισλαμικού Τεμένους στο Βοτανικό γίνεται προσπάθεια να καταστραφεί η «Ιερά Οδός», δηλαδή ο δρόμος των ηρώων και του πολιτισμού προς την Ελευσίνα.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Μια από τις δυο προϋποθέσεις «επαναστατικώ δικαίω» για την ανόρθωση και αναβίωση του Ελληνισμού και της Ελληνικότητας είναι να πνιγεί μια για πάντα στο αίμα της η τάξη των «βρωμεροτάτων και χυδαιοτάτων» του Κρατιδίου της Ρωμιοσύνης. Χωρίς την δια παντός εξαφάνιση της τάξης αυτής, ο Γολγοθάς του Ελληνισμού θα συνεχίζεται εσαεί.

Η δεύτερη προϋπόθεση, επίσης «επαναστατικώ δικαίω», είναι η αποτίναξη της από τον διεθνή πολιτικό σιωνισμό κατευθυνόμενης γερμανικής κατοχής του κρατιδίου της Ρωμιοσύνης της μεταπολιτευτικής εποχής, κατά την οποίαν η Βουλή των βυζαντινορθόδοξων Ρωμιών ονομάστηκε Βουλή της Ζήμενς. 
Ο γράφων δεν επιτίθεται στον γερμανικό λαό, αλλά στην πολιτική και οικονομική πλέμπα αυτού που ασκεί εξουσία.

Υπήρχαν εποχές που ο γερμανικός λαός των ποιητών και στοχαστών θεοποιούσε τους Έλληνες και την Ελλάδα. Δεν χρειάζεται παρά να ρίξει κάποιος ένα βλέμμα στο εθνικό σύμβολο της Γερμανίας (Αετός του Δία), στην στήλη της Νίκης (Ελληνική φτερωτή Νίκη), στο Ράιχσταγκ (καθαρά ελληνικός αρχιτεκτονικός ρυθμός), στην Πύλη του Βρανδεμβούργου (Αντίγραφο των Προπυλαίων του Παρθενώνα της Ακρόπολης των Αθηνών), στο αρχαιολογικό μουσείο του Βερολίνου (καθαρά ελληνικός αρχιτεκτονικός ρυθμός), στην όπερα της Φραγκφούρτης (καθαρά ελληνικός αρχιτεκτονικός ρυθμός) και να διαβάσει τους μεγαλύτερους πνευματικούς άνδρες της Γερμανίας, Γκαίτε, Νίτσε κ.α.

Παρ’ όλα τα ως άνω, οι ασκούντες εξουσία στην Γερμανία πάσης ιστορικής εποχής, υπήρξαν, είναι και θα είναι εχθρικοί κατά της Ελληνικότητας και του Ελληνισμού. Με την σιδηροδρομική σύνδεση Βερολίνου/Βαγδάτης για την διέλευση γερμανικών προϊόντων προς ανατολάς και για αποικισμό της Μικράς Ασίας υπήρξε στενά συνδεδεμένη η εξόντωση του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, με γερμανικό σχέδιο που εκπονήθηκε το 1867 μ.Χ. και μετέβαλε τον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας και της Θράκης σε ένα απέραντο νεκροταφείο, με διαρπαγή και ληστεία των περιουσιών των Ελλήνων από τους φρέρηδες της Βυρτεμβέργης και από την εθνική γερμανική Τράπεζα.

Με την πτώση του Σουλτάνου Abdul Hamit (1908) ο Γερμανός εγκληματίας στρατηγός Liman von Sanders συνέστησε στους Νεότουρκους την εξολόθρευση των Αρμενίων και Ελλήνων της Μικράς Ασίας με αποτέλεσμα την δολοφονία 1,5 εκατομμυρίων Αρμενίων και 300.000 Ελλήνων. Με τον τερματισμό του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου και την συνθήκη ειρήνης των Βερσαλλιών (28.06.1919) η Γερμανία υποχρεώθηκε να αποζημιώσει την Ελλάδα με 528 εκατομμύρια χρυσά μάρκα. Οι απατεώνες της εξουσιαστικής γερμανικής πλέμπας τίποτε δεν πλήρωσαν.

Κατά την διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου οι καταστροφές, υλικές και έμψυχες, από την γερμανική εισβολή στην Ελλάδα υπήρξαν τεράστιες. Τόσο γι’ αυτές όσο και για το κατοχικό δάνειο και την λεηλασία της δημόσιας περιουσίας και των αρχαιολογικών χώρων και Μουσείων με ανυπολόγιστη αξία των κλοπιμαίων, οι απατεώνες της γερμανικής εξουσιαστικής πλέμπας τίποτε δεν πλήρωσαν μέχρι σήμερα. 

Αντιθέτως μετά τους ΝΑΖΙ του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου όργωσαν και συνεχίζουν να οργώνουν την Ρωμιοσύνη οι Na.Siemens με τις μεθόδους του εξυπνοχεσίματος και εξυπνολαδωμασίας του νυν υπουργού τους οικονομικών. 

Οι γερμανοί μεγαλοαπατεώνες, ως ψευδευλαβείς που είναι, κατηγορούν από την μια πλευρά ως τεμπέληδες τους Ρωμιούς και από την άλλη λαδώνουν όλο το σύμπαν της Ρωμιοσύνης. Ακόμη και τα χερούλια στις πόρτες των δημοσίων υπηρεσιών του κρατιδίου της Ρωμιοσύνης είναι λαδωμένα από τα καθαρά δήθεν γερμανικά χέρια. 
Και για τις δυο ως άνω προϋποθέσεις, είναι απαραίτητη η στενή συνεργασία του λαού με τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας.
Με ποιες όμως Ένοπλες Δυνάμεις και Σώματα Ασφαλείας; Όχι βεβαία με αυτές και αυτά που στα ύπατα αξιώματά τους το κριτήριο επιλογής είναι η θρησκευτική πίστη στην εβραϊκή αίρεση που ψευδεπίγραφα ονομάστηκε Ορθοδοξία. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα από την συνέντευξη του ναυάρχου ε.α. Αντωνίου Αντωνιάδη (πρώην αρχηγού του ΓΕΝ) που παραχώρησε στον Δαυλό αρ. 295 Οκτωβρίου 2005, σ. 20219-20235.

Ο πρώην αρχηγός του ΓΕΝ ξεσκέπασε τις εθνικές αυταπάτες των Ρωμιών και την γελοία θεοκρατική αντίληψη του μέσου Ρωμιού και τις οπισθοδρομικές καταστάσεις και αντιλήψεις της εβραϊκής θρησκευτικής αίρεσης που λειτουργεί ως θεοκρατικό παρακράτος.

Η αλλοτρίωση των εκάστοτε αρχηγών Γ.Ε.ΕΘ.Α, Γ.Ε.Α., Γ.Ε,Ν. Γ.Ε.Σ. από το παρακράτος της θεοκρατίας είναι ολοκληρωτική και γι’ αυτό ανίκανη για κοσμογονικές μεταβολές. Γι’ αυτό άλλωστε είναι και τελείως ανίκανη να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά και τις ναυτικές και αεροπορικές παραβιάσεις των Τούρκων στο Αρχιπέλαγος του Αιγαίου.

Το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης που ψευδεπίγραφα και μόνο για εσωτερική κατανάλωση ονομάζεται «Ελλάς» είναι ένα κρατίδιο θεοκρατικής ύπαρξης και δομής, δηλαδή η τελευταία θεοκρατία της Ε.Ε. Αυτό φάνηκε επίσης ξεκάθαρα από τον γελοίο Επιβατήριο Λόγο του νυν Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος (§§ 57-58, 15.02.2008) με τα σαθρά επιχειρήματα, ότι η ορθόδοξη εκκλησία γέννησε την Επιστήμη, τον Πολιτισμό που κληρονομήσαμε, την Τέχνη, τους βυζαντινούς προγόνους μας και την εκκλησιαστική μουσική από την οποία πρέπει να εμπνέονται οι μουσικοί μας και ότι από τους χαιρετισμούς της Θεοτόκου και από τους Πατέρες της Εκκλησίας πρέπει να εμπνέονται οι λογοτέχνες μας, από τα μοναστήρια και τις εκκλησίες οι αρχιτέκτονές μας, από τις εικόνες των εκκλησιών οι ζωγράφοι μας και άλλες παρόμοιες ανοησίες. Με το «μας» ασφαλώς εννοούσε τους «Ρωμιούς» και όχι τους «Έλληνες».

Και όλη η πολιτική, στρατιωτική, οικονομική, δικαστική και οιαδήποτε άλλη εξουσία, μαζί με τον πρώτο πολίτη της χώρας, με σταυρωμένα τα χέρια και κατεβασμένα τα κεφάλια, παρακολουθούσε τις διατυπωθείσες ανοησίες όπως παρακολουθεί και κάθε Κυριακή της Ορθοδοξίας τους επτά αναθεματισμούς κατά του Ελληνικού Έθνους, χωρίς κάποιος να τολμήσει να ξεφωνήσει «ΑΙΣΧΟΣ!» ή κάποιος ιερέας της εκκλησίας να έχει το θάρρος να πετάξει τα ράσα του όταν ο επικεφαλής του ξεστομίζει τέτοιες ύβρεις κατά του Ελληνισμού. Κανένας δεν τολμά τίποτε! Γιατί όλοι οι ως άνω πρώτα αισθάνονται Χριστιανοί κατά συνείδηση και επιταγή και ύστερα κατά συνθήκη «Ρωμιοί» επειδή έτυχε να γεννηθούν σ’ αυτόν τον τόπο και καθόλου Έλληνες».

Ύστερα απορούμε, γιατί το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης τοποθετήθηκε από τον διεθνή εβραϊκό εξουσιασμό (διεθνή πολιτικό σιωνισμό!) στο ένα άκρο του ορθόδοξου τόξου, που τεντωμένο καταλήγει στην Αγία Πετρούπολη και συγκρατεί μια ενιαία και ξεχωριστή οντότητα πολιτισμού, τον Σλαβο-ορθόδοξο κόσμο. Η τοποθέτηση αυτή καθορίζει εκ των πραγμάτων πλέον και τον υψηλό βαθμό πολιτικής, οικονομικής και στρατιωτικής επιτήρησης, που υπόκειται σήμερα το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης σε όλα τα επίπεδα. 

Ο διεθνής εβραϊκός εξουσιασμός χειραγωγεί το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης με την αυστηρή επιλογή των πολιτικών, στρατιωτικών και οικονομικών προσώπων εκ των οικογενειακών κρυπτοδυναστειών, δηλαδή εκ των επιγόνων των «βρωμεροτάτων» και «χυδαιοτάτων» του Ανωνύμου της Ελληνικής Νομαρχίας.

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou
Bleibergweg 114, D-40885 Ratingen
Tel.+Fax: 0049 2102 32513
E-Mail: 
chaziteo@t-online.de
14.04.2017



Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδώρου
 16. April 2017